איפור ובינה מלאכותית

צילום: איילת ארד
צילום: איילת ארד
ה-AI של סקארה יאפשר לך להתאפר כמו הסלבס

רשת הקוסמטיקה והטיפוח SACARA הראשונה בישראל ליישם את הבינה המלאכותית (AI) בעולמות הביוטי ומשיקה: שירות טכנולוגי חדשני ומתקדם, המאפשר ללקוחות להשיג את מראה האיפור , של סלבס ומובילי דעת קהל מהארץ ומחו"ל בהתאמה אישית.  

השירות החדש פותח בשיתוף חברת הסטארטאפ הישראלי MISTRIX, במטרה לעצב מחדש את חווית הקנייה ברשת.  השירות הטכנולוגי החדש הוא רעיון מהפכני בתחום האיפור אשר מעניק לצרכנים/ות את היכולת "למדוד" וירטואלית לוקים אייקוניים או את מראה האיפור של סלבריטאיות ומובילות דעת קהל מהארץ ומחו"ל ולגלות בקלות את המוצר הנדרש לשחזור המראה המבוקש. 

הכלי הטכנולוגי מאפשר העלאת תמונת השראה למראה הרצוי ותמונת סלפי של הצרכן/ית. בעזרת טכנולוגיית AI מתקדמת, הכלי מציג את המראה המבוקש על פני הצרכן/ית ומציע את המוצרים המתאימים מתוך מגוון המוצרים בקטלוג המותג.

לכלי החדשני יש את היכולת לחלץ פרמטרים שונים מתמונת ההשראה כגון צבע וגימור תוך כדי ניטרול אפקטים ועיוותים בתמונה הנוצרים בעקבות תנאי תאורה שונים ורזולוציה נמוכה. הצעת המוצרים נעשית בהתאמה אישית באמצעות ניתוח והתחשבות בגוון העור של הלקוחות.

איתי זמיר מנכ"ל רשת סקארה: "שיתוף הפעולה עם MISTRIX הינו חלק מהאסטרטגיה של סקארה לקידום חדשנות טכנולוגית על מנת להעניק ללקוחות סקארה חווית קנייה חדשנית, פרסונלית, ומלאת תוכן. ההשקעה בשירות באמצעות הבינה המלאכותית מגדילה את נתח האונליין של סקארה ויוצרת בידול משמעותי אל מול המתחרים בשוק".  לדבריו: "בשלב הראשון ניישם באמצעות הכלי הטכנולוגי החדשני את  מראה השפתיים ובשלב הבא בעוד כמספר חודשים יהיה ניתן להתאים את הלוק במלואו החל ממייק אפ, סומק, ברונזר ועוד."

שיר קופמן, מנכ"לית MISTRIX מסרה: "הצרכנים נמצאים היום ברשתות החברתיות, הם צורכים את הלוק, לכן חווית הרכישה צריכה להיות מותאמת לדרך שבה צרכנים וצרכניות חיים כיום. פריצות הדרך האחרונות בבינה מלאכותית ו-Generative AI מאפשרות לנו להוציא את החזון הזה למציאות."

רשת סקארה, הינה המותג הראשון בקטגוריית ה- MASS MARKET המציע טכנולוגיה חדשנית המבוססת בינה מלאכותית, והיא כבר זמינה באתר המותג. 

השירות נגיש וקל לשימוש באמצעות מספר שלבים. אז איך זה בעצם עובד? המשתמש/ת מגיע/ה לאתר רשת סקארה, נכנס/ת לפלטפורמה דרך כפתור ייעודי, מעלה את לוק גוון השפתיים שרוצה להתנסות בו, מצלמ/ת סלפי ומקבל/ת את המוצר המתאים ביותר ללוק הרצוי מתוך הקטלוג של סקארה, לרכישה פרסונלית, נוחה ומהירה.

חברת MISTRIX, הוקמה בשנת 2021 על ידי שיר קופמן (CEO) מהנדסת רפואית ואלגוריתמאית ותומר רוזנבאום (CTO) חוקר אלגוריתמים, דוקטורנט בטכניון להנדסת חשמל ומחשבים ומתמחה בבינה מלאכותית.

חברת SACARA היא חברת קוסמטיקה ישראלית שהוקמה בשנת 2013 על ידי קבוצת גולברי.  הרשת מונה 65  חנויות בפריסה ארצית. SACARA מציעה לצרכנית הישראלית מוצר איכותי במחיר נוח בחוויית קנייה ייחודית ובינלאומית. SACARA משקיעה בפיתוח מוצרים המשולבים בחידושים וחדשנות מעולם היופי ומתעשיית הקוסמטיקה כדי להעשיר את תמהיל המוצרים הרחב של החברה המכיל מוצרי קוסמטיקה, טואלטיקה, אקססוריז ומוצרי טיפוח לשיער ולציפורניים.

מצ"ב סרטונים לדוגמא:

אתר האונליין של רשת סקארה: www.sacara.co.il