הורוסקופ לימים 13-19 באוגוסט

מתוך: pixabay
מתוך: pixabay
בני איזה מזל משקיעים השבוע באהבת חינם וקוצרים כבוד?

טלה

השבוע תצליחו ליצור קשר עם חברים ובני משפחה שמזמן לא הייתם בקשר. תשומת הלב תופנה לזמן עבר. תמצאו שותפים טובים שישתפו פעולה בכך. אם תצאו למסיבה, אזי היא תהיה מוצלחת מאוד למרות שצריך לקחת בחשבון את הקורונה. במישור הכספים תופתעו לגלות אופק חיובי. לעובדים: תמיכה מכיוונים בלתי צפויים מתחום העבודה.

שור

אתם קצת מקנאים בחוגגים שמרגישים ב'כאילו' נפלא. לרובכם: בני המין השני ייתנו לכם הרבה רגש ואהבה. בני משפחה יפרגנו אף הם והקשר עימם יחודש או ירוענן. לפנויים: ייתכן ויקבלו את בן/ת הזוג ויאותתו על תמיכתם. השנה קיבלתם ידיעה דרך אמצעי תקשורת כלשהו המבשר על קבלתכם לעבודה. מקווה שאתם עדיין בתוכה.

תאומים

השבוע אתם משקיעים באהבת חינם וקוצרים כבוד. כל שתגידו או תעשו יתקבל בחום ובאהבה. יהיו לכם יחסים משופרים עם מעסיקיכם וייתכנו דיבורים על האצלת סמכויות מכיוונם. בקרוב נפתחות הדלתות בפניכם בכל הנוגע לקידום ולתעסוקה. חגיגה לכבוד מישהו היקר ללבכם. בריאותכם במצב היחסי הכי טוב שאפשר.

סרטן

השבוע הזה נהדר בלהתחיל משהו חדש: בעבודה, ביחסיכם האישיים ובכל תחום בו תבחרו. תפעלו ביוזמה ובחריצות ותראו נחת מכך. בימים אלה ייפתחו בפניכם כל מיני אפשרויות תעסוקה חדשות וגם ייתכן שתמצאו מקום עבודה נוסף או שתזכו לקידום. מרבית הזמן יוקדש למשפחה ולילדים. תחושו במשיכה כלשהי לגירוי ולהפעלת הדמיון.

אריה

השבוע התקשורת שלכם תניב מגוון הצעות הקשורות לעבודה או שתמצאו משהו שייתן לכם את הקפיצה בתחום הקריירה. שותפות כלשהי תיחתם או מחויבות וכתוצאה מכך תוכלו לצפות לרווחים נאים בהמשך הדרך. צפו למחמאות מכיוון הבוס. הפתעה הקשורה לזמן עתיד ביחס לכספים שתקבלו והקשורים לגורם חשוב שחשב עליכם. זה הזמן לייעוץ בנושאים חשובים.

בתולה

למועסקים: ידיכם עמוסות בעבודה. כולם יחמיאו לכם ומבלי יוצא מן הכלל תרגישו כבטוחים שמישהו מתכנן לכם את הקידום הבא. לאלה שלא מצאו עד כה מקום עבודה: חכו ותופתעו לשמוע על מציאת קצה חוט בנושא חשוב זה. מצבה הבריאותי של דמות יקרה ישתפר ללא הכר. אתם דוחים פתרון של בעיות.

מאזניים

אתם מחליטים השבוע על שינויים קרובים בתחומי הבית. תיקון של משהו, קניות קטנות ואפילו מתנה למישהו קרוב יהוו כחלק ממה שתעשו בימים אלה. אתם גם מוכנים לוותר בכדי לנסות ולשפר את מערכת היחסים שלכם עם בני הבית. צפו לנס ביחס לתחום תעסוקה בו רציתם להשתבץ. כספים יגיעו בזמן הנכון.

עקרב

השבוע הוא הזמן הכי טוב להחליט לגבי תחום לימודים שלגביו היו לכם לבטים בעבר. אם אכן למדתם – השתמשו בידע. היכולת שלכם תהיה גם בלארגן אסטרטגית חילוץ בתחום החשוב לכם. מישהו ינסה להתקרב אליכם ולחפש את קרבתכם הרגשית. אתם לחוצים ומודאגים בימים אלה דווקא מאירוע חשוב המתקרב ובא.

קשת

אם לקחתם את עצמכם בידיים זה עשוי להיות שבוע אופטימי בהחלט. ימים מלאי הצלחה בתחום הרומנטי מחכים לכם מעבר לפינה. אתם נחושים לבצע את כל המוטל עליכם במקום העבודה ועושים זאת על הצד הטוב ביותר. יחמיאו לכם ואף תקבלו סימנים מן הממונים בדבר העלאה או קידום קרוב.

גדי

באקראי או בתיווכם של חברים תכירו השבוע דמות אשר תשפיע עליכם לטובה. הקשרים בכלל יעזרו לכם להגיע אל היעד צעד אחר צעד. התמקדו בצעדים אלה וכך ייטב. עבודה: ראיון עבודה מתקרב ובא. בפגישה השתדלו למלא אחר הציפיות, זה ישתלם. השקיעו במערכות הרגשיות בבית ובמישור הבין אישי. אקט זה גם ישתלם.

דלי

אתם מתעניינים ביצירה ובחיבור נפש וגוף הרבה יותר מאשר בלעסוק בכספים או בכל ענייני החומר האחרים. אם אכן תתאמצו להיות מרוכזים, יילך לכם טוב בתחום זה ואף תקבלו כבוד והערכה. בעבודה מחכה לכם הפתעה מכיוון בלתי צפוי. זה הזמן לכיוון עצמאי בכל הנוגע ליוזמות רומנטיות מבלי להתחשב במה שאחרים אומרים.

דגים

השבוע מעולה לביקור אצל המשפחה. הנוסטלגיה תסחף אתכם אליה. מישהו המתקשר לעברכם ינהל איתכם שיחה סביב זיכרונות ישנים וטובים. צלצול או מייל יבשרו על מפגש חברים הקרוב להתממש. בשורה משמחת הקשורה לאחיינים תגיע לאוזניכם. בצל הדאגות הרגילות, יוקדשו מרבית ימי השבוע ללימודים או לנבירה סקרנית באמצעי התקשורת.