עסקים מוזיקליים

צילום: שי פרנקו
צילום: שי פרנקו
במסגרת שיתוף פעולה שיווקי בין קבוצת קניוני 'עופר' למוזיקאי דניאל אריסון, בנה של שרי אריסון, יעלה קמפיין דיגיטלי עם הסינגל החדש של אריסון

קניוני 'עופר' מקבוצת 'מליסרון' יוצאת בשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם המוזיקאי דניאל אריסון, במסגרתו יעלה קמפיין דיגיטל רחב שנבנה כמהלך משלים לסינגל חדש ורביעי של אריסון ״Dress up״, המתאר את אהבתו לעולם האופנה והלייף סטייל.

יציאת הסינגל תהווה את יריית הפתיחה לשיתוף הפעולה הכולל בין היתר את השמעת השיר ב-17 קניוני 'עופר' ברחבי הארץ, פעילות ברשתות החברתיות, בנכסים הדיגיטליים של אריסון וקניוני 'עופר' ופעילות משותפת בקניונים.

המוזיקאי דניאל אריסון (26), בנה של שרי אריסון, הוא בוגר תואר ראשון במנהל עסקים ותואר שני בדיפלומטיה ויישוב סכסוכים מאוניברסיטת רייכמן. דניאל אריסון מעורב בעסקי קבוצת 'אריסון' בעיקר באספקטים הפילנטרופיים. מעבר לעולם העסקי, את דניאל מלווה חלום מהילדות ליצור ולשיר. זה החל משירה בספסל האחורי של הרכב המשפחתי, המשיך לבית הספר לאומנויות, משחק במגמת תאטרון, שיעורי נגינה על פסנתר, פיתוח קול, שיעורי תנועה וכתיבה.

עם הזמן, קרם החלום עור וגידים, התחביב הפך לתשוקה והדרייב להגשים את החזון הפך להחלטה משנה חיים. אחרי שנתיים של כתיבה, ללא קיצורי דרך ועם עבודה מאומצת ושעות הקלטה באולפנים, משחרר דניאל אריסון סינגל רביעי מתוך אי.פי. חדש שכולל שישה שירים מקוריים פרי עטו. ועתיד לצאת השבוע הקרוב.

Dress Up הוא שיר קצבי ופופי המתאר אהבה לשופינג וחוגג אופנה. אל Dress Up מתלווה קליפ צבעוני והומוריסטי שמשלים את הקליפים הקודמים לכדי סרט שלם בבימויו של בן בכר. הקליפ צולם בקייב בירת אוקראינה בנובמבר 2021 בתוך קניון שנסגר במיוחד למהלך הצילומים.

לאחר שנתיים של כתיבה, ללא קיצורי דרך, הרגיש דניאל אריסון כי הגיע הזמן להתקדם שלב ולהוציא את החומרים לאוויר העולם. דניאל הוא אזרח ישראלי-אמריקאי ואנגלית היא שפת האם שלו. על כן היה זה אך טבעי עבורו לכתוב את השירים באנגלית.

גיא אבן, סמנכ"ל השיווק והדיגיטל של קבוצת 'מליסרון': "כחלק מהערכים של קניוני 'עופר', אנו רואים חשיבות רבה ביצירה ישראלית ובתמיכה באומנים מתחומים שונים. לכן, החלטנו לצאת בשיתוף פעולה עם דניאל וללוות את יציאת הקליפ החדש, המתחבר לעובדה שהקניונים שלנו נחשבים למובילים בחוויית הבילוי, האופנה והשופינג".

דניאל אריסון: "אני מאוד מתרגש לקראת יציאת הסינגל הרביעי שלי, Dress up, שנכתב כולו על האהבה הגדולה שלי לאופנה ולשופינג. קניוני 'עופר' חיבקו את היצירה שלי וביחד אנחנו מתכננים שיתוף פעולה צבעוני ומרגש״.

חברת קניוני 'עופר' מקבוצת מליסרון מונה 17 קניונים בפריסה ארצית רחבה – מנהרייה ועד באר שבע. הקניונים ממוקמים באזורים אסטרטגיים שכוללים קניונים אזוריים, קניונים שכונתיים וקניונים פתוחים. קניוני' עופר' דואגים לשדרג את חווית הקנייה והבילוי בקניונים באמצעות אפליקציית 'מיי עופר' ופעילות דיגיטלית בנכסים של הקבוצה. 

להאזנה וצפייה בסינגל ובקליפ החדש: Dress Up:

https://fb.watch/ebrcbWgphP/