המבורגר על גלגלים

צילום: אילן פנחס
צילום: אילן פנחס
קבוצת BBB מתרחבת ופורסת צי ממונע של פוד טראק'ס במתחמי 'דור אלון' ברחבי הארץ

רשת ההמבורגרים BBB מתרחבת ומפתחת זרועות שיווק והפצה חדשים למתיחת המותג. בימים אלה, משיקה הרשת את תת המותג BBB BY THE WAY – רשת פוד טראק'ס, אשר יוצבו באופן קבוע במתחמי תחנות הדלק של 'דור אלון' ברחבי ישראל.

במהלך זה משקיעה הקבוצה כ-30 מיליון שקלים. הפוד טראק'ס יופעלו, כמו כל מותגי הקבוצה, בשיטת הזכיינות, כאשר לזכייני הקבוצה תינתן זכות הראשונים להפעלתה כיחידת רווח נוספת.

החל מהשבוע, החלו לפעול שני פוד טראק'ס חדשים, אשר הובאו ארצה מאירופה והוצבו במתחמי 'דור אלון' בכביש 6 – בצומת דבירה בדרום ובמחלף קיבוץ מגל בצפון.

צי משאיות הפוד טראק'ס של BBB יציע תפריט מהודק ובו מנות פופולאריות נבחרות של BBB כדוגמת המבורגרים, צ'יפס, המבורגר טבעוני, שתייה מגוונת וכו' במארזי טייק אוויי אסתטיים. בשלב מתקדם יותר, ישמשו הפוד טראק'ס גם כנקודות להוצאת משלוחים ליישובים הסמוכים להם.

פודטראקים נוספים עושים דרכם ארצה בימים אלה, כשמטרת הקבוצה היא פתיחה של עשרות נקודות בכל רחבי הארץ. מדובר על צעד נוסף בהעמקת שיתוף הפעולה בין קבוצת BBB לבין 'דור אלון', אשר רכשה 50 אחוז מהקבוצה לפני מספר חודשים.

אהובה תורג'מן, מנכ"לית ומבעלי קבוצת BBB: "המהלך  החדש הוא עוד נדבך באסטרטגיית הפיתוח העסקי שלנו, הגורס כי מותג מצליח ופופולארי צריך לפגוש בקהל הלקוחות הקיים שלו, כמו גם בקהלים חדשים, במקומות אחרים ומפתיעים מחוץ למסעדה. אנחנו משקיעים משאבים רבים בפיתוח המותג ואני מעריכה שתוך כשנה נפעיל נקודות בכל מתחמי 'דור אלון' בישראל".

קבוצת BBB מנהלת בשיטות הזכיינות את הרשתות BBB, Moses, Burgerim, Moses Shop ומעדניות Meat DeliI בכ-100 מיקומים ברחבי הארץ.