אין ים אבל יש מתחם!

בירת הנוער הירושלמית חוזרת ובענק * עיריית ירושלים מזמינה את בני הנוער הירושלמים לבלות את הקיץ במתחם בירת הנוער החדשני

לאחר שנה בה נאלצו בני הנוער להעביר את ימי הקיץ החמים בביתם, כאשר נגיף הקורונה הביא עמו סגרים והגבלות, הקיץ הנוכחי מציעה עיריית ירושלים לנוער הירושלמי לצאת ולחגוג בגדול. העירייה, אגף חברה, מחלקת נוער, בשיתוף עם חברת 'אריאל' תפעיל החל מה-21 ביולי ועד ה-8 באוגוסט מתחם נוער ייחודי מלא בהפתעות ב'סינמה סיטי' ירושלים. במתחם ייהנו בני הנוער הירושלמים מפעילות גיימינג חדשני, חדר בריחה, מטווח אלקטרוני ומחירים מיוחדים למגוון המסעדות במתחם.

מידי ערב יתקיימו במתחם הופעות של האמנים הגדולים והאהובים, נועה קירל, אנה זק, סטטיק ובן אל, מרגי, סטפן ועוד, וכן של הסטנדאפיסטים מהשורה הראשונה, ביניהם אורי חזקיה, אמירם טובים, דניאל אסייג, חן מזרחי ועוד. בנוסף, יתקיימו בגג המתחם מסיבות עם מיטב התקליטנים, כאשר במסיבת הסיום שתסגור את אירועי בירת הנוער, יגיע די.ג׳יי. סקאזי להרקיד את הנוער הירושלמי. בנוסף, ייהנו הצעירים ממגוון סרטים בעלות של עשרה שקלים בלבד.

״מטרת הפרויקט היא לתת לבני הנוער הירושלמים, דור ההמשך של העיר שהיה סגור בבית בשנה האחרונה, מתחם מהנה וחדשני, מקום בילוי עם מגוון אטרקציות והפתעות. אנחנו נרגשים לארח בבירת הנוער את מיטב האמנים הישראליים במחירים מיוחדים במיוחד עבור בני הנוער בעיר״, מספרים בעירייה.

ראש העיר, משה ליאון: ״אני נרגש להשיק את המתחם החדשני שעמלנו עליו תקופה ארוכה למען הנוער בירושלים. המתחם, שיכלול מגוון אטרקציות ומופעים של אמנים מובילים, נועד כולו עבור בני הנוער הירושלמים והוא למעשה אחד מתוך שורה ארוכה של אירועים שאנחנו עוד מתכננים עבור דור העתיד הירושלמי. אני מזמין את כלל הנוער הירושלמי לקחת חלק בבירת הנוער, לצאת ולבלות ולנצל את ימי הקיץ בירושלים".

לוח המופעים:

רביעי, 21.7: אירוע פתיחה חגיגי עם סטטיק ובן אל וחן מזרחי.

חמישי, 22.7: נועה קירל.

מוצ"ש, 24.7: מסיבה עם הדי.ג׳יי. אלעד עמדי.

ראשון, 25.7: מופע סטנד-אפ של שאולי בדישי.

שני, 26.7: מופע סטנד-אפ של שגיב פרידמן ושי יום טוב.

שלישי, 27.7: אנה זק.

רביעי, 28.7: מופע סטנד-אפ של אמירם טובים.

חמישי, 29.7: עדן מאירי.

מוצ"ש, 31.7: מסיבה עם הדי.ג׳יי. לודה גרוס.

ראשון, 1.8: מופע סטנד-אפ של דניאל אסייג.

שני, 2.8: מופע סטנד-אפ של אורי חזקיה.

שלישי, 3.8: מרגי.

רביעי, 4.8: מופע הרכבים צעירים.

חמישי, 5.8: סטפן.

מוצ"ש, 7.8: מסיבת סיום מטורפת עם הדי.ג׳יי. סקאזי.

המתחם יפעל בימים א׳-ה׳ בין השעות 12:00–24:00, ובמוצאי שבת עד השעה 24:00. הכניסה למתחם תהיה ללא עלות, כאשר האטרקציות וההופעות השונות הן בעלות מסובסדת.

לפרטים מלאים ניתן להיכנס לאתר האירוע: https://bit.ly/youthcapital2021.