'ביג סטוק': גם אצלנו

הרשת פתחה סניף חמישי, והפעם בקניון מבשרת

קניון מבשרת ממשיך להתחדש וממשיך בתהליך השינוי הנרחב של תמהיל החנויות והפעם עם פתיחה של סניף חדש מרשת 'ביג סטוק'. פתיחת הסניף החמישי של רשת מוצרי הסטוק בקניון במבשרת היא המשך תהליך לשינוי נרחב בתמהיל החנויות של הקניון, עליו הכריזה הנהלת הקניון. החנות משתרעת על פני שטח של 600 מ"ר וההשקעה בפתיחת החנות נאמדת ב-2.5 מיליון שקלים.

החנות החדשה של רשת 'ביג סטוק' בקניון מבשרת כוללת מגוון רחב של מוצרים במחירים אטרקטיביים, החל מ-2.5 שקלים בלבד. במקום מגוון רחב של  כלי בית, כלים חד פעמיים, מוצרי טקסטיל והלבשה, צעצועים, ציוד לבית הספר, כלי עבודה, מוצרי חשמל ועוד.

נעמה בליצקי, מנכ"ל קניון מבשרת: "אנחנו ממשיכים  עם תהליך שינוי פרופיל הקניון והעמקת תמהיל החנויות בו. החנות החדשה של רשת 'ביג סטוק' היא חלק מהתהליך והיא מעניקה מענה נרחב לרצונות של תושבי האזור שביקשו בסקרים שערכנו חנות מסוג זה. אין מדובר בעוד רשת סטוק כפי שהקהל מכיר ונחשף באזור, אלא בחנות ענק מושקעת ומזמינה, כראוי לחנות מרכזית בקניון כמו קניון מבשרת. הבידול והבחירה דווקא ב'ביג סטוק' נכונה לנו מאוד ותמהיל המוצרים והמותגים  שהרשת מחזיקה הוא מהגדולים בארץ. קניון מבשרת משרת למעלה ממאה אלף איש במבשרת וביישובי פרוזדור ירושלים. המטרה שלנו היא להעניק חווית קנייה איכותית וברמה בינלאומית עם מותגים מובילים שאנשים רוצים לראות בקניון".

אופיר שרור, בעלים ומנכ"ל של רשת 'ביג סטוק': "החנות בקניון מבשרת היא הסניף החמישי של הרשת ומצטרפת לסניפים הקיימים בנתניה, שדרות, באר שבע ובת ים. החנות נפתחה במטרה להעניק לציבור הלקוחות באזור ירושלים, הרוצה ליהנות משירות מצוין וממחיר נמוך ואטרקטיבי. אנחנו רוצים לספק לצרכן את המחיר הטוב ביותר בלי להתפשר על רמת השירות הגבוהה ביותר. הצוות שלנו נבחר בקפידה וערכי השירותיות תמיד ימשיכו להוביל את 'ביג סטוק'".