טאטקי סלמון

צילום: באדיבות סטודיו Teka (יח"צ)
מנה משולבת עם מיונז וואסבי, מדהימה ודלת קלוריות, שמתאימה לכל ארוחה

רכיבים לטאטקי סלמון:

400 גרם פילה סלמון טרי נקי מעור ועצמות

80 מ"ל רוטב סויה

כפית סירופ אגבה

חצי לימון ליים

ג'ינגר

רכיבים למיונז וואסבי:

ביצה אחת

חצי לימון

מלח

110 מ"ל שמן חמניות

כפית וואסבי אחת

רכיבים לקישוט:

עגבניות חתוכות לקוביות

שומשום

נענע טרייה

הוראות הכנה:

1. הכנת הטאטקי סלמון: מכינים את מרינדת הסלמון על ידי ערבוב הסויה עם סירופ אגבה, מיץ ליים וג'ינג'ר מגורד. לאחר מכן, מחממים מחבת על אש מקסימלית. צורבים 10 שניות על כל צד, מקררים ואז פורסים ל-4 נתחים אחידים.

2. הכנת מיונז הוואסבי: שמים בקערת את הביצה, מיץ הלימון, המלח, הווסאבי ומעט השמן. מתחילים להקציף. לאחר מכן מוספים בהדרגה את השמן הנותר עד להקצפה מלאה.

3. להגשה: מסדרים את המיונז על צלחת, מניחים מעליו את פרוסות הטטאקי ומעטרים בקוביות עגבנייה, שומשום ועלי נענע לפי הטעם.

המתכון מוגש באדיבות מחלקת התזונה של מותג מוצרי החשמל Teka. מתכונים יצירתיים נוספים תוכלו למצוא בעמוד הפייסבוק של החברה