מותגי הנעלה חדשים בישראל

צילום: יח"צ חו"ל
צילום: יח"צ חו"ל
רשת ההנעלה 'הלב הכחול' קיבלה את זכויות ההפצה והשיווק הבלעדיות בישראל של שלושה מותגי הנעלת נשים בינלאומיים מובילים: GIOSEPPO, JANA ו-Andrea Conti

רשת הלב הכחול המתמחה בהנעלת איכות לנשים, תשקיע בקידום ובהחדרת קולקציות ההנעלה של שלושת המותגים בישראל כבר החל מעונת חורף 2023-4 הנוכחית. הנעליים זמינות לרכישה בכל אחד מ-13 סניפי הרשת בפריסה ארצית וכן בחנות האון ליין.

GIOSEPPO הוא מותג ספרדי בניהול משפחתי שנוסד ב-1991 ומשווק כיום במעל ל-60 מדינות. המותג מציע הנעלה מודרנית, טרנדית, נוחה ונגישה. זאת ועוד, בעל אג'נדה הפועלת להשפעה חיובית על העולם מבחינת קיימות, צדק סוציאלי, אתיות וצמצום השפעות הייצור על הסביבה.

JANA הוא מותג גרמני אקולוגי ו- 100% טבעוני. נעלי המותג מיוצרות מחומרים רכים, איכותיים וממוחזרים ללא שימוש מעולם החי. למותג היסטוריה של למעלה משני עשורים וניסיון רב בייצור הנעלה באיכות גבוהה.

Andrea Conti הוא מותג גרמני הקיים משנת 1994 המשלב בסגנונו השראה איטלקית עם שימת דגש על נוחות והתאמה ברמה גבוהה. המותג מציע הנעלה מסוגננת, נוחה ואופנתית. כמו כן, יתרונו המשמעותי במענה לנשים במידות גדולות המגיעות עד מידה 44.

דניאל רבני סמנכ"ל חי-שי המנהלת את רשת 'הלב הכחול': "אנחנו שמחים ונרגשים לצרף לחברתנו מותגי הנעלה בינלאומיים מובילים שישווקו בישראל באופן בלעדי על ידי הרשת. שלושתם משלבים ללא פשרות את אלמנט נוחות ובריאות הנעל לגוף הלקוחה, יחדיו עם חזות אופנתית המסונכרנת עם הטרנדים הנוכחיים החמים ביותר ובהתאמה לטעמו של הקהל הישראלי. אלו מתווספים לרשימת המותגים האיכותיים הקיימים וממשיכים למצב את הרשת כמובילה בתחום הנעלת הנוחות בישראל".  

רשת הלב הכחול היא רשת הנעלה ישראלית בבעלות משפחתית הפועלת למעלה משלושה עשורים. הרשת מתמחה בהנעלת נוחות בריאה ואיכותית לנשים ולגברים. הרשת מחזיקה במותגי הבית: בלו הארט וד"ר פלקס בעיצוב ותיכנון ישראלי ובשורת מותגים בינלאומיים מובילים, בניהם: CAPRICE הגרמני, Fitflop ו-Easy Spirit.