"אל תתייג אותי"

תיאטרון 'מסתורין' גאה להציג: תערוכה במוזיאון הסלפי הראשון בישראל

תיאטרון 'מסתורין' מציין עשור להיווסדו עם התערוכה 'אל תתייג אותי', תערוכת צילומי שחקני אנסמבל התיאטרון ובני זוגם. התערוכה תוצג במוזיאון הסלפי הראשון בישראל, במתחם 'ארנה' בהרצליה ובו מעוצבים חללי המוזיאון מהתפאורות המרהיבות של הצגות התיאטרון. התערוכה תוצג עד ה-30.6.

'אל תתייג אותי' הוא הפרויקט הראשון הפיזי של התיאטרון מאז פרוץ הקורונה, שכידוע, מתמחה במופעים תלויי מקום (שלא התאפשרו מבחינת הנחיות משרד הבריאות) והפעם, בשיתוף עם הנהלת מתחם 'ארנה' וחברת ההפקות 'הדרן'.

במסגרת 'אל תתייג אותי', הזמין האנסמבל את הצלמת הבינלאומית קורינה קרן לצלם בתוך חללי המוזיאון המעוצבים. קרן צילמה דיוקנאות של ששת חברי האנסמבל עם בני הזוג שלהם, לבושים בתלבושות מהצגות שונות של תיאטרון 'מסתורין', תלבושות ששכבו כל השנה במחסני התיאטרון.

יוליה גיניס, המנהלת האמנותית של התיאטרון: "הרעיון לצלם בחללי המוזיאון עלה בעקבות תפאורות מהצגות התיאטרון המעטרות את חללי המוזיאון, הרקע המתאים ביותר לצילום השחקנים ששנה שלמה ישבו בבית ושיחקו רק ב'זום'. אחרי שנה של מופעים ב'זום', בהם כל אחד מהשחקנים הופיע מהבית שלו כשכל המשפחה מסתתרת בחדר השינה והסלון המשפחתי הופך לבמה. שנה של אי ודאות, שנה בה איבדנו את כל מה שיצרנו בחמש השנים האחרונות, החלטנו לשים זרקור על שחקני התיאטרון ובני זוגם. להראות את הפנים של האנשים מאחורי עולם התרבות".

האנסמבל הוותיק של תיאטרון 'מסתורין' נוצר ב-2010 אחרי שקבוצת השחקנים נפגשה לראשונה באודישן כדי ליצור את המופע המצליח הראשון ברפרטואר 'חלומות משה'. תהליך היצירה המשותף היה כל כך מרתק שהיה ברור כי ממשיכים לעבוד יחד  במשך עשור יצר האנסמבל הזה מופע אחרי מופע, כל אחד בחלל אחר ובתהליך יצירה מרתק הראשון הוא 'SEVEN', המתפרס על שבע קומות של התחנה המרכזית בתל אביב. השני הוא 'מי רצח את ארלוזורוב? המחזמר', בתוך שלוש קומות של מוזיאון בית העיר בתל אביב. והשלישי הוא 'SHKOLA', בתוך שלוש קומות ועשרה חדרים של בית הספר 'קדמה' בירושלים. כל אחד מהמופעים של תיאטרון 'מסתורין' היה הגשמת חלום מופרע אשר נרקם תוך כדי שיתוף פעולה לא מובן מאליו עם הנהלת הלוקיישן בו התרחש המופע.

עיצוב וניהול אומנותי: יוליה גיניס. עיצוב והפקה: אורי הירשלר. ארט: דריה אלכסנדרה זוקובה ועינת תלם, צילום: קורינה קרן. איפור: רוני שוקרון.

מחיר כניסה: 79 שקלים.

פרטים נוספים באתר התיאטרון: www.mysrorin.com.