דצמבר בהיכל התרבות במודיעין

והפעם, עם 'פינוקיו', 'סמי הכבאי' ומופעים נוספים לילדים ולכל המשפחה

ספר הג'ונגל אבן האש: הסיפור האהוב והנמכר ביותר בעולם שוב חוצה דורות ומגיע לסיבוב חד פעמי בחנוכה 2021 בכיכובם של רוי בוי וענבלי. מחזמר חדש לכל המשפחה, מצחיק, סוחף עם שירים מקוריים, רקדנים, בובות, בובנאים ועוד. בהרפתקה סוחפת במעמקי הג'ונגל נפגוש את רוי בוי, ענבלי, בלו הדוב, בגירה הפנתר השחור, חבורת הקופים המשוגעים ואפילו את שירחאן הנמר.  כתיבה ובימוי: אודי גוטשלק. שבת, 4.12, 09:45 וב-11:45, אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר: 89 שקלים.

טברנה יוונית – מועדון זמר: אילנה כץ בשירה בציבור, מארחת את הזמרת הווירטואוזית ינית אסולין בליווי נגנים במופע סוחף, שמח וקצבי ולוקחת את הקהל למסע אל צלילי הפולקלור היווני – אריס סאן, דאלארס, קאזנג'דיס, גליקריה עם מיטב השירים האהובים ביוונית ובתרגומם העברי ("נערה ממש אוצר", "סיגל סיגל", "פני מלאך" ועוד). גיטרה: יאיר מייזליש, בוזוקי: אסף בוכמן, כלי הקשה: איתמר פנאי. מוצ"ש, 4.12, 20:30, אולם עינן-עזריאלי. מחיר: 119-159 שקלים.

פיטר פן (הקאמרי בשיתוף אורנה פורת): סיפורו הקלאסי האהוב של ג'יימס מתיו ברי אודות הילד הנצחי, פיטר פן, זוכה לעיבוד חדש ומקורי מאת רועי שגב ושירילי דשא ובבימויו של גלעד קמחי. הרפתקה מוזיקלית, ססגונית, פרועה ומפתיעה למבוגרים שגדלו על הסיפור ולילדים שעדיין לא מכירים אותו. משתתפים: אלון סנדלר, מיה לנדסמן, עופרי ביטרמן, ערן מור, נדב נייטס, שון מונגוזה, אלעד אטרקצ׳י, שהם שיינר, נעם ברט. ראשון, 5.12, 16:00 וב-18:00, אודיטורים היכל התרבות מודיעין. מחיר: 85-109 שקלים.

'מערת האוצר' – 'אנדרדוס': מחזמר סוחף, מפתיע ומצחיק לכל המשפחה בכיכובם של חברי 'אנדרדוס'. עלי השודד האמיץ מחליט יום אחד לשנות את דרכיו, אבל כשהסולטן הרשע דולק בעקבותיו וחבריו השודדים לא נותנים לו מנוח, הוא מגלה שלחזור למוטב זה לא עסק פשוט. האם יצליח עלי להישאר נאמן לעצמו מבלי לאבד את חבריו? מה מסתתר במערת האוצר המסתורית? שני, 6.12, 09:30, ב-12:00 וב-14:30, אודיטורים היכל התרבות מודיעין. מחיר: 65-70 שקלים.

'מאסאנמה' מבית 'מיומנה': מופע מרהיב קצבי ומצחיק לכל המשפחה מבית 'מיומנה' על יום בחיי שבט קדום בשם 'מאסאנמה' שגילה את ההמצאה ששינתה את העולם – הקצב – וכך הפך ללהקה הראשונה בעולם – 'מיומנה'. חגיגת הקצב של 'מיומנה' לילדים מחברת בין עולמות של ישן וחדש, נוסטלגי ועכשווי. רביעי, 8.12, 16:00, אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר: 89 שקלים.

'החברות של אלוהים': שלוש השחקניות בהצגה מקימות לתחיה את דמויותיהן התנ"כיות של שרה אמנו, נעמי ופילגש בגבעה ומאפשרות להן לחשוף את האמת שלהן בסיפורי התנ"ך המוכרים. שרה שהייתה אישה ללא בנים, נעמי אלמנה ללא בעל וילדים ופילגש ש'זנתה' לבעלה, נחשבות כמי שאינן עומדות בנדרש מ'אישה טובה': להיות נשואה, פורייה, מרובת ילדים ונאמנה. מהו המחיר שמשלמות אותן נשים על מנת לעמוד בייעודים שהוגדרו עבורן ומה קורה כשהן חותרות תחת הערכים והחוקים שהן מכירות? מאת קבוצת התיאטרון BLACKBOX. בסוף ההצגה מתקיימת שיחה עם השחקניות והיוצרות. משך האירוע כשעה ורבע. שחקניות: תמר מלאכי, תמר רצאבי, ימית בר נור ויעל רוחקינד. רביעי, 8.12, 20:30, אולם עינן-עזריאלי. מחיר: 75-100 שקלים.

ערים מרתקות – זו אמירה: המרצה יואל שתרוג יוצא למסע לערים בהן התפתחו היסודות המוזיקליים שהיו מקור השראה ליוצרים רבים. אל שירת העבדים שהיא הבסיס, לבלוז, לג'אז, למוזיקת הגוספל הקנטרי ועוד מקצבים רבים. מסע בזמן אל אמריקה מימיה הראשונים ועד היום. מופע ״MissBehave”: להקת בנות מוסיקאיות, שלוש זמרות וארבע נגניות, במחווה ללהיטי המוטאון (R&B ונשמה) הגדולים ביותר של שנות ה-60-70 עם להיטים מפי אמנים נצחיים כמו הסופרימס, טמפטיישנס, סטיבי וונדר, מייקל ג׳קסון, סמוקי רובינסון, מרווין גיי ועוד, בשירים הנוסטלגיים, המרגשים והמרקידים ביותר. חמישי, 9.12, 20:00, אולם עינן- עזריאלי. מחיר: 129-159 שקלים.

הגבר המושלם שלך I'm your man (טרום בכורה): אלמה, מדענית במוזיאון פרגמון הנודע בברלין, מסכימה להשתתף בניסוי יוצא דופן כדי להבטיח מימון למחקרה. במסגרת הניסוי, היא נאלצת לחיות במשך שלושה שבועות לצדו של טום, רובוט אנושי שבינתו המלאכותית עוצבה כדי לשמש כבן הזוג המושלם שתוכנת לפי מידותיה וצרכיה. הקולנוענית מריה שרדר, במאית הסדרה המצליחה 'המורדת' מגישה דרמה טראגית־קומית שנונה שמעלה שאלות נוקבות על אהבה, רגשות ומה שהופך בן אנוש לאנושי. הסרט הוצג בהקרנת בכורה בתחרות של פסטיבל ברלין האחרון, זיכה את מארן אגרט בפרס השחקנית וכבש את לבבות הקהל ומבקרי הקולנוע גם יחד. 102 דקות, דובר גרמנית, תרגום לעברית ולאנגלית. במאית: מריה שרדר. שחקנים: דן סטיבנס, מארן אגרט וסנדרה הולר. שישי, 10.12, 10:00, אודיטורים היכל התרבות מודיעין. מחיר: 75-99 שקלים.

פינוקיו: מחזמר מוסיקלי קסום לכל המשפחה על כוחה של האהבה וכוחה של האמת. פינוקיו חולם להפוך לילד אמתי, אבל קודם עליו לעמוד במבחן. במסעו נמכר פינוקיו לתיאטרון הבובות, הולך שולל אחר הבטחות על עץ של מטבעות, מתפתה ובורח לארץ הילדים, משקר לפיה הכחולה ומוצא את עצמו בתוך בטן של דג. לבסוף, מוכיח פינוקיו שהוא ילד אמיץ, נאמן ומתחשב. בכיכובם של טוביה צפיר, דניאל מורשת, ידידה ויטל, רויטל זלצמן, אופיר וייל, חייקה מלכה, קרן מרום, דור אוחיון ואביתר בר דויד. שבת, 11.12, 10:00, אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר: 89 שקלים.

כשהקלאסי והפופ נפגשים – גיל שוחט מארח את אביהו מדינה, "להיות אדם": מופע מוזיקלי ייחודי שמפגיש על במה אחת שני ענקים המגיעים, יוצרים ומסמלים לכאורה עולמות מנוגדים: המוזיקה הקלאסית המערבית מול הסגנון הים-תיכוני. אבל האמת היא שרב המשותף על השונה וכך נוצרת על הבמה יצירה מקורית של שירי אביהו מדינה שהפכו לנכס צאן ברזל בתרבות הישראלית, עם הצליל התזמורתי הקלאסי העשיר של גיל שוחט ועם ביצועים ליצירות מופת קלאסיות באופי ספרדי. בקונצרט מתארחת הגיטריסטית הבינלאומית ליאת כהן בקטעי סולו וירטואוזיים ובצירופיה לאנסמבל המנגן את שירי אביהו מדינה. מוצ"ש, 11.12, 21:00, אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר: 129-210 שקלים.

'סמי הכבאי- הרפתקה ביער': סמי הכבאי הגיבור וכל החברים המוכרים מסדרת הטלוויזיה האהובה פוגשים בצמד חוקרי טבע משעשעים וביחד איתם יוצאים להרפתקה בלתי נשכחת ביער הגדול, כאשר המטרה היא להצליח ולמצוא בעל חיים נדיר, שובב וחמקמק במיוחד. ביחד הם מתמודדים עם סכנות, פותרים בעיות ומסייעים לילדים לרכוש כלים שיעזרו להם לשמור על הבטיחות ולהתרחק מסכנה. האם סמי, אלוויס, פני, אדם פרייס וכל החבורה יצליחו במשימה? שלישי, 14.12, 16:30, אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר: 99-109 שקלים.

שרים יגאל בשן: כוכבי 'הופה היי', אבי דור ואהרון פררה, חוברים אל מוישה וייס לחוויה מוסיקלית מרגשת, בחזרה לרגעים הגדולים, המרגשים והמצחיקים של אחד הכוכבים הגדולים שזהרו בשמי ישראל – יגאל בשן. איך נכתב השיר 'קפה אצל ברטה'? איזו מלחמה עשו אלופי צה"ל כדי שבשן יגיע דווקא ללהקה הצבאית בפיקוד שלהם? ומי היא היפה בשיר "ואת יפה"? רביעי, 15.12, 20:30, אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר: 89-109 שקלים.

תום יער: אחרי שכבשה את הקהל על מסך הטלוויזיה ('ארץ נהדרת', וזוכות פרס האקדמיה 'תום יער עושה את שביל ישראל' ו'תום יער עושה בגרות', תכנית האוכל החדשה בכאן 11 – 'סבתא בישלה עם תום יער' ועוד) מגיעה הכוכבת הקומית לפגוש אתכם במקום הטבעי ביותר – על הבמה עם מופע סטנדאפ חדש, אישי, לא מתנצל, נוקב וקורע מצחוק. חמישי, 16.12, 21:00, אולם עינן-עזריאלי. מחיר: 110-130 שקלים.

אינטימיות (בית לסין): מחזה ישראלי חדש מאת רוני קובן. ארבע נשים במשפחת קפלן וכולן, כבר שנים, לא ידעו אהבה. אל בית המשפחה מגיע יותם מורנו, קצין כריזמטי ויפה תואר עם סקופ שנועד לעצור מלחמה. הוא רואה באחת מבנות המשפחה שמשמשת ככתבת צבאית כלי לפרסום. היא רואה בו חתן פוטנציאלי. כאשר כל בנות המשפחה מתאהבות בקצין יפה התואר, פורצת מלחמה על לבו, מלחמה לא פחות קשה מהמלחמה שמשתוללת בחוץ. דרמה קומית משפחתית שנונה ורוויית יצרים, מלווה בשירים ישראליים יפים. חמישי, 16.12; ומוצ"ש, 18.12, 20:30, אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר: 129-239 שקלים.

ניקוי ראש לשב"כ: קומדיה ישראלית מאת חגי טיומקין. מחזה קומי סאטירי שייקח את הצופים להצצה אל מאבקי הכוח המתרחשים כביכול מאחורי הקלעים של אחד מארגוני הביון הסודיים והמוערכים בעולם. התרחשות מטורפת שמעמידה מראה רלוונטית ועכשווית מול הקהל הישראלי על אופיו המיוחד, מגרעותיו ויתרונותיו ומאפשרת חשבון נפש הומוריסטי הסוגר את השנה הקשה שעברה על כולנו. מאבק סוער, מצחיק עד דמעות על עמדות כוח, מבצעי ריגול ומרדפים מותחים המובילים לסוף מפתיע ומעורר מחשבה. משתתפים: זוהר שטראוס, אמיר שורוש, יניב סוויסה, דקלה הדר, נתי קלוגר, יובל ברגר, גל בן עמרה ויאיר בלוך. חמישי, 23.12, 20:30, אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר: 105-119 שקלים.

מעשה בחמישה בלונים: הפקה חדשנית ומרהיבה על פי הספר הנפלא והאהוב של כל הזמנים שכתבה מרים רות .אז מה סופו של כל בלון? נגלה זאת יחד, עם רותי, אורי, רון, סיגלית ואלון. הצגה חדשה שכולה חגיגה, עם שירים אהובים וסוחפים על בלונים וצבעים וחוויית תיאטרון בלתי נשכח. שבת, 25.12, 11:00, אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר: 69 שקלים.

שלומי קוריאט: יש אנשים שלא צריך להציג ושלומי קוריאט הוא אחד כזה. עכשיו הוא חוזר עם מופע סטנד אפ חדש, שנון וחושפני שלא דופק חשבון לאף אחד. שלומי מביא לבמה את החוויה האישית שלו ובעצם של כולנו מחיי הנישואין, זוגיות, הורות, ילדים ובכלל מהאבחנות הקטנות והמדויקות של חיי היום יום והכל בדרכו המיוחדת, עם המון חן אישי, קצב ואנרגיה מטורפת. המופע מיועד לגילאי 18 ומעלה. מוצ"ש, 25.12, 21:30, אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר: 124 שקלים.

הרפתקה בג'ונגל: כוכבי הילדים האהובים קופיקו, דוד חיים, בובו והמותג הבינלאומי המצליח כוח פי ג'יי, לראשונה יחד על הבמה במחזמר מוסיקלי ססגוני, כובש ומרגש שייקח אתכם למסע בלתי נשכח. קופיקו מגלה שהג'ונגל שבו גדל נמצא בסכנה. דוד חיים עוזר לקופיקו ויחד עם כוח פי ג'יי, שמלמד אותם תרגילים בהישרדות, הם יוצאים להציל את הג'ונגל. ראשון, 26.12, 17:30, אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר: 99 שקלים.

אסי כהן – 'שאולי': מופע סטנד אפ חדש בכיכובו של אסי כהן בדמותו של שאולי המוכר והאהוב מהתכניות 'ארץ נהדרת' ו'הפרלמנט'. שני, 27.12, 21:00, אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר: 140 שקלים.

'גאון בכלוב' (הקאמרי): דרמה קומית מתעתעת. יורם גרניט, כוכב טלוויזיה ענק עם פה גדול נמצא בשפל של חייו. אשתו זרקה אותו מהבית משום שמאסה בבגידות שלו, ותעשיית הבידור זרקה אותו משום שמאסה בקפריזות שלו. מפגש מפתיע עם ויקי, מעריצה נלהבת שמזמינה אותו לביתה ועם יונתן, אחיה הגאון שנמצא על הספקטרום ומוליד במוחו של יורם רעיון גדול לשעשועון מטורף שיחזיר אותו אל המסך הקטן. כעת הוא חייב להתקרב ליונתן ולאמן אותו ואף להתמודד עם השיגעונות שלו מחד ועם החיזורים של אחותו מהצד השני. כך מתפתח משולש יחסים סבוך שבו כולם מוכנים למכור את נשמתם רק כדי לחיות את החלום. משתתפים: עמוס תמם, עירית קפלן, שוהם שיינר, דויד בילנקה וגל סרי. שלישי ורביעי, 28-29.12, 20:30, אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר: 129-239 שקלים.

אלף שמשות זוהרות (גשר): עיבוד בימתי לספרו של חאלד חוסייני. סיפור על חברות אמיצה בין שתי נשים כאשר ברקע מתרחשת הטרגדיה הגדולה של מלחמת האזרחים באפגניסטן. מריאם חותנה בגיל 15 עם ראשיד, סנדלר אלמן המתגורר בקאבול. חיי הנישואים שלהם הולכים ומתדרדרים מכיוון שמריאם לא מצליחה להוליד ילדים. כשני עשורים לאחר מכן, בעיצומה של מלחמת האזרחים באפגניסטן, ראשיד נושא לאישה את ליילה – שכנתם בת ה-14 – שכל משפחתה נהרגה בהפצצה. לעומת מריאם, ליילה הצעירה מולידה לראשיד שני ילדים והמתח בבית מגיע לשיאים חדשים. כשארגון הטליבאן משתלט על המדינה, החיים הופכים למאבק נואש ברעב, ראשיד הופך אלים יותר ויותר ומשרה פחד על נשותיו. לבסוף, הן מחליטות לעשות יד אחת כדי לשנות את גורלן האכזרי, גם אם המחיר יהיה קשה מנשוא. חמישי, 30.12, 20:30, אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר: 129-239 שקלים.