אור סגר מעגל

תשע שנים לאחר נפילתה של סגן הילה בצלאלי ז"ל, סיים אחיה אור קורס יוקרתי של חיל הרפואה

זה היה יכול להיות עוד טקס סיום של חייל מהיישוב שבחר בשירות צבאי משמעותי כמו רבים מחבריו. אבל עבור אור בצלאלי, שעמד השבוע על רחבת המסדרים בטקס סיום קורס פרמדיקים של צה"ל, זה היה הרבה מעבר.

אור הוא הרביעי והצעיר מבין ילדיהם של סיגלית וירון בצלאלי שייבדלו לחיים ארוכים. באפריל 2012, בעת שהיה תלמיד כיתה ד' בבית הספר 'השלום', נהרגה אחותו הילה ז"ל באסון הר הרצל. הילה שימשה כקצינת ארגון רפואי (קא"ר) של חטיבת הבקעה. היא נבחרה לייצג את יחידתה בטקס הדלקת המשואות ובאחת החזרות קרס עליה גשר התאורה כתוצאה מהרוח והיא נהרגה. זכרה של הילה ז"ל, שהייתה עוד קודם שירותה הצבאי מתנדבת במד"א, הונצח על אמבולנס של סניף מד"א המקומי.

אור גדל, למד בתיכון 'הראל' במגמת כלכלה ומינהל עסקים והתגייס לחיל הרפואה. השבוע, כאמור, סיים קורס פרמדיקים, אחד הקורסים הנחשבים והיוקרתיים שיש לחיל הרפואה להציע.

האם סיגלית לא הסתירה את התרגשותה: "זה יום גדול ומעמד מרגש עבורו ועבורנו והלב מתפוצץ מגאווה על כך שבננו הצעיר סיים קורס חשוב ומציל חיים במסגרת שירותו הצבאי. הוא הבן הצעיר ביותר שלנו והיה רק בכיתה ד' כשקרה לנו האסון הגדול. מאז אותו יום מהווה עבורו הילה ז"ל סמל ודוגמה".