הורוסקופ לימים 14-20 במאי

צילום: pixabay
צילום: pixabay
לבני איזה מזל מומלץ השבוע להתמודד עם החרדות שהועברו אליכם בירושה מההורים או כתוצאה משרשרת אכזבות העבר

טלה

חג השבועות הנוכחי מהול בניחוח הבצקים המתוקים של בית אימא ביחד עם חיוכים של תקווה אמתית. אתם מתחילים להבין עניין ומצליחים לשתף פעולה עם גורם שמוביל אתכם קדימה בהצלחה רבה. לימדו את צעדי הריקוד האינטימי ומטעויות העבר. צאו לבלות ושחררו את החשיבה היצירתית. חפשו להתייעץ ולהיפתח בפני אנשים מקצועיים ותופתעו לטובה.

שור

השבוע: בצל הזמנת המשפחה או החברים לשמחת חג השבועות אתם מקבלים עצה חכמה. מי שלא עובדים מתוסכלים כפליים. מי שכן עובדים ביטחונם משתקם אך האויבים הנסתרים והגלויים לא מעטים. זה הזמן לצאת בפרסום מסיבי במידה ויש לכם עסק משלכם. מישהו מן העבר חושב עליכם מאוד, קחו בחשבון את 'השיבה הביתה'.

 תאומים

הפנויים מבחינה רגשית יחפשו דרכים להגשים את נושא הזוגיות מכיוונים אחרים. כדאי להתגבר על הסלידה מהאינטרנט כי שם תמצאו תשובות לתקיעות. זה הזמן לעשות דברים טובים לאחרים ודרך זה ייפתח לכם המזל. תגיעו לאופקים וליעדים רחבים וטובים יותר. שקמו את האמונה שלכם בבני אדם, אמונה שנטשה אתכם מזמן. חפשו מקצוע והכשרה.

סרטן

חג השבועות ימשוך אתכם לאחור – אל ההורים, הזיכרונות והמאפים המסורתיים והמטריפים. הנשואים צריכים לשמור על האהבה ועל הנאמנות לבן/ת הזוג בכל מובני המושג 'נאמנות'. צאו לבלות יותר מחוץ לבית או צאו לחופשה קצרה הרחק מהאופק הנראה לעין. כספים יגיעו אליכם ממקור נוסף. רגעים נחמדים לפנויים במפגשים של 'מבט לאחור'.

אריה

בערב החג ובחג עצמו אתם נזכרים בימים שמחים יותר בצל קורת הבית בו גדלתם. חשבון נפש, אודות בדידותכם שנכפתה על ידכם בגלל נאמנות היתר לעבר, מוביל אתכם לרצות להשאיר את הכול מאחור ולחיות. אתם נתקפים ברגשות נוסטלגיים. אתם מרגישים שאתם רוצים לחזור להצלחה בעבודה כפי שהייתה לכם בעבר.

בתולה

בצל זיכרונות הבצקים הטעימים של חג השבועות של בית אבא, אתם שוב מנקים את האבק מעל האהבה הישנה. אתם מגלים שאתם פחות פוחדים מלתת ולקבל ושתחליפים סינתטיים אחרים לא עוזרים. חפשו בריאות ורוגע. לתקועים רגשית, כלכלית וערכית: זה הזמן לברר מה מעכב אתכם מלהתקדם באופן מונוטוני. הפעילו את הגוף שישחרר את האדרנלין לשם רגיעה.

מאזניים

בצל חג השבועות הנקשר במוחכם למזג אוויר נוח מלא בזיכרונות ילדות ודברי מאפה מתוקים, אתם השנה קצת עצובים. זה הזמן להתמודד עם החרדות שהועברו אליכם בירושה מההורים או כתוצאה משרשרת אכזבות העבר. בעבודה אתם מגלים שיש כאלה החושבים שמבינים אותם יותר רק כאשר הם מתפרצים. רווחים משתחררים. זה הזמן לייעוץ אישי.

עקרב

חג השבועות מזכיר בצקים מתוקים של אימא וסבתא ולצערכם קשה לכם לשחזר זאת שוב. אתם מסתכלים שבועיים לאחור ושמחים שהחששות בעבודה נרגעים. למתנהלים בכבדות: זה הזמן לשלוח קורות חיים ולהיעזר באינטרנט. כעת אתם בחרדה לאבד את אושרם של הילדים ואהבתם ושחלילה לא תהיה לכם היכולת לספק להם את כול מחסורם.

קשת

בשבועות אתם מתחילים בחשבון נפש ובזיכרונות של ילדות בלתי נשכחת. הימים האינטימיים נקטעו בגלל קהות חושים ומאדישות של בן/ת הזוג. אתם לא מצליחים לקבל ולתת תשומת לב ראויה כבר המון זמן. לזוגות הוותיקים: תנו תשומת לב לבן/ת הזוג. אל תשכחו שנשבעתם להעניק אמונים בטוב וברע. אתם בטוחים שחופשה היא רעיון טוב.

גדי

על רק חג השבועות המעורר זיכרונות מבית ההורים, אתם חושבים איך לשפר את ההווה. אתם נהנים מאנרגיות יתר ולעומת זאת יש רגעי שבר. ביטחון זה ייתן לבני ביתכם את הדברים שהיו חסרים להם. הזדמנות לקבל סיוע מגורמים מוסדיים. חשש שתישארו ללא כסף וקורת גג בעתיד. זה הזמן לייעוץ אישי.

דלי

השבוע תיתקלו בסימנים קלושים מן העבר. שאיפתכם היא לאיחוי שברים. בחג עצמו נכונו לכם הפתעות רגשיות, אך הציפיות לא יעמדו בקנה אחד עם הזיכרונות. תתאכזבו לגלות כי אנשים השתנו ולא נותרו כשהיו. לנשואים ולפנויים: אל תשבו ותרחמו על עצמכם. זה הזמן לחפש דרכים על מנת לשנות את התמונה הרומנטית המשעממת והעגומה.

דגים

לקראת ערב חג השבועות אתם מתחילים בחשבון נפש ובזיכרונות ילדות בלתי נשכחת. אתם דואגים השבוע לאחד ההורים. הפנויים יחפשו את הדרך למצוא את אהבתם. מכתב או מייל חשוב יפתיעו לטובה. שמחה גדולה מתקרבת להתממש ושם אתם עלולים לפגוש מישהו מהעבר החשוב לכם מבחינה רגשית. אתם תסתדרו עם נושא הכספים יותר טוב ממה שחשבתם.