אקסטרה של חטיף

חטיפים אקסטרה
הפתרון האידיאלי לרצונות שלנו ליהנות קצת מטעם טוב, חטיף פיקנטי או לארח חברים מבלי להתמלא ברגשות אשם בלתי נגמרים

העולם הולך וצועד לחיים בריאים – העיסוק המתמיד בספורט, אכילה נכונה והתייעצות בתזונאי קליני הם רק חלק מהכלים העומדים לרשותנו בחיי היום יום. הנדסת המזון מנסה לפתח בכל רגע את מגוון המוצרים המתאימים לכלל האוכלוסייה כדי לא לפגוע גם בצרכים וברצונות ליהנות קצת מטעם טוב, חטיף פיקנטי או לארח חברים מבלי להתמלא ברגשות אשם בלתי נגמרים. איך עושים את זה?

כפיר מימון, מנכ"ל 'מימון תבלינים', שהוא ספורטאי בפני עצמו, ניסה לשבור את הראש ולפצח את הנושא. מימון  (44) מתחרה בספורט האתגרי 'איירון-מן' המשלב בין ריצה (מרתון מלא 42.2 ק"מ), רכיבה על אופניים (180 ק"מ) ושחייה (3.8 ק"מ), מכור לעולם הפעילות הגופנית ואף זכה בכמה תחרויות בינלאומיות בקטוגריית הגיל שלו

כאמור, גם לכפיר, כמו רובנו, החשקים שלו ולאחר שהתייעץ עם לא מעט מהנדסי מזון ודיאטנים קליניים, הוחלט ללכת על ליין המבוסס על טהרת האורז החום המלא, שהם פחמימה מורכבת מלאה, התואמת את הצרכים הפחמימתיים של הגוף אך גם משביעים ומתפרקים וזאת בשילוב טעמים שכולם אוהבים.

פיתוח שכזה עובר בדיקה מקיפה ותואמת – הן מבחינת תו תקן והן מבחינה קלינית – ואם מה שעובד טוב ב-60 מדינות יותר מצליח מעבר לים, אזי גם בישראל יש להם מקום.

את סדרת המוצרים הזו הוחלט בחברה לכנות בשם EXTRA, כיוון שהם מוסיפים טעם, הם טעימים יותר מהרגיל וגם מהווים BOOST לפני פעילות, אם חפצה הנפש במשהו טעים ולא מכביד ברמת פחמימה לא גבוהה.

השינוי – להבדיל מהרבה מוצרים דומים לכאורה – טמון באופן ההכנה והטכנולוגיה. זה היצרן היחיד בעולם המייצר צ'יפס אורז מגרעין שלם (בשונה מטכנולוגיה שמייצרת פריכיות צ'יפס מקמחים(

את המוצרים ניתן לפגוש בכל רשתות המזון באזור של החטיפים לבgkי אורח חיים בריא, הסדרה הבריאה: מתוק, מלוח, עדין, פיקנטי. ובגדלים שונים, באריזה קטנה אישית ובאריזה לאירוח אם כל החבר'ה מקבוצת הריצה או הרכיבה באים לצפות במשחק יחד.