הורוסקופ לימים 1-7 באוקטובר

מתוך: pixabay
מתוך: pixabay
בני איזה מזל יחוו גל קצרצר, רומנטי ומהנה בעקבות בילוי עם חברים?

טלה

השבוע ניכרת השפעת נסיגת כוכב מרקורי. הסגולות הנעלות והטובות לתת מעצמכם ממשיכות להכשילכם בדרך להשגת המטרות. אתם לא מסוגלים לנתק מערכות יחסים בגלל הילדים ושיקולים אחרים. אתם נתקפים בפחד נטישה ובקנאה. אתם נחסמים שוב ושוב על ידי הגורל ומאנרגיות של אנשים מסוימים. זה הזמן לחפש ייעוץ אישי בנושאים החשובים לכם באמת.

שור

אי הבנה בנושאים שבינו לבינה. התנהגות בן/ת הזוג עולה לכם על העצבים כי אתם לא מצליחים להגיע אל הלב. אתם מחפשים את הרגע המתאים לקום ולעזוב אך נאחזים בסיבות ובתירוצים שונים. מי שנואשו מאנשים שלא עזרו לפתרון בעייתם ומחפשים הכוונה יעילה וטובה – שייפנו לייעוץ אישי.

תאומים

אתם יוצאים עם חברים לבילוי מהנה. בעקבות זאת תחוו גל רומנטי קצרצר ומהנה. היזהרו מטיפוס חלקלק שיציע לכם את העולם ומלואו. בנקודה זו מומלץ למחוק את הנאיביות שלכם. המבקשים תעסוקה ימצאו הזדמנות לשנות את גורלם. החד הוריים ירגישו את בדידותם באופן מכאיב יותר.

סרטן

לזוגות הוותיקים: זה הזמן לחפש מתנה לבת/בן הזוג ולפצות על דברים הקשורים לענייני הלב. החלום לעצמאות קצת מתרחק לאור אי היכולת להגיע למכירות בהספק הרצוי או מסיבות אחרות. טרדות היום והשעה ייעלמו כלא היו בחברת המשפחה הקרובה. מומלץ לפנות לייעוץ על מנת לדעת את מה שאינכם יודעים לגבי נוסחאות הטעות שלכם.

אריה

שבוע מלא בבלגן. בן/ת הזוג רוצה לנסות לחזור אך זה נראה לכם כדבר שהגיע באיחור. אתם מתלבטים בין אם להישאר בבית או לצאת ולנסות להיכלל במעגל העבודה. הזדמנות לקבל כספים המגיעים לכם דרך מלחמה שניהלתם מול מעבידים, מוסדות ומערכת המשפט. החששות בהקשרי לימודים והתמקצעות גוברים על ההיגיון.

בתולה

אל תתנו השבוע למשהו פתאומי העלול להוציא אתכם מהשגרה החיובית. דחו גישה הרפתקנית שבאה על חשבון בן/ת הזוג שבבית.  בעבודה תגלו משהו יוצא דופן במובן החיובי ביחס לכלל הדברים שעשיתם השנה. אתם מחכים לתשובה בנושאי תעסוקה ומשפט. שאלות בנושאים הקשורים לחיי הזוגיות מציקות לכם. שימרו על נהיגה נכונה וערנית.

מאזניים

אתם נועזים בהקשרים רומנטיים והופכים למעשיים ולמאוד יעילים עד כדי שאתם מצליחים לשפר את הדעות לגביכם. אתם משקיעים אנרגיות ניכרות בעבודה, בתחום הבריאות ובעתידכם הפיננסי. תפגשו אובייקט חדש שיציע לכם את כנותו. לחד הוריים שהם ללא זוגיות: זה הזמן לנסות קשרים חדשים או לרענן קשרים ישנים.

עקרב

השבוע במישור הרומנטי: מצד אחד אתם רוצים להעז ולהתרגש ומצד שני מגלים אתכם. השתמשו בכספכם לשם סגירת הלוואה ישנה או לחיסכון לטווח הארוך. זה לא הזמן לרכוש דירת להשקעה או דירה נוספת גם אם אתם מאוד רוצים להגשים זאת. אתם עצובים בלי סיבה נראית לעין, אך רק אתם יודעים מדוע.

קשת

השבוע תיפגשו עם חברים ובני משפחה. הפנויים יזכו לימים מעוררי רגשות. הנשואים ייהנו מרגעי הקשבה בחברת אהבתם המסורתית. הפנויים יחושו שזה הזמן להתחייב ולסגור על תאריכים בהקשר זה. אלה שנותרו ללא זיווג והמחפשים את עצמם ואת הכיוון – חייבים לברר מדוע זה קורה, מדוע הם חסומים ומהי הדרך. חפשו ייעוץ אישי.

גדי

במישור הרומנטי מסתמן סימן חיובי אבל חוסר הוודאות והצלילות עדיין לא מספקים אתכם בהקשר חשוב זה. המשפחה מעמידה אתכם בניסיון על רקע ירושה או בשל כספים אחרים. בנושאים אלה תרגישו שאתם שוב חווים צער ותסכולים. אל תוותרו למי שההורים העדיפו אותו על פני יתר האחים. תקיעות זמנית בקריירה.

דלי

השבוע טוב למנוחה ולרגיעה. לצעירים: אתם בעלי מצב רוח טוב במיוחד. היזהרו מנסיעה מהירה מידי. התעניינות לגבי מקום עבודה חדש ומאתגר. במישור הרגשי: אל תתנו לטיפוסים מתנשאים להוריד לכם את מצב הרוח. ירושות וכספים: המפתח כעת נמצא בידי ההורים, אבל הכול תלוי באימא.

דגים

השבוע טוב למנוחה ולרגיעה, אך אתם מקבלים מסרים כפולים מכיוון בן/ת הזוג והמרירות מתעצמת. הנהייה העיקשת לכיוון חשיפת השורשים המשפחתיים תנצח על נימי הנפש. ענייני ירושות וכספים עדיין מעסיקים את הסובבים אתכם. אל תוותרו, למרות שבתנאים מסוימים אתם מוכנים לוותר. זה הזמן לקרוא כמה פרקי תהילים למען אחרים ולמען עצמכם.