הורוסקופ לימים 3-9 ביוני

מתוך: pixabay
מתוך: pixabay
בני איזה מזל עצובים ביחס למישהו והגעגועים תוקפים בכוח רב?

טלה

הצד הרגשי יציב השבוע, אבל כאילו לא מתקדם לכיוון כלשהו. בקרוב מאוד: הלחצים הנפשיים יירדו מכם תודות למצב כוכבי משופר. יד מכוונת תעזור לכם בנושא התעסוקה. טיפ השבוע: הניצחון האמתי הוא קודם כל הניצחון על עצמך. אתם מתגעגעים לימים שבהם הייתם מבלים ונהנים מבחינה חברתית ותרבותית.

שור

לצעירים בנפשם: תחושת הביטחון העצמי תסחף אתכם לעבר כיבושים רומנטיים חדשים. יתברר לכם מהר כי הצלחתם להגיע אל מעבר למשוער. כל זה יקרה בתנאי שתלמדו לתת כמו שאתם לוקחים ושתדעו להקשיב לפני שתתווכחו. המקבלים מסרים רומנטיים מבלבלים, חייבים לדעת היכן הם עומדים בקשר. אתם עצובים ביחס למישהו והגעגועים תוקפים בכוח רב.

תאומים

זה הזמן לשלוח קורות חיים. טיפ: אל תהיו כוחניים ומהירים מדיי לשפוט. הגיע הזמן למחוק את השיטה שכבר מיושנת ושלא עוזרת לכם בכלום. מוטב אם תשקלו שנית בטרם תתרתחו על סתם. המקצוע שלכם מתחיל להימאס ואתם מגששים לכיוון של שינוי. חפשו דרך המחשב נושאים שיכולים למלא את חייכם.

סרטן

מבחן שקשור לנאמנותכם יביך אתכם. ממליץ שלא להיכנס למחויבות. מישהי תרגיז אתכם סמוך ליום שלישי הקרוב. הימנעו מעימותים ישנים ומיותרים. אם לעיתים תוותרו ותהיו אלה שסולחים, אם תשתדלו מעט לשמח אחרים – תוכלו להרוויח בתקופה זו המון. הפנויים שבכם ינסו למצוא מוצא ביחס לבדידותם וגם הפעם עשויים להיכשל.

אריה

עליכם להחליט אם אתם מתגרשים או ממשיכים. טיפ: אם תזכרו שהסבלנות עוזרת לנצח – יידעו כולם שגדלתם ובגרתם באמת. חלון הזדמנויות ייפתח דרך האינטרנט אם תחפשו: בעקשנות, באופן יום יומי ואינטנסיבי. הנשואים ייהנו במיוחד בחברת אהבתם הטובה והישנה. מצב הרוח טוב והאופטימיות באוויר שכן תקבלו בשורה משמחת.

בתולה

המחפשים תעסוקה ימצאו את מבוקשם. מהלכי קידום בעבודה. תתעלמו מטיפשים שכידוע אותם לא שותלים והם צומחים לבד. גורם חשוב יעזור לכם להגיע למודעות עצמית. לפנויים: אתם מפנטזים הרבה זמן סביב הנושא הרומנטי ומסרבים להאמין שמרמים אתכם. המחשבות על ייעודכם בחיים לא נותנות לכם מנוח. יוזמה מצדכם תעזור לכם לצאת מזה.

מאזניים

טיפ השבוע: חברים ויועצים באמת טובים מעוררים את השכל שלכם ולא את תאוותכם. הכעסים כלפי אויבים בעבודה עולים וצפים מחדש. הנשואים מרגישים ככלואים. אלה שלא מצאו אהבה חדשה, ירגישו את בדידותם ביתר שאת. בן/בת הזוג לא מראה סימני פשרות והסיבות להתרחקות הן מילים שפגעו ישירות בלב. פנו לייעוץ.

עקרב

אתם מנסים לשתף פעולה עם אלה שמנסים להנחות אתכם לכיוון ההצלחה "מחוץ לקופסה'. טיפ השבוע: מה שאתם מחפשים קיים באינטרנט מבחינה רגשית ורומנטית ומבחינת עבודה וחברה. אל תעשו שטויות שאחר כך תצערו עליהן. טיפ: או שאתם שליחים של בורא העולם או שאתם שליחים של היצר הרע – תבחרו.

קשת

רמזים בנוגע לבן/בת הזוג המרוחק/ת. אתם מגיעים להישגים חברתיים וכלכליים על ידי הפעלת הדמיון במידה אחת ואולי גם בשתי מידות. אתם מחפשים לשבור את מעגל בדידותכם. אתם נוטים להרעיף רגשות בצורה לא מבוקרת. צפויה לכם הפתעה בתחום הרומנטי. טיפ: איבוד צניעות גורם להסתלקות השכינה והאור העליון.

גדי

התקיעות במישור הרגשי יוצרת בכם את הרצון לגור לבד ולעשות את הכול בעצמכם. זה הזמן למצוא את הדרך לגבות את הזכויות שלכם דרך דין ומשפט. זמנים טובים לחשבון נפש ביחס לתחום הזוגי התקוע ועל תשומת הלב שלה אתם צמאים וראויים. טיפ: הממהרים לתת נותנים פעמיים ומפסידים ארבע פעמים.

דלי

מצב טוב מבחינה כוכבית. אתם יוצאים לחפש את הכיוון המקצועי והערכי. נושא הכספים עדיין מדאיג אך אתם נהנים מעזרה מבחוץ. הבעיות המשפחתיות לוחצות אתכם. זה הזמן לחזור לספורט עקבי ולא רק בהזדמנויות חד פעמיות. דאגה מהלבד ללא כתף לתמיכה. לכם מוקדש הטיפ: אם תעזבו את הדאגה – היא תשכח אתכם.

דגים

אתם נעזרים באינטרנט ומעמיקים קשרים רומנטיים וחברתיים. ענייני כספים מעסיקים אתכם. אתם דואגים יותר מדיי. זכרו: לא כובד המשא מכריע אותנו אלא איך שאנו נושאים אותו. נסיעה שבוטלה עדיין מעיקה על ליבכם. חפשו באמצעי התקשורת אחר עבודה וחברה. מי שעובד זמן רב וצבר שנות קבע – מחכה לו קידום מעמדי או כספי.