בשורת ה'TYTO': גם אצלנו

חדשות טובות למבוטחי 'כללית': החל מהשבוע זמין לרכישה מכשיר TYTO בבתי המרקחת במבשרת ציון

מכשיר מהפכני המאפשר רפואה מרחוק יונגש למבוטחי 'כללית' במיידית בעת ביקורם במרפאת הקופה. החל מהשבוע, זמין לרכישה מכשיר TYTO בבתי המרקחת של 'כללית' ברחבי הארץ. מעתה, כל מטופל המגיע לביקור במרפאה או זקוק למכשיר באופן מיידי, יוכל לרכוש ולקבל אותו באותו הרגע במקום. במחוז ירושלים ניתן יהיה לבצע את הרכישה בחמישה בתי מרקחת של 'כללית' בפריסה גאוגרפית רחבה, ביניהם בית המרקחת במבשרת ציון.

מכשיר TYTO מאפשר אבחון רפואי לכל בני המשפחה בלי לצאת מהבית. מדובר על מכשיר מהפכני, קומפקטי ופשוט לשימוש שבאמצעותו ניתן לבדוק מרחוק: חום, לב, דופק, ריאות, גרון, אוזניים, בטן, עור ולהתייעץ עם רופא בשיחת וידאו. השירות זמין למבוטחי 'כללית' גם כשהמרפאות סגורות וכל המידע מתועד על ידי הרופא הבודק בתיק האישי של המטופל.

'כללית' כקופה מובילה חדשנות בטכנולוגיה רפואית, השיקה את השירות לפני ארבע שנים. מאז, משתמשים ונהנים משירות זה מאות אלפי מטופלים בכל יום מ-8:00 בבוקר ועד חצות הלילה. עלותו של המכשיר מסובסדת עבור מבוטחי 'כללית' ועומדת על 179 שקלים.

המטופלים, אשר משתמשים במכשיר, מדווחים כי ההפעלה פשוטה וידידותית. האפשרות לקבל שירות רפואי מבלי להגיע למרפאה לעיתים תכופות ולהיחשף לתחלואה נוספת, מעלה את חשיבות השירות במיוחד בתקופת מגפת הקורונה.

מיכאל מישורי דרעי, מנהל מחוז ירושלים ב'כללית': "מכשיר TYTO מאפשר ביצוע בדיקה בצורה אמינה ובטוחה כאשר המטופל והרופא נמצאים בשני מקומות שונים. אנו בעידן חדש שבו נקודת הטיפול נמצאת בכל מקום וניתן לתת שירות וייעוץ רפואי מכל מקום ובכל מקום בלי להיות תלויים בצורך להגיע למרפאה ובשעות פעילותה. אני שמח לבשר כי 'כללית' עושה עוד צעד במהפכה הדיגיטלית וכעת יוכל המטופל לרכוש את המכשיר ולקבל אותו במקום בחמישה בתי מרקחת במחוז ירושלים".