ברברה חוגגת 100

אירוע מיוחד ב'נופי מוצא': הדיירת ברברה הולנד חגגה יום הולדת 100 * נחשו מה היא קיבלה בתור מתנה?

סבתא ברברה הולנד מדיור מוגן 'נווה עמית נופי מוצא' (מוצא עילית) חגגה לאחרונה יום הולדת 100. מסתבר שגם בגילה המופלג, הגיל הוא רק עניין של מספר, משום שברברה ממשיכה כהרגלה להיות מעורבת בחיי חברה, בשיחות על נושאים אקטואליים ואפילו מעודכנת בכל הנעשה בעולם הטכנולוגיה והחדשנות.  

ברברה עסקה כל חייה באומנות ולאורך שנותיה הציגה תערוכות במוזיאונים נחשבים: מתערוכה של עבודות שהוצגו במוזיאון ישראל בירושלים ועד לתערוכות ברחבי העולם לרבות המוזיאון לאומנות מודרנית בניו יורק (MOMA).

עבודותיה מתנוססות גם כיום במוסדות ציבור ואקדמיה ברחבי העולם כמו למשל באוניברסיטת ברקלי שבקליפורניה. את קירות בתי נכדיה מקשטות יצירות האומנות שלה בחללים השונים.

נכדתה, שרה אמיר בת ה-42: "סבתא, למרות גילה, היא תמיד הכתובת לשיחה על המצב הקיים, מתייעצת איתה לגבי בחירת מסלול לימודים ובכל פעם מחדש היא מצליחה להפתיע אותי בידע שלה ומעודכנת בכל דבר ובכל פרשייה שיוצאת, גם עכשיו בפרשייה האחרונה של המשטרה והאזנות הסתר".

בתה, איימי רוזנטל, בת ה-74: "מאחלת לכולנו להגיע לשיבה טובה ובכזאת ויטאליות וחיות כשהיא מממשת את עצמה וכך מלמדת אותנו גם היום".

עדי סרפר, מנהלת השיווק  של 'נופי מוצא': "ברברה נחשבת לאהודה במיוחד ואטרקטיבית בשל היותה אשת שיחה מעניינת, עם עולם תוכן עשיר ורחב. רק מלהסתכל כיצד בארוחות צהרים דיירים רבים חפצים לשבת לידה, זה כבר מעלה חיוך".  

אם אתם שואלים מה אפשר לקנות כבר לסבתא שהגיעה לגיל מאה? הרי שלנכדים של סבתא ברברה  היה די ברור שסבתא בעניין של אייפון אחרי שהיא רואה איך גם הנינים מעודכנים בטלפון הכי חדיש.

סבתא ברברה התרגשה מהמסיבה שערכה לה המשפחה ומהמתנה שקיבלה והשיבה בהתרגשות: "אני שמחה שזכיתי לחיות בתקופות שונות ולהיות עדה למהפכות המשמעותיות שנעשו במהלך חיי. כמי שמוקירה יופי ואסתטיקה, הרי שבחברת 'אפל' ידעו את ההשפעה של עיצוב המוצר על הבחירה של האנשים וניכר כי היום יותר מתמיד הקנקן לא פחות חשוב ממה שיש בו. עכשיו סוף סוף אשלח לנינים שלי תמונות באיכות ממש טובה. אני מקווה שהנינים שלי יספיקו ללמד אותי כיצד להשתמש באפקטים".