הדור החדש של שואבי האבק

זמן שאיבה ללא הגבלה, שלוש דרגות עוצמה שונות ומברשת טורבו בעלת תאורה LED מתקדמת לאיתור לכלוכים בפינות חשוכות * בוש משיקה שואב אבק אלחוטי מתקדם מסדרה 8 Unlimited הדור החדש

BSH, היבואנית הרשמית של המותג בוש, משיקה שואב אבק אלחוטי חדש מסדרה 8- Unlimited GEN 2, בעל עוצמת שאיבה עוצמתית. השואב החדש מציע עיצוב חדשני וטכנולוגיה מתקדמת, המאפשרת זמן שאיבה ללא הגבלה, סוללת V18 המתאימה גם לכלי עבודה אלחוטיים של בוש לבית ולגינה, פילטר הגייני, תאורת LED ושלוש מצבי הפעלה מתקדמים לביצועי ניקיון שונים

שואב אבק האלחוטי והמתקדם של בוש מסדרה Serie 8-Unlimited GEN 2, נותן מענה לאתגרי השאיבה רבים. לצד המנוע הדיגיטלי והעוצמתי תוצרת גרמניה עם 10 שנות אחריות, המכשיר מציע שתי טכנולוגיות: מברשת טורבו חשמלית (חובטת)- אשר מנקה ביסודיות מגוון רחב של רצפות ושטיחים עם תאורת LED איכותית המסייעת לשאיבה בחושך או באזורים מוסתרים, Lifetime Filter Material – פילטר הגייני בשילוב טכנולוגיית Pure Air לניקוי אוויר הפליטה מהשואב. בנוסף, השואב החדש מגיע עם שלוש מצבי פעולה המותאמים לסוגי ניקיון שונים: מצב Eco – חיסכון בבטרייה המאפשר זמן הפעלה ארוך יותר של שאיבה, מצב Auto – המאפשר התאמה של עוצמת השאיבה והניקיון בצורה אוטומטית בהתאם ללכלוך ומצב Turbo – לביצועיים אולטימטיביים של שואב האבק האלחוטי ולתוצאות ניקיון מושלמות וללא פשרות.

בנוסף לטכנולוגיות הניקיון המתקדמות, שואב Serie 8Unlimited GEN 2 מאפשר לשאוב ללא הגבלת זמן- המכשיר מגיע עם זוג סוללות (V18) נשלפות בשילוב מטען מהיר, המטעין את הסוללה במלואה תוך 55 דקות- בזמן ששואבים עם סוללה אחת, השנייה נטענת, ובכך ניתן להחליף בין השתיים בזמן השאיבה. בנוסף, הסוללות מתאימות לכלי עבודה אלחוטיים של בוש לבית ולגינה, כך שניתן להשתמש בהן לצרכים נוספים. באמצעות ערכת האביזרים המצורפת לשואב האבק האלחוטי, ניתן לנקות בכל מקום בבית וברכב, מהתקרה ועד הרצפה: ריפודים, מסילות פינות, ספות ועוד.

שואב אבק החדש מצטרף לסדרת שואבי אבק Unlimited של בוש, המציעה פתרונות טכנולוגיות ונוחות לניקיון יסודי של כל פינות הבית. ניתן לרכוש את שואב האבק האלחוטי Unlimited GEN 2 – Serie 8 מהיבואן הרשמי, בחנויות נבחרות. מחיר מומלץ לצרכן- 2490  ₪.