ברוך האלוף שלנו

ברוך מאירי השתתף בתחרויות השחייה לבני 80 ומעלה במכביה וגרף שלוש מדליות

תקופת הקיץ בדרך כלל משעממת עבור חובבי הספורט המחכים בקוצר רוח לפתיחת העונה. בימים כתיקונם, בתקופה זו של השנה אמור להתקיים המונדיאל, גביע העולם בכדורגל, אלא שהפעם הוא יתקיים אחרי החגים.

אך לא אלמן ישראל ולאחר דחיות בשל הקורונה, יש לנו מכביה, ולא סתם מכביה – יש לנו אפילו ייצוג על הפודיום. האיש שהביא כבוד למבשרת ציון הוא לא פחות מאשר ברוך מאירי, שכבר גרף מדליות בשנים האחרונות בתחרויות שונות לצעירים שיצאו לגמלאות (הוא כבר חצה את ה-80, בלי עין הרע…).

זה המקום לציין, כי במסגרת המכביה מתקיימות תחרויות שחייה לגילאים אלה. ברוך ניצל את ההזדמנות, השתתף בארבעה משחים וגרף שלוש מדליות – זהב ב-100 מטרים גב, כסף ב-100 מטרים חזה וארד ב-50 מטרים גב. מאירי ציין כי בקטגוריית הגיל שלו (80+ כאמור) היו 17 מתמודדים, חמישה מתוכם הגיעו מחו"ל והשאר מישראל. עוד הוסיף, כי זו המכביה השלישית שבה הוא משתתף ובאחת מן השתיים הקודמות גרף שתי מדליות – כסף וארד.

ברוך מאירי: "בהזדמנות זו אני רוצה להודות לבתי מיכל, ששכנעה אותי להתמודד ב-100 מטרים גב למרות שהיססתי ובסוף זכיתי בזהב; לראובן שפע שהציע לי להשתתף; ולאדוארד, המציל מהבריכה בנווה אילן, ששם אני שוחה בכל יום. הייתה אווירה נפלאה ועשייה ספורטיבית מחזקת את הרוח הצעירה. כשעושים משהו באהבה – זה קל. עכשיו אני יכול לספר לנכדיי שסבא שלהם הוא השחיין הקשיש היהודי המהיר ביותר בעולם…".