יום שני, 15 באוקטובר 2018, ו' חשון ה' תשע"ט
לפרסום חייגו: 054-430-0186

נדל"ן במבשרת ציון

פרויקט היוקרה "Museum Residence" ממשיך בתנופת מכירות

שלב ב' בפרויקט Museum Residence נמכר כולו ונמצא בשלבי אכלוס אחרונים * שלב ג' בשלבי בניה מתקדמים, כאשר שליש מהדירות כבר נמכרו. אכלוסו צפוי בספטמבר 2019

פורסם בתאריך:


נכתב על ידי

מערכת 'מבשרנט'

פרויקט היוקרה " "Museum Residenceממשיך בתנופת מכירות יוצאת דופן ואין ספק שהוא הפרויקט הירושלמי המדובר ביותר למחפשי דיור איכותי במיקום מושלם. עד כה, אוכלסו 7 בניינים מכלל הפרויקט, ונמכרו 70 דירות. המכירות של שלב ב', הכולל 4 בניינים קטנים עם 9 דירות בכל בניין, הסתיימו והוא מצוי בימים אלו בשלבי אכלוס אחרונים. מכירות שלב ג' של הפרויקט, הכולל 7 בניינים עם 6 דירות בלבד בכל בניין, נמצאות בעיצומן- שליש מהדירות כבר נמכרו. שלב ג' מצוי בשלבי בנייה מתקדמים, ואכלוסו צפוי בספטמבר 2019.         
פרויקט  "Museum Residence" משתרע על שטח של כ- 24 דונם  וכולל 15 בניינים בני 4 מפלסים כל אחד. הפרויקט ממוקם על המדרון הדרום-מערבי של מוזיאון ישראל, בסמוך לרחובות נווה שאנן, י.צ מיכאלסון ונחמן אביגד. מדובר באחד המגרשים היוקרתיים ביותר בירושלים- הפרויקט מצטיין במיקום נוח לכניסה וליציאה מהעיר, ומשתלב באחת השכונה השקטות ויוקרתיות ביותר באזור. כל הדירות בפרויקט נהנות ממפרט טכני עשיר ומפנק. אופיו המרווח של הפרויקט מתבטא הן בגודלן של הדירות והן במספרם המצומצם של הדיירים בכל בניין, הנע בין 6 ל- 10. בסיועו של מתכנן הפרויקט, האדריכל אמציה אהרונסון, נבנה פרויקט השם דגש על בנייה נמוכה עם מרחבים ציבוריים גדולים, שאינם אופייניים לבניה בירושלים, תוך שימוש בחומרי בניה איכותיים.    
אופיו המרווח של הפרויקט מתבטא הן בגודלן של הדירות והן במספרם המצומצם של הדיירים בכל בניין. כאמור, שלב ג' שנמצא בשלבי בניה, מכיל 6 דירות בכל בניין. מדובר בתכנון חריג יחסית לבנייה חדשה, המתאפיינת בבנייה לגובה ובפנייה למספר רב של דיירים.    
בשנים האחרונות חל שינוי תפישתי בכל הנוגע לבניית בנייני מגורים בעיר. יזמים, חברות בניה, וביניהם חברת האחים ישראל, הפנימו את מצוקת הצפיפות וכמיהת התושבים למקום מגורים ירוק ומרווח. האחים ישראל  החלו לשקוד על פרויקטים העונים על צרכים אלה ולשלב בבניית השכונות החדשות, אזורים ירוקים ומרווחים המעניקים ערך מוסף מעבר לסביבה העירונית הרגילה והמוכרת. הושקעה גם מחשבה רבה בבניית הדירות של הפרויקט, שכן החללים גדולים ומרווחים והתחושה המתקבלת היא של חופש ומרחב, תחושה שלרוב אינה מאפיינת את הבניה הצפופה בירושלים.   

   
האדריכלים בפרויקט 'מוזיאון רזידנס' ראו חשיבות רבה בריבוי שטחים ציבוריים והקניית תחושה של שכונה ירוקה ומרווחת, ברמת איכות החיים הטובה ביותר שיש וחומרים הקרובים לטבע. ואכן, במקום רחובות הולנדים- ללא כניסת תחבורה ציבורית או פרטית, טיילת פנימית לג'וגינג, גינה שכונתית מודרנית עם אזורי ישיבה מוצלים, מזרקה מרכזית, שטחים ירוקים, ומשחקיית ילדים לרווחת תושבי הפרויקט. בבניינים ניתן למצוא שילוב של לובי מעוצב, מחסן וחנייה תת קרקעית. ילדים רצים במרחבים, בלב העיר ירושלים- אין הרבה פרויקטים כאלה.
יזמי Museum Residence רצו להכניס בפרויקט גם פן אמנותי מובהק ולכן שילבו בו יצירות אמנות ופסלים, פרי ידיו של האמן הבינלאומי צביקה חורש. ביניהם היצירה "מטבעות המקדש"- סדרת מטבעות מוזהבות, המציגה את תכנה ואורחותיה של עיר הבירה לאורך ההיסטוריה, הרמוניה של זהב, קודש וחול. "יצירה זו מוצגת בחזית הכניסה ללובי, במטרה להפוך אותו לחלל אומנותי, המוסיף בזכות אלמנטים אלו נדבך של עושר תרבותי למתחם המגורים" מספר יונתן ישראל, סמנכ"ל השיווק של האחים ישראל.                                                                                                        
"השקעה בדירה בפרויקט Museum Residence  היא נבונה ביותר" אומר יונתן ישראל. "הפרויקט, שממוקם בסמוך למוזיאון ישראל, הוא אחד מהפרויקטים המעטים שנבנים כיום במרכז העיר על קרקע בבעלות פרטית, שאינה בבעלות של כנסיה זו או אחרת, כך שהדיירים כאן לא יקבלו בעוד כמה שנים דרישות לשלם סכומי עתק לכנסיות השונות, בעבור המשך חכירת הקרקע. אני צופה עלייה של עשרות אחוזים בערך הדירות בפרויקט זה" אומר ישראל. "כבר היום נהנים רוכשי הדירות הראשונות בשלב א' של הפרויקט שאוכלס מעלייה של כ-30% אחוז בשווי הדירות, שרכשו רק לפני כשנתיים וחצי".
החברה שמובילה את הפרויקט היא חברת 'האחים ישראל', שהינה אחת מחברות הבנייה הוותיקות והיציבות ביותר בשוק הנדל"ן בישראל. החברה הוקמה בשנת 1964. עד לשנת 2018 בנתה החברה למעלה מ-38,000 יחידות דיור במגוון רחב של פרויקטים, בערים שונות בישראל ובמדינות נוספות בעולם. אחת החוזקות הבולטות ביותר בחברה היא יציבותה הפיננסית, דבר המבדיל אותה ממרבית חברות הנדל"ן בארץ. יציבות זו תוחזקה במשך שנים, מפרויקט לפרויקט, וללא אקרובטיקה עסקית או מינופים פיננסים. 
בשל איתנותה הכלכלית, מתנהלת החברה במודל עבודה יחסית חריג בנוף המקומי- תהליך שיווק הדירות, בשונה ממרבית חברות הנדל"ן בישראל, מתחיל לאחר בניית 25% ממספר הדירות בכל פרויקט, ולא לפני תחילת עבודת הבנייה, כפי שניתן לראות היום בשוק הנדל"ן המקומי. גם בפרויקט MUSEUM RESIDENCE  החלה חברת האחים ישראל בשיווק הפרויקט לאחר שכמה בניינים כבר עמדו על תילם. התפיסה הייחודית של האחים ישראל היא למכור דירות שאפשר לראות בעין ולא "דירות על הנייר". 

צילומים: VIEW POINT הדמיות

 

תגובות

captcha
הקלד את המספרים שאתה רואה בתמונה: