עור זוהר לשנה החדשה

צילום: יח"צ חו"ל
צילום: יח"צ חו"ל
למרות החורף ולמרות המצב, אל תוותרי לעצמך * כמה טיפים לפתוח שנה עם עור זוהר

שנת 2024 כבר בפתח וכולנו רוצות להתחיל את השנה עם עור זוהר ורענן. בין אם נציין את תחילתה של שנה חדשה בהרמת כוסית בעבודה, בארוחה עם חברים ואפילו אם נחליט לבלות בבית, בוודאי נרצה בכמה פעולות פשוטות להשיג מראה עור זוהר שתמיד מרומם רוח ומעניק הרגשה נפלאה.

לפניכן מספר טיפים להשגת עור זוהר עד לערב השנה החדשה:

שתיית מים: כבר מעכשיו, אם עדיין לא אימצת לעצמך את ההרגל הזה – שתי מים והרבה. כמה זה הרבה? לפחות 2-3 ליטרים ביום. לא קפה, לא משקאות ממותקים, לא משקאות דיאט – מים זכים וטהורים. את יכולה להוסיף להם פלחי לימון וגם פרוסות מלפפון כדי שיהיה להם קצת טעם מרענן, אבל חשיבות שתיית המים היא עצומה ולא רק לעור הפנים שלך. מים משפרים את חילוף החומרים, עוזרים לתחושת השובע בגוף ומשפרים את חילוף החומרים בתאים, כך שגם תאי המוח מושפעים מכך והריכוז והמיקוד משתפרים. מים תורמים לרמת אנרגיה גבוהה ולעייפות מופחתת, כך שתיראי חיונית ואנרגטית הרבה יותר ועור הפנים ייראה זוהר יותר ובריא יותר. הלחות בו תעלה והמראה ישתפר לעין ערוך תוך ימים ספורים. אם בכוונתך לשתות אלכוהול, שמרי את שתיית האלכוהול לערב השנה החדשה, היות והוא מאוד מייבש את עור הפנים.

אוכל טוב: אכילת פחמימות פשוטות וסוכרים מזיקה לעור. מולקולות החלבון בעור (הקולגן והאלסטין) נפגעות מהסוכר והמראה שמתקבל הוא קמטים ושקעים בעור. כדי לשמור על העור באופן קבוע מפני הזדקנות – וספציפית לשפר את מראהו בטווח הקצר – כדאי לדבוק בתזונה שמגנה מפני רדיקלים חופשיים מזיקים וכוללת בתוכה שומנים טובים, ויטמין C (שעוזר בהגנה מפני קמטים) ומאכלים שמעודדים ייצור קולגן כמו תפוזים, תותים, אגוזים, סלמון, שמן זית וגמבה. תזונה נכונה תשפר גם את רמת האנרגיה בגוף ותעלה את מצב הרוח – חיוך תמיד טוב לעור הפנים.

שינה טובה: הכניסו לכם הרגל לישון מינימום שבע שעות בכל לילה. זה מתכון לחיים טובים. שינה מספקת היא אחד מעקרונות הבסיס לעור יפה וזוהר. לא סתם קוראים לשינה ביום 'שנת יופי'. היא מעלימה עיגולים שחורים, מפחיתה סימני עייפות ומצמקת נפיחויות. דאגי לישון טוב כבר מעכשיו כדי לשפר את מראה העור ולדאוג לעצמך.

ספורט ומדיטציה: סטרס מתמשך הוא אחד האויבים הגדולים לגוף ולעור הפנים ולא רק בערב הסילבסטר. סטרס משנה את המאזן ההורמונלי והביטויים של זה לגמרי יכולים להיראות על עור הפנים בצורת פצעונים, אקזמות, קמטוטים ועוד. כדי להפחית סטרס, במיוחד בימים קשים אלה, ניתן להיעזר בטיפול רגשי, אך בטווח הקצר כדאי לצאת לטבע, לדבוק בפעילות גופנית ולאמץ שגרה של מדיטציה יומית – אפילו של 10 דקות. הפחתת סטרס תשפר את מראה העור ותמנע התפרצויות של בעיות עור. 

תכשירי קוסמטיקה: חשוב מאוד להזין את העור מבחוץ בחומרים שיחדירו לו לחות וגם יטפלו באקנה או בבעיות עור אחרות. רצוי להתחיל בטיפול באקנה כבר בימים אלה על מנת להגיע עם עור במצב אופטימלי לערב השנה החדשה ולהשתמש במוצרי טיפוח המעניקים גם לחות וגם זוהר במוצר אחד, מכילים גם רכיבים כמו חומצה היאלורונית ודואגים ללחות מיידית לשעות ארוכות וגם ללחות לאורך זמן הנשמרת בעור משימוש לשימוש. כדאי להשתמש בקרם לחות והחייאה לעור בתוספת פלנקטון וחומצה היאלורונית במרקם שמתאים לסוג העור, וכמובן שימוש יומיומי בסרום לעור, שגם הוא מועשר בתמצית פלנקטון ובחומצה היאלורונית בתסיסה טבעית. כל אלה ישפרו מאוד מראה של עור חסר חיות, אפרפר ומראה קמטוטים. הם יספקו זוהר וגם לחות, יעניקו נפח, מראה צעיר ורענן ובעיקר את האנרגיה הדרושה.