"אף תלמיד לא יישאר ללא מחשב"

חניכי תנועת הצופים ממבשרת ציון אספו מאות מחשבים שיגיעו למשפחות נזקקות

במבצע חסר תקדים בהיקפו, אספו בשבועות האחרונים חניכי תנועת הצופים ממבשרת ציון ביחד עם צופי ירושלים הסביבה מאות מחשבים המיועדים למשפחות נזקקות, זאת במסגרת המיזם הארצי 'מתחשבים'. החניכים עברו מבית לבית ושכנעו את התושבים לתרום מחשבים משומשים. המחשבים מועברים, לאחר שיפוץ ושדרוג כמובן, למשפחות נזקקות.

'מתחשבים' היא יוזמה לאומית לאיסוף, שדרוג וחלוקה של מחשבים לתלמידים ולתלמידות בפריפריה הגיאוגרפית-חברתית של ישראל, אשר יצאה לדרך בראשית מגפת הקורונה בברכתו של נשיא המדינה ובהובלת הפורום הכלכלי-חברתי ונשיאות המגזר העסקי לצד שורה ארוכה של חברות פרטיות, אנשי עסקים, עמותות, משרדי ממשלה ורשויות מקומיות במטרה לצמצם את הפער הדיגיטלי הקיים בישראל.

מעודדים מההצלחה הגדולה, החליטו חניכי הצופים לצאת בקרוב במבצע נוסף ובעוד יישובים בארץ ובכך להמשיך לאסוף מחשבים עבור משפחות נזקקות.

רז פרל, יו"ר תנועת הצופים: "תחת הכותרת 'בספטמבר, אף תלמיד לא יישאר ללא מחשב', חניכי תנועת הצופים ממשיכים בתנופה את מהלכי ההתנדבות והתרומה בקהילה שאפיינו אותם בתקופת הקורונה. שיתוף הפעולה המבורך עם מיזם 'מתחשבים' יגדל ויימשך בערים נוספות, כמו גם מבצעי התרמה והתנדבות נוספים".

במכתב תודה שנשלח מטעם מיזם 'מתחשבים', כתבו לחניכי הצופים נועם שי מנהלת מיזם 'מתחשבים', ועינת זינגר דן מנכ"לית הפורום הכלכלי חברתי את המילים הבאות: "אנו מעריכים ומוקירים את ההשקעה, תשומת הלב והמסירות. כל אלה אינם מובנים מאליהם. תודה רבה מקרב לב".

מנכ"לית הפורום הכלכלי-חברתי, עינת זינגר דן: "מיזם 'מתחשבים' הוקם על מנת להביא חדשנות עסקית למצוקה שקיימת במדינת ישראל כבר שנים ומהווה תרומה ומופת לשילוב כוחות שיכול לעשות שינוי אמתי. יש לנו נוער מדהים שההירתמות שלו אינה מובנית מאליה והם חלק משמעותי ביכולת שלנו לשנות את פני החברה בישראל ולנסות לאפשר הזדמנות שווה לכל ילדי ישראל".