הורוסקופ לימים 18-24 במרץ

מתוך: pixabay
מתוך: pixabay
אצל בני איזה מזלות הקריירה בתנופה והאהבה בנסיגה?

טלה

האביב בפתח. צאו מהמסתוריות שלכם ובכך תורידו את בעיית החשדנות מצווארכם ומצוואר בן/בת הזוג. חישבו על מה שיהיה בזוגיות ולא על מה שהיה. השקיעו בעצמכם ובכישרונות הנסתרים והגלויים. פחד הנטישה שלכם מקבע אתכם למקום ולא מניח לכם להחליט אם ללכת או להישאר. זכרו: טוב יותר להיכשל בהליכה מאשר בלשונכם הרכה מדיי אלא לשאול שאלות.

שור

צפויות לכם הצלחות במקומות עבודה. אציין שכדאי לכם להיות חזקים מול מתחרים ומול מוסדות ושלא לוותר על הזכויות שלכם. הפגינו את השקט שאפיין אתכם בראשית הקשר. אתם ממשיכים להתעלם מאיתותים רומנטיים מן העבר. בימים אלה תחשבו פעמים לפני שבשוגג תפגעו באנשים, כי כעיקרון,, כאשר אתם זורעים קוצים אל תתהלכו ללא כפכפים.

תאומים

הקריירה בתנופה והאהבה בנסיגה. אתם תקועים במעגלי הזוגיות ומחפשים אהבה ישנה שתתעורר ופחות מערכת חדשה. שימו דגש על גילוי אומנות הדיבור, כולל גם שתשתחררו מפחדי הנטישה והקנאה. למדו שהפחדן מת כבר אלף פעמים לפני שמת והאמיץ לעולם לא טעם מן המוות אלא רק פעם אחת. זה הזמן לספורט במטרה לשפר את הבריאות ואת הגזרה.

סרטן

השבוע  אתם קשובים לגופכם ולצימאון האהבה. יש סימני שינוי רומנטי לטובה, אבל זה הזמן לחשיבה פתוחה יותר. חפשו להגשים את הקריירה על מנת לזכות בכבוד ובאהבת היחיד/ה. הפתעות חיוביות לתשובות בענייני כבוד וכספים, כולל בריאות. חלקו בימים אלה את מה שיש לכם עם אחרים, כי מי שאוכל בגפו – מת בגפו. זה הזמן לשקול ייעוץ טלפוני.

אריה

הזדמנות לאהבה ישנה לפרוח חומקת לכם מבין האצבעות. השתמשו בשכל ופחות עם הרגש. זה הזמן לייעוץ אישי מקצועי בכל המישורים ובעיקר בנוגע לתעסוקה ולאהבה. בשנה האחרונה ניסיתם להצליח. רבים מכם הצליחו אך חלק לא קטן פספסו כי לא זכרו שאין זה די לכוון אל המטרה, אלא שעליהם גם לפגוע בה.

בתולה

אתם בחצי קלאץ' ומבצעים משהו בתחומים הרומנטיים והכלכליים זכרו שלא מספיק להחליט, אלא גם לבצע. זה הזמן לחפש עבודה אחרת, להתמקצע, וגם את הדרך לאושר לצד בן/בת הזוג. אתם דואגים מאוד לבן/בת משפחה ולבריאותו. הכינו את עצמכם למצב קשה יותר. אל תייסרו את עצמכם יותר מדיי. זכרו: כל דבר עובר, כל דבר נשבר וכל דבר מתבלה.

מאזניים

אתם שוב נותנים את הלב ושוב לא זוכים לצדק. עליכם ללמוד את הדרך לתת, אבל גם שיידעו להעריך אתכם כראוי. תזוזה לעבר קידום או למציאת עבודה אחרת ובתנאים טובים יותר. אל תנהגו כמו תמיד בלהעריץ את האנשים הלא נכונים רק בגלל שהם כביכול חכמים. היזהרו, כי הדבש מתוק אך הדבורים עוקצות.

עקרב

הצימאון לפרגון מצד בן/בת הזוג גורם לכם להסתגר בתוך עצמכם. אתם עדיין במעגל היגון בהקשר העבר. חסרה לכם תשומת לב מצד היקרים לכם. עסקו בפעילות ספורטיבית אמתית ואינטנסיבית. זה הזמן לתת אמון באחרים למרות שבן/בת הזוג פגם/ה באמונכם בעבר. השתדלו לייצב את משקלכם. למדו שהזוללים חופרים את קבריהם בשיניהם. התקשרו לייעוץ אישי.

קשת

קריירה: אתם מצליחים לשתף פעולה עם גורם מסייע. פקחו עיניים וחפשו סביב לגלות ולכבד את נוכחותו. במקביל, אל לכם להזניח את הצד הרגשי-רומנטי והקשיבו לעצות מקצועיות וחכמות בנושא הזוגיות. לימדו את צעדי הריקוד האינטימי ומטעויות העבר. זה הזמן לייעוץ אישי מקצועי בכל המישורים ובעיקר בנוגע לתעסוקה ולאהבה.

גדי

חלק מכם מחפשים עבודה זמנית ויגלו שדרכה יעלו למעלה. הילדים ועתידם בראש סדר העדיפויות. הורידו את התלות בבן/בת הזוג ובאהבה לה אתם מצפים. דחו את הטיול. אתם בדרך כלל טועים בבחירת בן/בת זוג. אם אתם רוצים לעמוד על אופיו של אדם, ראו קודם כל כיצד הוא מתנהג באבדו את כספו.

דלי

אתם מסתדרים טוב. טיפ השבוע: רגשות האשמה והרצון לרצות אחרים חייבים להיפסק אם אתם רוצים להיות מאושרים במציאות של היום, מפני שכל אחד אוהב צדק בענייניו של הזולת וכך אתם ולא שאחרים כך חושבים כך ודואגים לכם באמת. עוצמת הסליחה לעצמכם תוציא אתכם ממעגל היגון, הכאב, האובדן ומהזוגיות הנמצאת כמו בדרך ללא מוצא.

דגים

עצמאים בשטח: הקריירה צועדת במקום וזה הזמן לפרסם בעיתון את מה שאתם רוצים לתת, ללמד או למכור. רובכם רוצים להרבות את ההון הרוחני. חלק לא קטן רוצה להשביח את נכסיו ואת ממונו. אם תחתרו היטב, תגלו שרק המיליון הראשון קשה להשגה והשמיים הם לא הגבול. זה הזמן לייעוץ אישי טלפוני בדחיפות המרבית.