הורוסקופ לימים 27 באוגוסט – 2 בספטמבר

איור: pixabay
איור: pixabay
לבני איזה מזל יתברר כי מאמציהם הקודמים להגיע לפשרות בתחום הבין זוגי הצליחו להגיע אל אוזניים כרויות ומבינות?

27.8-2.9   

טלה

פעמי הסתיו עושים לכם טוב. החום מפריע לכם לנשום ודומה שהוציא לכם את מירב האנרגיות. שאלות פתוחות בנושאים לא מעטים רובצים לכם על גלי המחשבה. רגעים בהם אתם כאילו קורסים לצד רגעים שהכול נדחה למחרת. משמעות זווית ההסתכלות שלכם אינה כל כך ברורה לאחרים ותופסת לעיתים מקום שני אחרי הילדים.

שור

דאגה למשפחה. ימי זיכרון בחום הגדול. שמש הקיץ קופחת ולא משאירה ברירות רבות אלא לשבת יותר בבית. הרצון לתעד דברים – אם זה בסלולרי או אם זה בכתיבה – מתגבר. דמות קרובה עולה שוב על לוח לבכם. אתם משתדלים להגן על הילדים ודואגים כאשר הם לא איתכם. בן/ת הזוג עצר/ה כמו באדום.

תאומים

שבוע קליל ומיטיב בנוגע לתחומי הרגש, אם כי הנושא עדיין מעורפל ומעיק. תוך זמן קצר תתברר לכם בעיה שהייתה באפלה המון זמן כבקבוק בעמקי האוקיינוס. חיכיתם ליחס מכיוון מסוים והשבוע זה יקרה. השותפויות הרומנטיות יאירו פניהן – תקווה ושמחה יאפיינו את הימים הקרובים. כמו כן, תחומי הלימוד ויחסי המשפחה יזוזו לטובה.

סרטן

השבוע היזהרו קצת מה'רגשי' המאפיין אתכם בדרך כלל. המכשולים נעלמים מדרככם בגלל בן/ת הזוג התומך/ת בכם, אחד ההורים או חבר ומורה דרך. קידום של קנייה, מכירה או השכרה של נכס חשוב באמצע השבוע. אתם מחפשים שינוי בתחום הקריירה. מישהו קרוב יבוא לעזרה בתחום הפרוצדוראלי. בקרוב תגלו שיש אמת בכוכבים.

אריה

חם ודביק. בקרוב מאוד תחושו טוב יותר נוכח הסתיו. קשה לכם להיות עקביים בהבטחות שלכם כלפי חברים. מישורי התקשורת והחברה גורמים לכם להישמע הכי טוב שאפשר. רגעים יפים בחברת המשפחה יובילו לחזרה אל המרכז. ההתמודדות הקשה במישור הכלכלי תבעה את מחירה מתחום הזוגיות. רגעים מרגשים במשחקי מסרים כמעט אסורים.

בתולה

הקורונה עצרה אתכם, אך הנחישות עדיין שרירה וקיימת. תקומו ממועקה זמנית בהרגשה שאתם חייבים לעשות סדר בדברים. אתם עמוסים במחשבות ודאגות בו זמנית, אבל יש את כל הסיכויים שתוכלו ליהנות מזוגיות פורייה. המחפש תחילת הצלחה במישור הבין זוגי ימצא אותה בקרוב. מייל או טלפון יגלו לכם את מקומכם במפת התעסוקה.

מאזניים

הכוכבים משפיעים והופכים אתכם לרומנטיים מן הרגיל. חסכו מעצמכם ייאוש ופסימיות, שכן בשבוע הבא ילך לכם עוד יותר טוב. תקבלו את הרמז בדבר הבעיה הכלכלית. יתברר כי הגעתם לסופה של תקופת חרדות חסרת ביסוס. תיהנו מאהבה יתרה מכיוון הגיל הרך, עובדה שתפצה על התחום הרומנטי המעורפל. זה הזמן לייעוץ אישי.

עקרב

מישהו יבוא לבקר וינסה לעזור בקשריו הרבים. יתברר כי מאמציכם הקודמים להגיע לפשרות בתחום הבין זוגי הצליחו להגיע אל אוזניים כרויות ומבינות. קחו את היד המושטת לשלום. הפעם זה ישתלם לכם. טיפ: פתחו אל הלב אל אלה שעזרו לכם בעבר בשעות משבר. זיכרונות הנעורים חוזרים אליכם באופן כמעט כרוני.

קשת

היחלשות כוח השפעתו המזיקה של דמות מן העבר מחזירה אתכם למה שהייתם בדרך כלל. יש לכם חשק לבצע שינוי בתחום הקריירה. אתם אופטימיים ומקומות חדשים יקרצו לכם באור חדש ומפתה. מישהו מבני הבית יבקש את קרבתכם אך שוב תתאכזבו מהגישה המלחיצה והאטומה. דרכים רבות לאהבה ואין נכנס אליכם דרכן.

גדי

הצד הכספי מטריד אתכם ואתם מרגישים כחייבים לעשות משהו בנוגע לכך. מהיכולת להסביר את עמדתכם בתחום הרומנטי ובכל תחום בו נדרשים מכם קסם אישי ויוזמה. רבים ימצאו פשרות והפנויים בני זוג. טיפ: החזירו את הזרימה שאפיינה אתכם בעבר כלפי קשרים. אתם חיים בדילמה לגבי משהו שקרה. זה הזמן לחפש ולפנות לייעוץ.

דלי

נצלו את היחלשות השפעתו המזיקה של גורם כלשהו לצורך חימום מנועים ולהמראה רומנטית, כלכלית ומעמדית. היכרויות חדשות קרובות להתרחשותן. הסביבה הקרובה תפרגן. המינוס מצטמצם והולך. מייל או צלצול חשוב ימלאו את ידיכם בעבודה. שמרו על צניעות במקומות עבודה והיזהרו מרכילות מרושעת שבה ינסו להלעיט בה את אוזניכם. ספטמבר יהיה טוב יותר.

דגים

לפנויים רגשית: אתם מחייכים כאשר אתם קוראים שורה זו, כי אתם לא יוצאים לשום מקום ולא מחפשים מספיק. לכם הנשואים, רצוי להיזהר שלא לסמוך על הכושר הלוחמני אלא רק על יכולת הביטוי המרשימה שלכם. לרווקים: נצלו את המצב הכוכבי לשם השגת החלום שבלב. התחום הכלכלי עדיין יעיב על השמחה הכללית.