או אני או הפוקימון…

העילה לגירושין: התמכרות האישה לציד פוקימונים

הבעל הגיש לאחרונה תביעה לגירושין, באמצעות עו"ד עינבר לב, לאחר שמאס בחיי נישואיו האומללים עם אשתו.
לדברי הבעל, סיפור האהבה העמוק והאינטנסיבי שהחל בין השניים עם שירותם הצבאי המשותף, הפך עם השנים לסיוט בלתי נסבל. 
לדבריו, אשתו, שניחנה כבר מצעירותה בחסכנות חולנית, הפכה עם השנים לאישה מבוססת, הן בגלל שכרם המשותף הגבוה, והן בשל ירושת מיליונים אותה ירשה מהוריה המנוחים, אך חרף כך, סירבה האישה, בכל תוקף, להיפטר מבגדים ומחפצים סתמיים, שאותם אגרה לאורך השנים. לצד זאת, טוען בעלה, התמכרה האישה לקדחת קניות בלתי פוסקת. 
כך, לדבריו, החלה אשתו עורמת בביתם עוד ועוד ארגזי קרטון, שבהם אפסנה, לצד מאות פרטי לבוש שאותם לבשה בתיכון, גם מאות קופסאות קרטון נוספות, שהכילו את קניותיה הרבות, שכללו ברובן, חולצות, נעליים וחפצי אופנה נוספים, שמעולם לא עשתה בהם כל שימוש. 
לדברי עו"ד עינבר לב, בכל פעם שהבעל ניסה ליזום ניקיון כללי, או תרומה של חפצים לעניים, היה פורץ בין השניים ריב מר, ולאחריו, חרם כללי מצד האישה. לדבריו, חרם זה כלל התעלמות מוחלטת מקיומו של הבעל, וזאת לאורך שבועות וחודשים ארוכים, כאילו היה רוח רפאים בתוך ביתו שלו.
בתביעה שאותה הגיש הבעל נגד אשתו, באמצעות עו"ד עינבר לב, הוא מתאר כיצד כיום, אלפי ארגזי קרטון ממלאים את הווילה היוקרתית והרב מפלסית של בני הזוג – עד אפס מקום. האישה, שהחלה להשתמט מעבודתה, עקב תלונות על מצבה הרפואי המתדרדר, פסקה מלישון בלילות, אך לדברי בעלה, הדבר לא נבע מדאגה או מכאב, אלא מהתמכרות חדשה – הפעם למשחקי מחשב, ובעיקר לפוקימונים. 
לדבריו, האישה נהגה לקחת את ילדיהם במכונית, ולנסוע ברחבי הארץ בלילות, באיטיות רבה, ובצורה המסכנת את הסביבה, וזאת רק על מנת לצוד מפלצות במסגרת המשחק. 
לא עזרו תחנוניו של הבעל, על כך שהאישה מסכנת את שלומם של ילדיהם המשותפים, ואת שלום יתר הנהגים בכביש – האישה סירבה להפסיק מנוהגה הפסול והמסוכן הזה, בשום פנים ואופן.
בנוסף, שהו בני הזוג בחופשות מרובות בחו"ל. לדברי הבעל, האישה הייתה נלהבת לצאת לכל חופשה, וזאת, לדבריה, משום שציד פוקימונים בחו"ל, מקדם אותה בצורה המשמעותית ביותר במשחק.
וכך, בכל חופשה משפחתית לאורך שנים, נהגה האישה לנטוש את הבעל ואת ילדיהם לשעות ארוכות, תוך שהיא יוצאת בגפה לציד מפלצות ברחובות הערים הזרות. 
בתביעה לחלוקת רכוש, שאותה הגישה לאחרונה עו"ד עינבר לב לבית המשפט למשפחה, בשמו של הבעל, נטען כי מצבה הנפשי המדורדר, והתמכרויותיה הקשות של האישה, הן הסיבה האמיתית להתרחקות בני הזוג. 
בתביעה מבקשת עו"ד עינבר לב להחשיב את כל הרכוש שנאגר בווילה במסגרת חלקה של האישה ברכוש המשותף, ולגרוע את ערכם של המוצרים אותם אגרה, הנאמדים במיליוני שקלים – מחלקה בחלוקת המשאבים בני הזוג. 
כמו כן, דורשת עינבר לב שהאישה תפצה את הבעל על המשאבים הרבים שאותם היא הוציאה מכספם המשותף, במסגרת התמכרותה למשחק הפוקימונים, וכי גם סכומים אלו ייגרעו מחלקה בחלוקת המשאבים. 
התביעה נדונה בימים אלה בבית המשפט למשפחה.  
עו"ד עינבר לב עוסקת בתחום דיני משפחה, גישור, צוואות, מאבקי ירושה ועיזבונות, ומדורגת בין המשרדים המובילים בישראל לדיני משפחה על פי 100DUNS. http://www.dineymishpaha.co.il