הורוסקופ לימים 15-21 באפריל

מתוך: pixabay
מתוך: pixabay
בני אלו מזלות ממתינים להחלטות חשובות?

טלה

התרגשות לקראת ליל הסדר. חד-הוריים: אתם מרגישים את הבדידות ביתר שאת. אתם מביטים על אחרים כמאושרים בשעה שאתם מתגעגעים לסימנים מבן/בת הזוג ולפרק ב' בחיים. הורידו מינון בנוגע לכעסים, השקעות חפוזות ולשיחות אודות הצרות הרומנטיות שלכם. פרגנו לחלשים, שהרי מילה טובה מעולם לא הזיקה לפיו של אדם.

שור

אווירת החג המדהימה לא מוחקת דאגות. אווירת החג מרגשת. דברים 'לא סגורים' עם מישהו מהמשפחה. הורידו מעליכם את כובד המרחק בין אנשים וביניכם לשמיים. רגשות האשמה לא פוסחים עליכם. אתם רוצים חברים שמזמן לא היו בקשר ומתחמקים. זכרו את המשפט העובדתי הבא: מי ששבע אינו מבין את הרעבים.

תאומים

תקיעות מבחינה כלכלית ורגשית. עדיין לא החלטתכם מה לעשות בכלל עם החיים שלכם. לשנות מקום מגורים לגודל ולמקום המתאים לי? זה הזמן לבדיקות בריאותיות שמזמן לא ביצעתם. באביב עליכם להרים טלפון למי שהזנחתם מאחור. הורידו היסוסים וזכרו כי אין דבר כזה אנשים שהיו יקרים לכם יהיו כיום בעיניכם זרים.

סרטן

בילוי מרגש ומיוחד מסוגו בפתח. בקרוב, נפתחות הדרכים בפניכם ברוב השטחים. שמרו על מצב הרוח מרומם כי תזדקקו לו בדרך חזרה למעלה. במקביל ובנוסף תוקפים אתכם רגשות פתאומיים שקשורים לאנשים שהיו בחייכם ולא מרוכזים בעצמכם. אתם מתקדמים בהתמדה לצבור כספים ולהכשיר את עצמכם חיצונית ונפשית לזוגיות בריאה וטובה.

אריה

חוויה מכאיבה לצד קשרים אחרים שקורצים לכם לחוות אותם. חשש מהזמנה יתברר כמיותר. כספים בדרך אליכם בהפתעה. פנו לייעוץ אישי בנוגע לכל התחומים – בעיקר בנושא איחוי שברי הלב. בקרוב: ימים טובים שיעשו מה שלא הצלחתם בעבר, כי ידוע שמזל טוב שווה יותר מיקיצה מוקדמת לעבודה או לסידורים.

בתולה

אתם עדיין מצפים להחלטה חשובה. תשובו לחשוב על תוכניות ישנות בנוגע לעסקים, מכירות, זוגיות, נסיעות, ילדים, קשרים ולימודים. למרות שאתם מוזמנים ומקובלים, אתם עדיין חשים בבדידות הכבדה והמעיקה. אתם כועסים על עצמכם לגבי טעויות טיפשיות שעשיתם, למרות ניסיון החיים שצברתם, אבל עובדה ידועה היא שאין בנמצא חכם ללא פגם.

מאזניים

הזדמנות להתקרב לבן/ת הזוג. זיכרון אבדה רגשית מניב דמעות שהיו עצורות. בעבודה: הפתיל הקצר ישלוט באחרים ופחות בכם. מחוסרי העבודה: הזמן יוקדש למחשבות אודות קידום נושא הכספים, המגורים והעבודה. אתם תומכים באחרים בעצות טובות שאותן אינכם יודעים ליישם בעצמכם. אתם נלחמים בשקרנים. תתעודדו: השקר לא נוסע רחוק, האמת מגיעה לאין סוף.

עקרב

מעבר דירה/שיפור הקיים. לרומנטיקנים: זה הזמן לחשוב על הגורם לפרידתכם או להתרחקות בן/בת הזוג. טיפ השבוע: נצלו את השבוע הקרוב למפגשים עם כאלה שמזמן לא יצרתם איתם קשר. אתם מתחזקים מבחינה רפואית ובוטחים בגופכם. מישהו מרגיש נקיפות מצפון רגשית, מה שמוכיח שוב שחוב הוא חוב, גם אם כבר נשכח.

קשת

על רקע אווירת החג וחול המועד, מחכה לכם בילוי מרגש. תחל תקופה טובה יותר, מלאת כוח אופטימיות ושל רצון לעשייה חיובית. הקשרים הישנים עדיין לוטים בערפל. איבדתם חברים ואנשי משפחה בשלוש השנים האחרונות מסיבות שונות. חלק לא שמרו על בריאותם, לכן זכרו לשמור על מה שחשוב באמת, כי הבריאות טובה מן העושר.

גדי

אווירת החג מוחקת חלק מהדאגות למרות שהתקדמותכם השתפרה קצת אך עדיין נעצרה בתחומי עסקאות, עצמאות ורכישות גדולות. אל דאגה, כי בעוד כחודש יהיה שיפור. ביום שלישי שיפור ראשוני לטובה. היזהרו מכאלה שמחייכים לכם ואחר כך מספרים מה שסיפרתם לאחרים. זכרו: חזירים שקטים אוכלים את כל הגרעינים.

דלי

אווירת החג לוקחת אתכם למקומות ולאנשים שאותם אהבתם ושאינם עוד. התרכזו בתוכניות לעזור לאחרים. כספים יגיעו בזמן. ענייני משפט, מעברי דירה שיפוצים ועזרה לבני משפחה יעלו על הפרק. אל תחכו שדברים חשובים ייהרסו. אל תוותרו, תעשו משהו שעשוי להציל את מצבכם, זכרו שתרנגול הודו מעולם לא הציע להקדים את חג ההודיה.

דגים

השבוע אתם מרגישים את הפחד בתחום הכלכלי ובקריירה. בינתיים ובנוסף, המריבות הקטנות לא פוסחות עליכם. התרגשות לקראת מפגש כלשהו ממלאת אתכם בתקווה. הודעה שתקל על ליבכם תחכה לכם בקרוב בסלולרי. אתם מבלים במקומות שמזכירים לכם את העבר. חלק מבני המזל יחפש את עצמו וינסה לחפש ייעוץ בנוגע לבלבול שעוטה את חייו.