אגדות היער הקסום

תערוכה של איגוד 'Unity Art' בהיכל התרבות במודיעין

מתי בפעם האחרונה שוטטתם ביער קסום שבו פרחי ענק, פיות, נסיכות חיות ויצורי אגדות יער וטבע?

לכבוד ט"ו בשבט, מזמינים איגוד האומנים Unity Art ואיגוד נשים דוברות רוסית בישראל (ARSWI) את הקהל הרחב לתערוכת 'אגדות היער הקסום' שכל היצירות בה נוצרו בהשראת יופי הטבע והצומח.

עולם האגדות שייך לכולנו – ילדים ומבוגרים כאחד – ולפעמים, לצלול לאווירה של אגדה זה בדיוק מה שהנפש צריכה. אווירה קסומה שכזו תוכלו לספוג בתערוכה המיוחדת, שכוללת יצירות ובהן פרחי ענק של האומנית אנה נסטרנקו, פיות, נסיכות וגיבורי אגדות של האומנית נטליה סלוצקר, דמויות יוצאות דופן שפוסלו בתוך ומתוך גזע עץ של האומן ואדים שומסקי, ציורים וקולאז'ים צבעוניים ומרהיבים של הציירות ילנה פלקובסקי, אירנה טברסקי, אירינה קוגן, ניקיטה בן עמי, ענת קופמן, טל קיסטרסקי ועוד הפתעות של אומנים מוכשרים נוספים.

איגוד Unity Art שפועל משנת 2014 ללא כוונת רווח, מאגד עשרות יוצרים מרחבי הארץ. האיגוד, שנוסד במטרה לאפשר לכל אדם הזדמנות לממש את כישרונותיו, מקדם פרויקטים ואירועים להנחלת יצירה, אומנות ותרבות ובהם ימי כיף, ירידים וסדנאות למבוגרים ולילדים.

בית האיגוד, ברחוב רזיאל 6 ביפו, מארח פעילויות, מפגשים, סדנאות וגלריית תצוגה מתחלפת של יצירות האומנים, שכוללת ציורים, תכשיטים, פריטי נוי, בובות, דובונים, פרחי סבון, תיקים ועוד. האיגוד נוסד ביוזמת מריה פרייגר, שמקדישה את זמנה לקידום אומנים ויוצרים.

התערוכה מוצגת בהיכל התרבות במודיעין עד סוף חודש ינואר.

הכניסה חופשית, בכפוף להנחיות משרד הבריאות והצגת 'תו ירוק'.

לפרטים: אתר www.shows.co.il ודף הפייסבוק UNITY ART.