יום שישי, 07 באוגוסט 2020, י"ז אב ה' תש"פ
לפרסום חייגו: 054-430-0186

איכות חיים וסביבה - רווחה ובריאות במבשרת ציון

מההיריון ועד הלידה

בלעדי ללקוחות ה"כללית": הריון בליווי אישי "הכללית" בירושלים משיקה שירות ייחודי המעניק הדרכה צמודה לנשים לאורך כל תקופת ההיריון ולאחריה. אחות אישית תלווה את הנשים לכל אורך התקופה ותערוך ביקור בית על מנת להדריך את האם הטריה.

פורסם בתאריך:


מההיריון ועד הלידה
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
בלעדי ללקוחות ה"כללית": הריון בליווי אישי 
"הכללית" בירושלים משיקה שירות ייחודי המעניק הדרכה צמודה לנשים לאורך כל תקופת ההיריון ולאחריה. אחות אישית תלווה את הנשים לכל אורך התקופה ותערוך ביקור בית על מנת להדריך את האם הטריה.

----------------------------------------------------------------------------------------
"הכללית" בירושלים מציגה שירות חדשני ובלעדי לנשים בהיריון: ליווי אישי ע"י אחות לאורך כל תקופת ההיריון ועד לאחר הלידה. שירות זה מהווה המשך לשירות קדם היריון ובכך יוצר מענה מקיף ותמיכה רחבה בתקופת ההיריון ולאחריה.

בקופות האחרות, אישה הנכנסת להריון מועברות לרשות 'טיפת חלב', וברוב המקרים הרופא לא תמיד זמין וקשוב לכל הבעיות העלולות לצוץ. הפתרון שמציעה הכללית הוא חשוב מאין כמוהו להתפתחות התקינה של העובר וללידה בטוחה.

השירות החדש כולל: מעקב הריון על פי הנחיות משרד הבריאות ומידע והדרכה על שירותי הכללית והמושלם בתקופת ההיריון. לכל לקוחה הוצמדה מעין "מנהלת הריון אישית" שאמורה לתאם בין הלקוחה לבין הכללית. היא זו שתשמש ככתובת זמינה לפניות אישיות, בנושאים שונים לבעיות ושאלות שמתעוררות במהלך ההיריון. וכמו כן היא תשמש    כמעין "אחות גדולה מלווה" לתמיכה הרגשית בתקופת ההיריון המבלבלת והעמוסה.

כחלק מהשירות, האישה תקבל ערכת היריון מקיפה וייחודית הכוללת חוברות מידע על פי השלב בהיריון, חוברת הטבות מושלם, תיקייה למסמכים בתקופת ההיריון, תקליטור הכולל סרטון בנושא מהלך ההיריון ועוד. 
השירות יסתיים לאחר הלידה ויכלול  אף ביקור בית של האחות להדרכה קצרה בנושא הטיפול בתינוק.

על פי נתוני הכללית הרישום לשירות זה נמצא בעלייה מתמדת, ובחודש ינואר האחרון נרשמה עלייה של 10% בהשוואה לחודש הקודם.

 

 

ראה בעמוד הבא תוצאות מחקר בנוגע לשירות החדש:

 


מחקר: הנשים בתוכנית הביעו שביעות רצון רבה

ממצאים ממחקר שנערך בנובמבר 07 (ע"י חברת מרקט ווטש) בקרב 500 נשים שחוו את השירות, מוכיחים הצלחה גדולה בקרב הלקוחות:

 94% מהנשים שביעות רצון מאד גבוהה מהשירות: (מאד מרוצות +מרוצות). הסיבות העיקריות לשביעות הרצון היו היחס ואדיבות האחות המלווה.

% 68 מהנשים הצביעו על יחס/אדיבות/חום/סבלנות/תמיכה/עזרה/אכפתיות/התעניינות כגורם משפיע  על שביעות רצונן.

29% מהנסקרות הצביעו על מתן המידע וההדרכה כסיבה העיקרית לשביעות הרצון מהתוכנית. בנוסף,   92% מאלה שחוו את השירות ימליצו עליו לחברותיהן.

בהמשך יושק קמפיין נוסף  בשיתוף כללית מושלם תחת  המסר: "30 כיסויים להיריון ללא תקופת אכשרה". הקמפיין יסקור את השירותים החדשים מבית הכללית: שירות ליווי היריון + שירותי המושלם ללא אכשרה, השקת בייבי מייל המשודרג – הדור החדש של האי-מיילים והשקת my baby – "מנהל היריון אישי על הדסק-טופ" – חדש ומלהיב.


לפרטים נוספים: פיני קבסה  -02-6541822   050-5618990

תגובות

captcha
הקלד את המספרים שאתה רואה בתמונה: