ספורטיבי וטעים

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ
הכירו את TODAY – סדרת חטיפי חלבון עם יחס חלבון-קלוריות פשוט מעולה

חטיבת המזון מחברת 'שסטוביץ' נכנסת לראשונה לתחום תזונת הספורט ומשיקה מותג חדש תחת השםTODAY . המוצרים הראשונים תחת המותג הם חטיפי חלבון חדשניים במיוחד שמציעים יחס חלבון לקלוריות נמוך במיוחד – 1:10 (ובמילים אחרות, הרבה חלבון ומעט קלוריות), המתאימים לנשים ולגברים כחטיף התאוששות לאחר אימון וכארוחת ביניים במשך היום – וכל זאת בטעמים נהדרים של קרמל מלוח, קרם עוגיות, פאי קינמון, שוקולד ובננה שוקולד-צ'יפס.  

חטיפי החלבון של TODAY פותחו במשך כשלוש שנים על ידי צוות פיתוח בהובלת לילו בוכניק, דיאטן קליני וטכנולוג מזון, ובשיתוף יצרנים המתמחים בתזונת ספורט מאנגליה ומקנדה.  

בשלב הראשון ישיק המותג שתי סדרות:

סדרת שכבות – חטיף עשיר עם שלוש שכבות המצופות בשוקולד מעולה, ללא תוספת סוכר, בטעמי קרם עוגיות, קרמל מלוח ופאי קינמון. ערכים תזונתיים לחטיף בודד (65 גרם): 22 גרם חלבון שמקורו בעיקר בחלבוני חלב וחלבון WHEY איכותי, 200 קלוריות בלבד וכ-5 גרם סיבים תזונתיים.

סדרת קריספי – חטיף במרקם פצפוצי אורז ייחודי מסוגו בישראל, ללא גלוטן וללא אלרגנים של אגוזים. בטעמי שוקולד ובננה שוקולד-צ'יפס. ערכים תזונתיים לחטיף בודד (42 גרם): 15 גרם חלבון שמקורו בעיקר חלבוני חלב וחלבון WHEY איכותי, 150 קלוריות בלבד וכ-8 גרם סיבים תזונתיים. בסדרה זו קיים גם חטיף קטן portion control של 100 קלוריות ליחידה.

דב גוברין, משנה למנכ"ל חברת 'שסטוביץ': "צרכנים רבים מחפשים פתרונות קלים וטעימים להעשיר את התזונה שלהם במהלך היום. לכן, עולם התוכן של תזונת הספורט בכלל וחטיפי החלבון בפרט, הופך לתחום פופולארי וצומח מזה מספר שנים. בהתאם למגמה זו, החלטנו להשיק את TODAY, מותג בית חדש ב'שסטוביץ', שיוכל לתת מענה לביקוש הגובר במוצרים איכותיים וטעימים. השקת חטיפי החלבון של TODAY הוא צעד ראשון בפעילות החברה בתחום תזונת הספורט. בימים אלה אנו עובדים על פיתוח קטגוריות נוספות שייתנו מענה לביקוש העולה בקרב הצרכנים".

גלית בר, מנכ"לית חטיבת המזון והבריאות ב'שסטוביץ': "קטגוריית חטיפי החלבון בישראל פונה כיום ברובה לקהל הגברי ולמתאמנים המקצועיים. המותג TODAY מביא בשורה אמיתית לקטגורית חטיפי החלבון בישראל: חטיף חלבון איכותי עם יחס מצוין בין חלבון לקלוריות וכל זאת מבלי להתפשר על הטעם. היום כבר לא צריך להיות מרתוניסט נלהב או מתאמנת מקצועית על מנת להנות מחטיף חלבון. כל אחת ואחד יכולה ויכול להוסיף חלבון לתזונה היומיומית בקלות, בלי מאמץ ובלי נקיפות מצפון".

לילו בוכניק, דיאטן קליני וספורט: "לרוב האוכלוסייה מומלץ לבחור חטיפים עם יחס גבוה של חלבון לכמות הקלוריות. ככלל אצבע יחס טוב הוא 1:10, כלומר, על כל גרם אחד של חלבון, יכיל החטיף עד כ 10 קלוריות. למשל, חטיף שמכיל 15 גרם חלבון, מומלץ שיכיל עד כ-150 קלוריות; וחטיף שמכיל 20 גרם חלבון, מומלץ שיכיל כ-200 קלוריות. בנוסף לכך, מומלץ שאיכות החלבון תהיה גבוהה כמו חלבון מי גבינה (WHEY), חלבוני חלב וחלבון סויה. כמו כן, מומלץ לבחור בחטיפים מופחתים בסוכר מוסף, שומן ונתרן". 

שוק חטיפי החלבון בישראל מוערך בכ-100 מיליון שקלים וצומח בקצב ממוצע של 60 אחוז בשנה. עיקר המכירות של קטגורייה זו הוא ברשתות הפארם (30 אחוז) ובחנויות הנוחות (25 אחוז). הפורמט העיקרי של חטיפי החלבון הוא שכבות מצופות בקרם שוקולד. הטעמים המובילים על המדף הם קרם עוגיות, בוטנים, שוקולד וקרמל.

מחירים מומלצים לצרכן:

סדרת השכבות – 14.90 שקלים ליחידה.

סדרת הקריספי – 12.90 שקלים ליחידה.

חטיף מוקטן – 10.90 שקלים ליחידה.

ניתן להשיג ברשתות השיווק והמזון הנבחרות ובנקודות המכירה ברחבי הארץ.