חטיף שוקולד וקוקוס

צילום: אלעד ברנגה
צילום: אלעד ברנגה
נשנוש מתוק ועתיר חלבונים, עם טוויסט מפתיע בריא, טעים וקל להכנה

רכיבים (ל-11 חטיפים)

¾ כוס (160 גרם) שמן קוקוס

4 כפות מדידה פורמולה 1 בטעם שוקולד

4 כפות מדידה פורמולה 1 בטעם וניל עוגיות

כף חלב דל שומן/ קוקוס/ סויה/ משקה שיבולת שועל

3 כפיות דבש (לא חובה)

רבע כוס אגוזי מקדמיה, קצוצים גס

מלח ים

אופן ההכנה

1. מחממים את השמן במחבת, מוסיפים את אבקות הפורמולה 1, החלב והדבש ומערבבים לבלילה חלקה.

2. יוצקים את הבלילה לתבנית סיליקון שקעים, מפזרים מעל את אגוזי המקדמיה וזורים מעט מלח מעל. מצננים במקפיא לפחות שעה.

הערה: החטיפים יישמרו בשקית אטומה במקפיא למשך חודשיים.

ערכים תזונתיים ליחידה אחת (עם חלב דל שומן, ללא דבש): אנרגיה – 174 קק"ל, חלבון – 3.7 גרם, פחמימות – 2.8 גרם, שומן – 17.2 גרם.

המתכון מוגש באדיבות חברת 'הרבלייף', מתוך 'מבשלים דרך חיים', ספר מתכוני הבריאות של 'הרבלייף', הכולל כ-80 מתכונים מגוונים על טהרת הבריאות עם פירוט ערכים תזונתיים.

סרטון להכנת החטיף עם השפים והתזונאים הקליניים, אודי ברקן ואושר אילדמן, כולל טיפים  שיהפכו את החוויה לקלה ונעימה: