אין חגיגת עצמאות בלעדיהם

על מדליק הפחמים האקולוגי ששומר על הסביבה ועל הבידורית שתרים מסיבה בעצמאות

מותג מדליקי הפחמים EasyLight (איזילייט) מבית חברת אינטרסן, מתכונן ליום העצמאות ה-74 למדינת ישראל ולפתיחת עונת המנגלים הרשמית, ומציג מדליק פחמים אקולוגי חדשני המיועד להקל על הדלקת הפחמים בצורה קלה, מהירה ונוחה ובמקביל אקולוגי וידידותי לסביבה!

מדליק הפחמים האקולוגי מבית המותג הינו האידיאלי לעונת המנגלים הלאומית שמגיעה באביב. המדליק מהווה אמצעי אולטימטיבי להדלקת אש בעת בילוי, תוך כדי שמירה על האוויר והטבע. בין אנו אם מעוניינים לעשות על האש עם משפחה וחברים או לצאת למחנאות, איזילייט הוא הפתרון שיספק אווירה מספק הדלקת אש במינימום זמן ומאמץ. מדליק הפחמים האקולוגי עשוי גלילי עץ אקולוגיים הטבולים בשמן צמחי וחומרים טבעיים ההופכים אותו לידידותי במיוחד לסביבה. המדליק חסכוני יעיל וקל לשימוש, לא נדרש נייר או כל חומר עזר אחר להדלקת אש. מארז איזילייט במשקל 300 גרם של חומר מצית פחמים ועץ. המחיר: 16.90 שקלים.

EasyLight– להשיג ברשתות השיווק המובחרות ובאתר היבואן אינטרסן

מותג הרמקולים והבידוריות האיכותי PURE ACOUSTICS מבית היבואן סיריוס אלקטרוניקה, מציג את LAVO, בידורית דיסקו ניידת בהספק W1250 עם תאורה מקפיצה, סאונד איכותי עוצמתי ושני מיקרופונים אלחוטיים, שתשדרג את מסיבת יום העצמאות וכל טיול וקמפינג בעונת האביב הקרובה!

שירת קריוקי כבר מזמן הפכה לתחביב לאומי, כאשר הדבר מקבל משנה תוקף ביום העצמאות. אין כמו לשדרג את המסיבה ולשלהב את החברים והמשפחה עם מוזיקה אהובה ושירה מאחדת. הבידורית החדשה מבית המותג עושה זאת באיכות גבוהה במיוחד. חיבור בלוטות' מאפשר הזרמת מוזיקה באופן אלחוטי לרמקול מכל סמארטפון ומכשיר תומך. לבידורית רמקול SDP עם שני וופרים אקטיביים 8 אינץ' ומעבד סאונד שמאפשר שליטה ועיבוד צליל מדהים עם סאונד ובס חזק ודינמי. בנוסף מאפשרת חיבור אלחוטי של שני רמקולים למקור שמע אחד לקבלת צליל סטריאופוני. הבידורית מצוידת בתאורת RGB על הוופרים עם כפתור הפעלה וכיבוי ואפשרות לשינוי אפקטים מבין מגוון תוכניות מובנות. תאורת לד גדולה מציגה את מצב הרמקול, דקות השיר ונתונים נוספים. זאת ועוד, מגיעה עם שני מיקרופונים אלחוטיים, אפשרות לחיבור מיקרופון חוטי ובוררי שליטה לווליום אקו. כמו כן, כוללת גם רדיו FM דיגיטאלי עם סריקה אוטומטית ואפשרות להקלטה דיגיטלית ישירות לדיסק און קי. כל פונקציות אלו ורבות נוספות ניתנות לשליטה מלאה ונוחה באמצעות שלט IR רחוק. אל הבידורית ניתן לחבר באופן ישיר כלי נגינה כדוגמת גיטרה באמצעות כניסת PL 6.3, וכן סמארטפונים, טאבלטים ומקורות מוזיקה נוספים דרך כניסת AUX. לבידורית שני מקורות כוח, שנאי חיצוני וסוללת ליתיום מובנית, המאפשרת עד 8 שעות ניגון. המחיר: 1,690 שקלים.

PURE ACOUSTICS – להשיג אצל המשווקים המורשים ובאתר היבואן