על 'זה עם הוויטמינים' שמעתם?

צילום: גאיה פלד
צילום: גאיה פלד
חברת 'אירני סחר' יוצאת בקמפיין להחדרת מותג משקה הוויטמינים TOPSHAPE בישראל

חברת 'אירני סחר', המשיקה בימים אלה בישראל את המותג האירופאי משקה ויטמינים TOPSHAPE, יוצאת בקמפיין החדרה רחב בהשקעה כספית הנאמדת בכ-850,000 שקלים.

הקמפיין, שיעלה השבוע הקרוב תחת הסיסמא "זה עם הוויטמינים", ייערך באמצעות משרד הפרסום 'sabio' והוא כולל בין היתר פרסום על כ–400 תחנות אוטובוס בתל-אביב ובגוש דן, שלטי חוצות על כביש איילון, קמפיין דיגיטל רחב, טעימות ברחבי הארץ ופעילות משפיענים ברשתות החברתיות.

משקה הויטמינים TOPSHAPE מכיל רק 19 קלוריות ל-100 מ"ל ומגיע בשלושה טעמים שונים: תפוח, תפוז ולימון-ליים. אינו מכיל חומרים משמרים, יש בו ויטמינים רבים כגון: C,D,B6,B12, חומצה פולית ואינו נושא את הסימון האדום.

חברת 'אירני סחר' מתמחה בייבוא ובשיווק מוצרי מזון פרימיום לישראל. משקה הויטמינים TOPSHAPE משווק בישראל ברשתות המזון, ביניהן: רשת טיב טעם, טבע קסטל, עדן טבע, סופר יודה ובפיצוציות ברחבי הארץ.

יהונתן אירני, מבעלי חברת 'אירני סחר': "בעקבות התגברות טרנד הבריאות בתחום המזון ובדיקת שוק רחבה שנעשתה, החלטתנו להשיק בישראל בשורה עם משקה ויטמינים אשר לא קיים בארץ. מטרת הקמפיין היא ליצור 'חינוך שוק', מודעות ויצירת עניין סביב המותג החדש. הקמפיין יוצא עם סיום הפצת המותג ברשתות מזון מובילות, בקיוסקים ברחבי הארץ ובנקודות מכירה".