הורוסקופ לימים שבין ה-28 במאי ועד ה-3 ביוני

מתוך pixabay
מתוך pixabay
בני איזה מזל מחליטים לאמץ את חכמת השתיקה ולא להגיב לעלבונות?

טלה

בהשפעת נסיגת כוכב מרקורי תחושו בבדידות שמקורה בעבר. אתם מתרגשים ממשחקי הזיכרונות הנמהלים בלילות הקיץ הקרים טרם שחר. תשמחו לדעת שקשרים יאותתו באופן החיובי. טוב יהיה אם תנסו להתחבר לכך למרות שאתם חושדים וחוששים. בין קפלי ימי השבוע, הפתעות קטנות וחיוביות שתקבלו מאדם יקר. חפשו בדחיפות ייעוץ אישי מקצועי ומעשיר ידע.

שור

נסיגת מרקורי שלילית מערבבת את הדבש עם המרור שאתם מאכילים את סביבתכם הנאמנה והאוהבת. כול שור גברי יסתובב כמו סולטן וישכח שאין לו בכלל ממלכה לטפח. לנשים: זה הזמן להתחיל לטפל בנושאים חדשים להעז ולהיות פחות מנוצלות. הנשואים ירגישו שהם רוצים לעמוד על שלהם, אך עמוק בתוכם ירצו להתאחד כבראשונה.

תאומים

בהשפעתו השלילית של כוכב מרקורי השבוע, תחושו בבדידות שמקורה בעבר שמרט את נוצות ציפור אהבתכם לארבע רוחות השמיים. לחלקכם יתחשק להוציא נקמה את הפועל ולהביא חשבונות לא סגורים אל פירעונם המוקדם. בסופו של דבר אתם מחליטים לאמץ את חכמת השתיקה ולא מגיבים לעלבונות. תמצאו את עצמכם בתוך קלחת סוערת מסקרנת ומחודשת. התקועים חייבים ייעוץ מקצועי.

סרטן

לצעירים ברוחם מחכה שבוע ספונטאני של אהבה מהסרטים בלי תרגום והסברים בגוף הסרט. התחלה חדשה ומחודשת בתחום הרומנטי. שחררו את חוסר האמון והעיפו אותו מעל שובר הגלים של זיכרונותיכם. הימים המרים והסבל שנגרמו לכם מבני המין השני יבואו אל קיצם בקרוב. שמחת החיים אוחזת באלה שוויתרו על האגו השלילי.

אריה

אתם נעצרים לשלושה שבועות אבל בקרוב תקבלו רמז חיובי במישור הכלכלי. הביטחון יחזור אליכם אם תקשיבו רק לעצמכם. בתחום התעסוקתי או העסקי תחושו שהגיע הזמן לגבש הכרעה אם להישאר או אם לעזוב לתמיד. אתם נתקלים באנשים טיפשים ואטומי רגשות. שימו לב לאנרגיות הנשלחות אליכם מרדאר הלב, כי בן/ת זוג מהעבר חושב/ת עליכם 'חזק'.

בתולה

שבוע של נסיגת כוכבכם האישי מרקורי היוצר כלפיכם קצרים בתקשורת. תפגשו מישהו שהבטיח עזרה כספית או שיפעיל את כשרונו למענכם. זה הזמן לחפש את ההכשרה המתאימה לכם ושמזמן רציתם בה. כספים יגיעו בסוף. אל חשש, כי אתם בדרך הנכונה בנוגע לארגון הכספים והשקעתם במקום בטוח. זה הזמן לייעוץ אישי.

מאזניים

היזהרו ממצב נסיגת מרקורי. בעיקר היזהרו שלא לאבד חפצים, את מידת הריכוז וגם לא לעלות על העצבים של אחרים. הניחו השבוע לעקרונות השמרניים הישנים. זה הזמן להתנהג בדיפלומטיה ולזכור שמילים מתוקות פותחות גם דלתות פלדה. הבנתם כנראה שכדי לעלות ככוכבים בשמיים צריך קודם ללמוד לשרוד תחילה את חושך החיים.

עקרב

החרדות מפני המחר נעלמים זמנית אל עמקי תת ההכרה הידוע והעמוק של העקרבים. המישור הרומנטי יוצא מתקיעות זמנית. תזוזה במישור משפטי תמתן את אי הוודאות בה אתם שרויים. לא הכי הולך לכם בחיים לאחרונה ואתם חייבים להסתגל לעובדה שגם אתם עשויים לטעות מבלי לדעת איך מדליקים את האור בעולמכם העצוב.

קשת

הגעגוע לעבר נמשך ולכל מה שהיה לכם בעבר – כלכלית ורגשית. היה לכם את הכוח והאומץ לקום מההריסות אבל לא את הכוח לשכוח את מי שדחף/ה אתכם לכיוון ההצלחה. אתם מנסים להוציא לפועל את מה שלמדתם בחיים מתוך ניסיונכם העשיר והמר. התחום הרומנטי לא ברור בגלל הגעגוע לעבר או מהחרדה המתלווה לאהבה.

גדי

בעקבות נסיגת כוכב התקשורת מרקורי: חשבון נפש הנוגע לעתיד. חסרים לכם כמה שאלות בפאזל הכלכלי והרומנטי. אתם מנסים למצוא את הקוד ולברוא מחדש את אהבת החיים כדי לחזור אל מסלול האושר, אך בכל פעם אתם מחליקים ונהדפים לאחור. פנו לייעוץ אישי לשם התייעלות ולהסרת המחסומים העצמיים או של 'הצד שכנגד'.

דלי

כושר הריכוז שלכם במיטבו. למתאמצים מאוד: הלימודים יחזרו למסלולם או שתמצאו מסלול הכשרה מתאים בתנאי שתתאמצו לדגור על החומר. במישורי תעסוקה דווקא הדברים מתנהלים די יפה. חפשו ייעוץ אישי בתחום הרומנטי והכלכלי, כי מה שלא תעשו אתם חוזרים אל החסימה הישנה והמרגיזה. פנו לייעוץ אישי גם ביחס לצד הרגשי.

דגים

אינכם מתפקדים כראוי בגלל נסיגת כוכב התקשורת מרקורי. בעבודה: מומלץ לנסות ולברר מה מפריע לכם להתמודד מול מתנגדים ולהכין תכנית היחלצות אלטרנטיבית. סימנים ראשונים לחיזור הדדי מכיוון בן/ת הזוג כלפיכם. חיוכים מעורפלים מן העבר הרומנטי עולים בזיכרונכם הטרי אך אתם עדיין כועסים וכאובים. זה הזמן לפנות לייעוץ אישי בכמה תחומים חשובים.