FOOD APPEAL: גם בבירה

הרשת לכלי בישול ולאביזרים משלימים פותחת סניף שני - בקניון 'הדר' ירושלים

רשת 'פוד אפיל', שמתמחה בייבוא ושיווק סדרות ייחודיות ואיכותיות של כלי בישול ואביזרים משלימים למטבח המקצועי והפרטי, פותחת בימים אלה את הסניף השני שלה בעיר ירושלים. הסניף ימוקם בקניון 'הדר' ויוקם בהשקעה של כ-200,000 שקלים.  

הסניף החדש ישתרע על שטח של כ-80 מ"ר בקומה 0 של הקניון ויציע מגוון רחב של כלי מטבח וביטול, כולל גאדג'טים לבישול הפרטי והמקצועי ומוצרים נלווים. כמו כן, תחולק החנות למחלקות של בישול, אפייה ועוד. הסניף החדש מאופיין בעיצוב חדשני, בקווים נקיים ובגוונים סולידיים שמאפיינים מטבח מעודכן בשנת 2022. לרגל הפתיחה, ייהנו הלקוחות ממגוון מבצעים ומקולקציות חדשות.

לירון אלקיים, מנכ"לית קניון 'הדר': "המטרה היא להמשיך ולהרחיב בקניון את תמהיל החנויות עם מגוון מותגים מקומיים ובינלאומיים. כמו כן, נמשיך לפתוח חנויות דגל חווייתיות בקטגוריות שונות, זאת כחלק מאסטרטגיית הקניון להעשיר את חוויית הקנייה והבילוי של קהל לקוחותינו".  

רונן בן חיים, סמנכ"ל רשת 'פוד אפיל': "אנחנו שמחים ונרגשים להתרחב בעיר ולפתוח את הסניף השני. אנחנו מחכים למבקרי הקניון והסביבה עם מגוון הטבות ומבצעים לרגל הפתיחה".

קניון 'הדר' נמצא בבעלות משולבת של 'הריבוע הכחול נדל"ן' (50 אחוז) וחברת 'כלל נדל"ן' (50 אחוז) וממוקם ברחוב הראשי של תלפיות בירושלים, באזור תעשייה גדול שמושך אליו מבקרים מכל ירושלים והסביבה. כיום, משתרע הקניון על פני ארבע קומות שמציעות 120 חנויות מעולמות האופנה, מזון, הנעלה, הלבשת בית, אופטיקה וביניהם: 'נייקי', 'אדידס', 'קסטרו', 'פוקס הום', 'פוט לוקר', 'גולף', 'דלתא', 'סופר פארם', 'אלמ', 'ברשקה', 'פול אנד בר', 'סטיב מאדן', 'איל מקיאג", 'הודיס' ועוד.

אתר הקניון: www.hadar-mall.co.il.