הורוסקופ לימים 12-18 באוגוסט

מתוך pixabay
מתוך pixabay
בני איזה מזל יהיו בבלבול בסוף השבוע הקרוב? ומי צפויים לקבל בשורה טובה ביום שני?

12-18.8

טלה

תשובה חשובה בקשר לקבלתכם למסגרת כלשהי תגיע באמצע השבוע. היחס הסביבתי כלפיכם ישתפר, זאת לאחר החודש המלחיץ שחוויתם. רבים יתלהבו מכם ומחוש ההומור שלכם. הניחו לאהבה שמפנה לכם עורף והתרכזו בזו המציעה לכם עולם ומלואו. טיפ לנאיבים, לטובי הלב ולמלאי הגאווה שביניכם: איזהו גיבור? הכובש את יצרו.

שור

אתם מוקפים במתחסדים שמסתכלים עליכם כחוטאים וכטובלים בחילוניות. אל תיקחו ללב, אתם אלה שיודעים שדרך ארץ קדמה לתורה. טיפ: כדאי לבחון בזהירות את אלה שרוצים להושיט לכם יד רומנטית מוגזמת וארוכה מדיי. הפתעות שלא ציפיתם להן בדרכן אליכם והן קשורות לזכויות, כספים, הצלחה בהגשה של משהו חשוב וגם בענייני ירושות ומשפטים. 

תאומים

תזוזה חיובית במישור הכלכלי. חלק יחושו בבדידות מעיקה ללא סיבה מוגדרת. אתם מרגישים באופן כללי כתקועים ולא מוצאים את קצה החוט ליוון ההצלחה. טיפ: אדם הוא כמו ציפור. בכוחה של ציפור לדאות מעלה מעלה בתנאי שתניע כנפיה ללא הרף. אם תפסיק את מעופה, הרי היא צונחת ונופלת.

סרטן

מזמן התחלתם דף חדש בשטח כלשהו, כולל בתחום הקריירה. אל תגידו 'הופ' לפני שהגעתם. אל תספרו לכל העולם על התחלת השינוי, זה מביא מזל רע. במילים אחרות: אל תרתמו את העגלה לפני הסוסים. מסרים כפולים ממקור רגשי ידוע, מצביעים על הרצון שלו להישאר אך שלא לתת את כל ליבו.

אריה

אתם מעוניינים בחברה, אך תחושו בעצבות בלתי מוסברת. התרכזו במה שיעניק לכם קידום כלכלי. התעלמו מאנשים שקרנים וצבועים שמספרים לכם בדרך עקיפה שהדשא שלהם ירוק יותר משלכם. למדו ששום שריר לא זז על פניו של השקרן המקצועי. התחלות בתחומי הלימוד, התעסוקה, הנדל"ן, ההימורים, הזכויות והיכלי המשפט. הצעירים יחפשו לתת ולאהוב. המבוגרים – רק לתת.

בתולה

השבוע יתברר כי הגעתם לסופה של תקופת חרדות חסרת ביסוס. כל זה בזכות שעשיתם לכם רב וקניתם לכם חבר. תיהנו מאהבה יתרה מכיוון הגיל הרך, עובדה שתפצה על התחום הרומנטי המעורפל. כדאי לכם לדעת על עתידכם בחיק האהבה הישנה על מנת להחליט אם זה הזמן להמשיך הלאה או לא.

מאזניים

בני זוג ישתפו פעולה. ייתכנו הצעות שלאחר זמן קצר יתגלו כמוגזמות. חלק קטן מבני המזל ירגישו שהם לא יוצאים ממצב שנתקע להם בהכרה ובנפש. טיפ: דיכאון גורם לנזק רב. תעשו כל מה שאתם יכולים ומה שניתן על מנת לצאת מהר מהחושך לאור גדול ומעצבות לשמחה גדולה.

עקרב

מצבי רוח טובים פוקדים אתכם ובעקבות זאת תמצאו שאתם מאוד פופולאריים. אתם מתגברים על הקשיים בדרך לצבירת סכומי כסף גדולים. שינויים מוצלחים בנוגע ללימודים, מגמות ויוזמה אישית בפני הסביבה הקרובה וסביבת הקריירה. טיפ: בימים אלה כדאי יהיה לכם להתאחד לצוות יעיל ומצומצם אחד, כי טובים השניים מן האחד.

קשת

מרבית הזמן יוקדש לחיפושים אחר קידום בעבודה או למציאת אחרת. אתם מקבלים אהבה ממי שממנו אתם מתרחקים. הנושא הכספי עומד להסתדר לכם. זה הזמן לתפילה זכה לבורא עולם. טיפ: המתפלל תפילה שלמה בכוונה טהורה נענה תחילה. התנהגות השכנים או החברים בעבודה מוזרה בעיניכם, אך אתם לא יודעים איך לשנות מצב זה.

גדי

מומלץ השבוע שלא לברוח מהאמת ביחס לבן/בת הזוג ולהחליט: ממשיכים או 'חותכים' את הקשר. טיפ: תמששו את גופכם. התעוררתם היום? הבריאות בסדר? לכן ברור שאין שום מקום לייאוש. תשובות שלהן חיכיתם בדרכן אליכם והן שליליות מבחינת הממצאים הבריאותיים וחיוביים מבחינות חברתיות ובנושאי כספים וקריירה. זה הזמן לחפש ייעוץ אישי.

דלי

בשורה טובה בשני הקרוב. בבית אתם מקבלים מנת אהבה שלא ידעתם כמותה. בשורה חיובית בתחום הבין זוגי מחכה לכם מעבר לקו. ייתכנו כאלה שיישארו לבד ולא יידעו איך לנצל את תחום הרגש. זה הזמן להשתחרר מהתלות באחרים שעושים למענכם מלאכות רבות, כולל תמיכה כספית, ולזכור ש"אם אין אני לי – מי לי"?

דגים

בסוף השבוע אתם בבלבול מה. כדאי יהיה לכם לצאת לבילוי. אם תעשו זאת, מובטח לכם שתמצאו הנאה בחברת אלה שתבלו בחברתם. נושא המגורים יותר ויותר חשוב לכם ואתם פועלים על מנת לממשו. בימים אלה אתם עדים לפגיעה במישהו קרוב ואתם מהססים אם לצאת להגנתו. זכרו: יהי כבוד חברך חביב עליך כשלך.