תוסס, צבעוני וללא סוכר

צילום: ליאור קסון
צילום: ליאור קסון
חברת 'נאוברנד' יוצאת בקמפיין פרסום ארצי מלא סטייל, לרגל השקת סדרת סוכריות ללא סוכר תחת הסלוגן:Endless Taste, Zero Sugar

מותג הסוכריות הבינלאומי ZERO CANDIES מבית יצרן הסוכריות היווני המוביל LAVDAS, ישווק לראשונה בישראל בשלושה טעמים חדשניים של תפוז, מנטה וחמאה, המיוצרים בטכנולוגיה פורצת דרך, המשלבת לראשונה מילוי קרם שוקולד בלגי עשיר. זאת לצד ארבעה טעמים נוספים: אייס בלו מרענן, תות חלבי, לימון עם ויטמין סי ואספרסו קרמי. 

השקת הסוכריות מלווה בקמפיין פרסום ארצי ברוח המותג שעלה לאוויר באמצעות משרד הפרסום 'דבי ורון' ברשתות החברתיות, בדיגיטל ובנקודות המכירה בהשקעה מאסיבית, זאת במטרה לעורר את שוק הסוכריות ללא סוכר, המוערך בכ-30 מיליון שקלים, לפנות לקהלים חדשים ולייצר הזדמנויות צריכה חדשות יום יומיות.

הקמפיין הצעיר והאופנתי מציג תקריבים של שפתיים בצבעים עזים, הממחישים את החוויה הסנסורית, את החדשנות ואת משחקי הטעמים שמשלבים הנאה וכיף ללא תחושת אשמה (0% סוכר).

רעות וקנין, מנכ"לית 'נאוברנד': "כחלק מתפיסת החברה ושאיפתה לעצב מחדש את שוק המזון בישראל, ולאחר ביצוע מחקרי עומק, אנו מתרגשים להביא בשורה אמיתית לשוק הסוכריות הקשות. הפיתוח החדשני של הסוכריות – גם בהיבט של הטעם וגם בפן הטכני של עיצוב האריזה – ייצר אלטרנטיבה איכותית לקיים בשוק וישנה את הרגלי צריכת הסוכריות הקשות ללא סוכר בישראל".

'נאוברנד' היא חברת יבוא צעירה וחדשנית, המנוהלת על ידי בכירים לשעבר בשוק המזון והקמעונאות, ומשלבת מקצוענות בלתי מתפשרת לצד חדשנות, יוזמה, פיתוח מוצרים, ביסוס ובניית מותגים. לחברה ניסיון רב בעבודה עם חברות המזון המובילות בארץ ויצרנים מובילים מהעולם.