הורוסקופ לימים 21-27 בינואר

איור: pixabay
איור: pixabay
לבני איזה מזל צפויות הפתעות בשטח הכלכלי?

טלה

השבוע צפויה לכם בשורה טובה במישורי הכספים והתעסוקה. טיפ: פעם היו לכם כספים ואיבדתם מהם המון. היות ואתם אמורים לקבל בהמשך החיים כספים לא מעטים, זכרו את הלקח שכסף הוא משרת טוב, אך כאדון גרוע המושך אתכם לבזבזו על שטויות. בעלי העקרונות והמעצורים יצעדו במקום. בעלי הגמישות והקוליות יצליחו בגדול.

שור

מישהו יחפור לכם ברגשות. אתם סובלים משעמום. שמרו על פעילות ועל אופטימיות, כי בסופו של דבר נפש מרוצה היא כמו חג ממושך. זה הזמן להתקדם ולהבין שכמעט אין בעולם איסור שעדיין לא עקפו אותו בדרך כלשהי. חפשו עבודה אחרת כדי להתמקצע ובמקביל גם למצוא את הדרך אל האושר. לחוששים ממחשבים: זה הזמן ללמוד את סודות המחשב.

תאומים

הפתעה חיובית בשטח הכלכלי. גייסו את האנרגיות המופלאות שלכם על מנת ליצור מציאות כלכלית. הורידו תלות בבן/בת הזוג ובאהבה לה אתם מצפים לקבל וזה יבוא לבד. שמרו על משקל נכון. למרות שאין אינסטינקט חזק יותר מאשר האכילה, שימו לב למה שזה מעולל לכם ולבריאותכם. דמיינו שאתם נלחמים בגוף שמשכנע אתכם לזלול.

סרטן

אתם לא מבינים מדוע מאשימים אתכם. לפחות אתם ישנים עם מצפון שקט כי לא פגעתם מעולם באף אחד, כי מצפון נקי הוא כרית טובה. אתם עם ספקות לגבי כישוריכם, אבל יש לכם את זה ויש לכם מורה דרך מהימן שמראה לכם את האור הנכון. זכרו שספקות בונים הרים ואמונה בדרככם מזיזה אותם.

אריה

השבוע אתם קולטים מחדש ששליט המוסר הוא הכסף. לא לדאוג מעבודה ומכספים, הם יגיעו בזמן. המשיכו להיפטר מחברים שלא שווים אתכם. דבקו באמת, היזהרו משקרים לבנים שצובעים זמנית את החיים בוורוד אבל משאירים כתמים שלא יורדים. הפגינו את השקט והביטחון, תכונות שאפיינו אתכם תמיד. פנו לייעוץ כדי ללמוד את נוסחת ההצלחה.

בתולה

השבוע הכוכבים פותחים לכם שוב את האנרגיות ואת המזל. מחכה לכם הפתעה לגבי כספים שמגיעים לאחד מבני המשפחה ושתתוגמלו מכך ישירות בעתיד מתי שהוא. לא יזיק לאנשים שסביבכם ללמוד ששחצנות היא ממלכה ללא עטרה. העבודה מתנהלת לאיטה בשגרה שעוזרת לשכוח את השעמום שמתמשך. זה הזמן לייעוץ אישי בכל רבדי החיים ולעומקם.

מאזניים

הזדמנויות חד פעמיות נופלות בחלקכם השבוע, נצלו אותן עד הסוף. נלחמתם על החופש, אך כעת כשהוא הגיע, מסתבר שאתם לא כל כך יודעים להפיק ממנו את המרב. התשובה היא לבדוק באינטרנט מה אתם מחפשים, כולל השלמות עבודה והזדמנויות אחרות. יש סימני שינוי רומנטי לטובה אבל זה עדיין לא מספק אתכם.

עקרב

למרות הקורונה המעכבת, הקריירה מתחדשת. האהבה בנסיגה מהירה. אתם תקועים במעגלי הזוגיות ומחפשים אהבה. אל תשכחו ללמוד את אומנות האתגר. שחררו פחדים מכל סוג ותנצחו. נצלו כישרונות גלויים ומוכחים. פתחו את פנקס הטלפונים. זה הזמן לצלצל לחבר/ה ותיק/ה ששכחתם מאחור. זה הזמן לחפש ייעוץ לפתרונות בתחומי העבודה, הבריאות, המגמות, ההסבה והזוגיות.

קשת

אתם מאמינים בלהציב סולם שנתמך בשמיים, אבל השבוע שלכם הוא סביב נושא הזוגיות. הורידו חניקה מעל צוואר בן/בת הזוג ותצליחו. טיפ בעיקר לגברים: בשביל לקבל אהבה צריך לתת מן הלב. אהבה שעולה מהר מדיי במעלית התשוקה, נתקעת בין קומות האהבה. תקבלו תשובה חיובית בנוגע לעבודה שלה אתם מצפים.

גדי

אתם זוכים לתגמול ממקור בלתי צפוי בדרגה של נס ומתרגשים לגלות שהמזיל דמעת אמת זוכה למטבעות משמיים. בקרוב אתם מתחילים להבין עניין ומצליחים לשתף פעולה עם גורם שיטיס אתכם קדימה בכל השטחים. סוד ההצלחה הכלכלית של מזל גדי – העקביות. ההתמדה היא אמו של המזל הטוב.

דלי

קשה לכם להתגבר השבוע על חשדות בכנות בן/בת הזוג. המרחק ביניכם מדאיג אתכם מאוד. נפגעתם מאוד מהמשפחה. אתם מקווים להשתחרר מהתלות בבן/בת הזוג. הגיע הזמן להוציא תוכניות אל הפועל. תחום הקריירה: התחילו ללמוד את כללי המשחק בחיים. זה הזמן להזמין ייעוץ אישי.

דגים

השבוע ובעקבות מריבה או ויכוח תגיעו למסקנה שטוב לפעמים להיות חשדנים ולהטיל ספק בשקרנים. אתם מתמידים בלשאוף ואפילו מעוררים את תחום התעסוקה או העסק לחיים.  בן/בת משפחה מאשים/ה אתכם תמיד בגזלה או בהטעיה מכוונת של אחד ההורים. עסקו בספורט וביופי כי בקרוב זה עשוי לסייע לכם.