ארץ זבת חלב ודבש

השבוע שבו אנו חוגגים את עצמאות מדינתנו מהווה הזדמנות להצדיע למוצר ישראלי מתוק – 'דבש נגוהות', שמציע גם דבש עם צמחי מרפא, ויטמינים ומינרלים

לרגל יום העצמאות, ראוי לפרגן ליוזמה ישראלית שהיא גם מצליחה וגם מתוקה כדבש. היצירה הישראלית היא 'דבש נגוהות' – עסק משפחתי מצליח שמנוהל משנת 2006 על ידי בני הזוג שמרית וברוך פויכטוונגר מהיישוב נגוהות שבדרום הר חברון וכולל למעלה מ-1,000 כוורות שמצויות בכל רחבי הארץ וכוללות גם ייצור דבש טהור ואיכותי, בירה מדבש וגם קוסמטיקה ותוספי תזונה מדבש.

דבש הוא אחד המזונות המופלאים ביותר בטבע וכבר מימי קדם שימש לא רק כמקור אנרגיה, אלא גם כטיפול אלטרנטיבי למגוון מצבים רפואיים. ואכן, מוכיחים מחקרים רבים את מה שהסבתות שלנו ידעו כבר מזמן: הדבש הוא אנטי דלקתי, אנטי בקטריאלי, עשיר בנוגדי חמצון ובעל השפעה מגוננת במגוון מחלות שפוגעות בדרכי הנשימה, מערכת החיסון, מערכת העיכול ומערכת הלב וכלי הדם.

'כוורת נגוהות' יצאה בימים אלה, בנוסף לדבש בטעמים שונים, בסדרה חדשה של תוספי תזונה שמבוססים על צמחי מרפא, ויטמינים ומינרלים. כל המוצרים של כוורת 'נגוהות' הם בכשרות מהדרין הר חברון וניתן לרכוש את המוצרים בחנויות הטבע והתבלינים. כמו כן, ניתן להיכנס לאתר 'דבש נגוהות', לבחור מארז לחג או כל צנצנת דבש שתתאים לכם – הכול במחירים נוחים וסבירים והמשלוח יגיע אליכם עם שליח עד הבית.

שמרית, שאחראית על המוצר ועל הייצור ב'כוורת נגוהות', מספרת שהמומחים שלהם לקחו את הדבש הנפלא מהכוורות הפרושות ברחבי הארץ, הוסיפו לו צמחי מרפא שנמצאו יעילים בחיזוק יכולת ההתגוננות של הגוף מול מחלות החורף, דלקות וזיהומים, בנוסף למגוון ויטמינים ומינרלים שמסייעים בחיזוק מערכת החיסון, ערבבו הכול יחד וקיבלו תוספי תזונה וחיזוק שכולנו צריכים כל כך בימים אלה בכפית מתוקה ומלאת הנאה.

הסדרה מגוונת ומשלבת את היתרונות שבדבש איכותי וטהור יחד עם צמחי מרפא, ויטמינים ומינרלים. להלן שתי דוגמאות מהמבחר הגדול באתר: סמבוק בדבש טהור – מסייע לשמירה על תפקוד תקין של מערכת החיסון ומכיל רכיבים בעלי פעילות אנטי דלקתית חזקה, כולל פעילות נוגדת שפעת והתסמינים שאופייניים לה והקלה על כאב גרון ושיעול. לבונה בדבש טהור – מוצר שמסייע לתמיכה בפעילות תקינה של מערכת החיסון, כולל פעילות נגד וירוסים וכן השפעות אנטי דלקתיות כולל דרכי הנשימה העליונות. תומך בתהליכי ההחלמה של הגוף.

כוורת 'נגוהות' מציעה גם מגוון גדול של צנצנות דבש בטעמים שונים. בין האהובות עליי תמצאו את הדבש הזהוב, תוצאה של כוורות שהונחו בחורשות אקליפטוס במדבר בשילוב עם פרחי חרדל השדה. כמו כל סוגי הדבש של 'כוורת נגוהות', הוא מופק מצוף פרחים בלבד, דבש איכותי טהור לחלוטין ללא תוספת של סוכר תעשייתי למזון הדבורים. הדבש נארז בצנצנות מיד בתום הרדייה, ללא חימום כלל. תהליך זה שומר על ערך תזונתי מקסימלי ומעניק מרקם סמיך ונעים בלשון. 'כוורת נגוהות' מציעה מגוון טעמים בדבש והבדלים בצבע ובטעם לפי אופי הפריחה ומיקום הכוורות: בר, הדרים, אקליפטוס, אבוקדו, דרדר, שיזף ועוד.

אגב, כל מוצרי 'דבש נגוהות' הם בעלי תו איכות של מועצת הדבש, עברו בדיקות מעבדה קפדניות, כולל בגרמניה, והכוורת זכתה לאחרונה במקום ראשון ובמדליית זהב בקטגוריית פרחי בר בתחרות 'בחירת השפים' בתערוכה השנתית למזון ולקולינריה.

פרטים נוספים על מארזי 'דבש נגוהות' באתר www.negohoney.co.il.

להזמנות: 054-3557072.