התחדשות ב-BBB

צילום: גיל אבירם
צילום: גיל אבירם
רשת המסעדות BBB משיקה את תפריט אביב-קיץ 2022 בהשקעה של כשני מיליון שקלים

אוהבים המבורגרים ורוצים נוף חדש בצלחת? לרשת BBB יש בשורה עבורכם ובימים אלה היא משיקה את תפריט אביב-קיץ 2022. במסגרת זו תעלה הרשת בקמפיין פרסומי שעלותו נאמדת בכשני מיליון שקלים.   

הקמפיין החדש  נערך באמצעות משרד הפרסום the box, והוא יעלה בערוצי הטלוויזיה (12 ו-13), בתחנות רדיו נבחרות, באתרי אינטרנט פופולאריים, ברשתות החברתיות ובעמודי הסושיאל – זאת בנוסף לפעילות על רצפת המכירה במסעדות הרשת ואל מול חברי מועדון הלקוחות BBB CLUB.   

הקמפיין, תחת הסלוגן born to be classic, מציג את קולקציית ההמבורגרים החדשה של הרשת. פס הקול המלווה את הקמפיין הוא עיבוד א-קפלה של יצירות קלאסיות מוכרות וזכירות שהופקו על ידי היוצר המוזיקלי אורי סווט. פס קול זה מהווה שפה חדשה אשר תלווה את BBB בפעילויותיה הפרסומיות לאורך השנה.

אהובה תורג'מן, מנכ"לית קבוצת BBB: "צוות הקולינריה שלנו פיתח המבורגרים חדשים ומנות מפתיעות נוספות תוך התייחסות לטרנדים הקולינריים ולטעם הישראלי. מטרתנו העיקרית בפעילות זו, כמו בכל פעילות אחרת של הרשת, היא להפתיע את קהל הלקוחות בחידושים ובטעמים ייחודיים ואין מתאימה מעונת האביב והיציאה ממשבר הקורונה להצגת תפריט חדש ומושקע".

רשת BBB שמונה 32 מסעדות, מפעילה את מועדון הלקוחות BBB CLUB, שעליו נמנים כ-750 אלף בתי אב. קבוצת BBB מנהלת בשיטות הזכיינות את הרשתות BBB, Moses, Burgerim, Moses Shop ומעדניות Meat DeliI בכ-100 מיקומים ברחבי הארץ.

הצצה ראשונה לסרטוני הקמפיין החדש: