הורוסקופ לימים 22-28 ביולי

מתוך: pixabay
מתוך: pixabay
לבני איזה מזל צפוי השבוע שלום בית כתוצאה מהתערבות חיצונית?

טלה

מפגש מעניין יוליד ידידות חדשה. חלק ירגישו בודדים, סקפטיים ולא יידעו איך למצוא את זיווגם. טיפ: אפשר למצוא עבד שהוא מלא חירות ובן חורין שרוחו רוח של עבד. נסיעה ממלאת אתכם עדיין בעשייה ובשמירה על קשרים. גורם כלשהו לא הצליח/ה להפיל אתכם מבחינה כספית או כלכלית.

שור

אהבה: יחס משופר מצד בן/בת הזוג מעורר תקווה לדף נקי ומחודש. חיזורים מן העבר יפתיעו עד כדי מבוכה. זכרו שהקשר הנוכחי עלול להיפגע אם יגלה את דבר העניין או חלקו. טיפ לאלה שלא מוצאים שלווה בחייהם וניסו דרכים רבות למוצאה: לא חשוב עד כמה הרחקת, תמיד אפשר לשוב אל האלוהים.

תאומים

הפתעות בתחום הכלכלי. הצעירים והפנויים ייהנו מניצוצות חדשים בלב בני המין השני. השקעות ישנות יתגלו כדבר מניב. אל תרבו בדיבורים ובהפגנת הביטחון האישי. זכרו שיש לכם אויבים אשר מנסים תמיד להכשיל. הבודדים יחושו את בדידותם בעוצמה גבוהה יותר. טיפ חשוב: הימנעו בכל מחיר מלשקוע בדיכאון, כי הוא שורש לכל מחלה ומכאוב.

סרטן

הזדמנות רומנטית וסימן מהעבר הרחוק. לנשואים: מומלץ לנסות ולעזור לבן/בת הזוג המחכה לכך בבית. טיפ חשוב: חייכו תמיד לזקוקים לכך, כי זו תהיה בשבילם מתנת חיים. רגעים נפלאים ומקריים ייתנו לכם ערך שימלא אתכם באנרגיות להן אתם מחכים. לפנויים: זה הזמן לחפש זיווג. חפשו ייעוץ אישי על מנת שיעזור לכם לפתור בעיות.

אריה

הכוכבים ישפרו את מיקומכם בעבודה ובתחומי תעסוקה חשובים. קריירה: הלחץ בתחום התעסוקה נגמר לטובת עבודה חדשה ומרעננת. לימודים שקשורים למנהל או לתקשורת יעלו יפה. תוכניות למציאת מקום עבודה חדש יוצאות לדרך ודומה שאתם בדרך הנכונה. זכרו תמיד: השמחה אינה עניין שולי במסעכם הרוחני – היא חיונית לנפשכם כמו גם לגופכם.

בתולה

השבוע יתבהרו השמיים כמו הזדמנות להסתכל על החיים במבט שונה, פורה, משכיל וחיובי. התחום הבין אישי החדש והמועדף יעלה יפה. השעמום מכה בכם ביתר עוצמה. למדו שהכוח השלילי הגדול ביותר מן האדם להשיג את מבוקשו הוא חוסר האמון בעצמו. חפשו באינטרנט אחר עתידכם המקצועי וגם הרומנטי. צלצלו לבני משפחה ותיקים וטובים.

מאזניים

הקשרים הרומנטיים יאותתו באור חיובי. אתם במוטיבציה לעזור לאחרים. בני המין השני יבחינו בקסמכם וגם במגזר זה תתוגמלו. המפתח להצלחה – התמדה. זכרו זאת כל הזמן. טיפ: אדם הוא כמו ציפור. בכוחה של ציפור לדאות מעלה מעלה בתנאי שתניע כנפיה ללא הרף. אם תפסיק מעופה, הרי היא צונחת ונופלת.

עקרב

צפו למתנה כלשהי. היו אמתיים ביחסים מול בן/בת הזוג. אתם מחכים לתשובה ביחס לקידומכם. שמרו על בריאותכם מהידבקות. חלק קטן מבני המזל יהיו במפתיע עצובים. טיפ: אם אינכם חשים בשמחה, העמידו פנים. אפילו אם אתם שרוי בדיכאון, התאמצו לחייך, התנהגו כאילו אתם שמחים והשמחה האמתית בוא תבוא.

קשת

קריירה: הציפיות שלכם בנושא קידום יגיעו לכלל הגשמה בקרב אנשים החפצים בטובתכם. אתם מוצאים סיפוק בעבודה. חלק מבני המזל יהיו בדיכאון זמני. טיפ: אובדן התקווה הוא כמו אובדן החופש, כאילו איבדתם את עצמכם. לכן, לא מומלץ לשקוע בכך. זה הזמן לפנות לייעוץ אישי.

גדי

שלום בית צפוי השבוע כתוצאה מהתערבות חיצונית. הקשרים החדשים יסייעו לכם להגיע קרוב לצלחת בעבודה ובמקומות חברתיים. זה הזמן לנצל את האנרגיות החיוביות למיסוד קשרים ולעיצובם מחדש. אתם מצפים לנאמנות בכל המובנים מצד בן/בת הזוג. רגשות כלפי נושא שקשור לירושות ולמשפט ממון. טיפ: ליבת התפילות היא אמונתך.

דלי

מסיבה כלשהי תסחף אתכם לזרועות הפזרנות. תנסו לחסוך. הקדישו מזמנכם לנתינה. הוציאו מהבית דברים מיותרים שישמשו נזקקים ונצרכים. אתם מוצאים את הדרך לקדם את העסק. חלק מבני המזל ירגישו כתקועים לאחר שהשקיעו את מרבית מרצם והונם. טיפ: גאונות היא אחוז אחד השראה ויתר התשעים ותשעה – זיעה.

דגים

תזוזה בתחום הקריירה, הבריאות, המשפט, המוסדי, החברתי והאישי. בעיות בריאות שנקשרות לאזור הגב והבטן מעסיקות אתכם בימים אלה. תחושת הקלה לקראת יום שלישי הבא. טיפ: אנו נולדים לבד, חיים לבד ומתים לבד. רק באמצעות אהבה וחברות מסוגלים אנו ליצור לעצמנו את האשליה שאנחנו לא לבד. זה הזמן לחשבון נפש אישי וערכי.