אביזרי ספורט חדשים

כבר לא רק ארנקים ושעונים: רשת ג'נטלמן משיקה קולקציית אביזרי ספורט רחבה

הם נמצאים בכל גינה ופארק – המתעמלים החדשים שהחליפו את חדר הכושר בקבוצת אימון בחוץ או מעדיפים להתאמן בעצמם בבית. "זיהינו את המגמה כבר בתקופת הקורונה כאשר חדרי הכושר והמכונים היו סגורים, אך כעת עם עונת הקיץ יש לא מעט מתעמלים שאימצו את האימונים העצמאיים וממשיכים איתם בשילוב ואפילו במקום חדר הכושר, ספורט הקבוצות או השיעורים במכון", מרחיב טל רז מבעלי רשת 'ג'נטלמן'.

לטובת כל אלה, רשת 'ג'נטלמן' משיקה קולקציית אביזרי ספורט רחבה. בין מוצרי הקולקציה ניתן למצוא דגמים שונים של AB roller לאימון כל שרירי הבטן (בטן עליונה מרכזית ותחתונה, שרירי ליבה, שרירי צד) עם שרירים תומכים בגוף עליון וירכיים, סט רצועות מתכננות למגוון תרגילי כוח המתאימות לשימוש בבית ובחוץ הכוללות חיבור לידית דלת ואביזר חיבור (שאקל), מפתח אלן לנעילה בטיחותית, שתי רצועות הארכה, נרתיק נשיאה ואחסון, ידיות אחיזה מרופדות וחוברת עם מגוון תרגילים אפשריים.

בין האביזרים המתאימים במיוחד לעבודה על פלג גוף עליון ניתן למצוא לוח אימון שכיבות שמיכה משולב עם רצועות התנגדות עשוי ABS קשיח וקל, כולל זוג ידיות מרופדות, עם אפשרות לשינוי זוויות הידיות על פני הלוח ומאפשר אימון וחיזוק לשרירים שונים, מוט כוח קפיצי 50 ק"ג בעל התנגדות בכיפוף, מתאים לאימון וחיזוק פלג הגוף העליון, ידיים, צוואר, חזה, גב, כתפיים.

מחירים: 69-299 שקלים.

ניתן להשיג באתר ג'נטלמן: www.gentleman.co.il.