הורוסקופ לשנת 2022 ולשבוע הקרוב

מתוך: pixabay
מתוך: pixabay
כך יוכלו בני המזלות השונים לפתוח את שנת 2022 ברגל ימין * וגם: מה צפוי לנו בשנת 2022 במישורי האהבה, היחסים, כסף, קריירה ועבודה?

טלה

אהבה ויחסים

לפנויים: קשרים קצרי מועד נמאסים עליכם. השואפים לקביעות יחפשו ויתפשרו על קשרים שייתנו להם רווחה כלכלית. השאיפה לחברים ולהיפתח תמשוך אתכם לקשרים שיעניקו לכם פתח למשהו חדש. אך הכול יהיה תלוי בכם, כי מזמן הבנתם שאתם קרועים בין היחסים הישנים ולבין קשר קרוב שמוצע לכם. זה הזמן להתפשר ולדלג על עקרונות ישנים ומגבילים. צניעות היא מילת המפתח. רגעים יפים ממלאים אתכם דווקא דרך הצעירים או דרך הילדים והמשפחה. הצעות נישואים נדחות בעיקר לאזור האביב הקרוב. רוב חודשי הקיץ והסתיו יהיה טובים לכם לקשרים. שליש הסיום של 2022 יהיה מלא באור ובתקווה לחזרות או לחידוש שפת האהבה הישנה או עם חדשים.

כסף, עבודה וקריירה

החודשים הכי טובים מבחינה זו יהיו בתחילת האביב הקרוב. למתאמצים לחפש עבודה יחכו להזדמנויות לצד הפחד לאבד את הקיים בתחום זה. כספים יגיעו אליכם ממקורות ישנים וטובים. אתם מצפים לרווחים מהשקעות ישנות שמתעכבות. בלחימה עם רשויות לגבי זכויות מובטח לכם לבסוף הניצחון. בסך הכול, בעלי חלומות לשקם את הערכים הכספיים יתקשו להחליט לאן לפנות ובמה לעסוק ופה תתגלה הבעיה העיקרית שלהם. בני הטלה שיחליטו, יוכלו לדלג על חומות מגבילות עצמיות וכתוצאה מכך ובסבירות גבוהה להצליח.

תחזית לשבוע הקרוב

השבוע תודו בפני עצמכם שמה שהכי חשוב לכם זו האהבה האמתית. זהירות, אתם עשויים לפגוע באנשים מסוימים. השתדלו שלא לפגוע ולהכביד על מצפונכם שיצוץ. אסור לכם להרוג את הסיכוי להצליח, כי מות החלום יכול לפסוח עליכם היום אבל מחר כבר לא. זה הזמן להזמין ייעוץ מקצועי ביחס לעתידכם הכלכלי והרומנטי.

שור

אהבה ויחסים

זה יקרה לכם בעיקר לקראת האביב הקרוב ולסירוגין עד סוף השנה. זיכרונות ילדות, מהולים בהרבה טעם ובנגיעה באהבה מצד בן/בת הזוג הנוכחי/ת, יובילו אתכם להחליט להיזהר ולדבוק באהבה הישנה או מתוך אינטרס כלכלי או מתוך אהבה טוטאלית שלה אתם משויכים כבני מזל. שנת 2022 היא שנה של הרווקים והמחפשים את הזיווג והנשואים יחזקו את קשריהם. אגב, ייתכנו היכרויות מעניינות דרך תחום הקריירה. אם אינכם רוצים להיפרד מבן/בת הזוג, תצליחו למנוע זאת באביב. הרבה קשרים שניתקתם יחפשו אתכם. השאלה היא האם אתם תהיו פנויים לאמץ אותם אליכם כמו בעבר. לקראת סוף החורף ותחילת האביב תחייכו – וגם בתקופת הקיץ שלוהט מאפשרויות.

כסף, עבודה וקריירה

אתם יצירתיים בתחומים רבים, רק שחלקכם שכח זאת. החודשים האחרונים של החורף והריגושים האביביים יחרטו בכם את רישומם ברעיונות ובעשייה הפרקטית שנוגעת באותם כישרונות. זו שנת מכירה או קנייה או סיום משפטים או דיונים בזכויות כאלה ואחרות. מי שצבר כספים או שקיבל אותם, ינסה לשמור אותם. תחזית זו קשורה בעיקר להקרבה ולהשקעה בבן/בת הזוג או למען הילדים או באהבה בכלל. חלק מכם יפתור את בעיית המגורים או האזור המועדף עליו. אגב, חוץ להכנסות, ייתכנו גם היכרויות מעניינות דרך תחום זה.

תחזית לשבוע הקרוב

השבוע התחרו, אל תקנאו. במידה וכך, תזכו לקידום תוך זמן לא רב. אתם חשים בבדידות העזה. שמחה ביחס לבן/בת הזוג או הילדים מוחקת חלק מאכזבות השבוע. אם אתם מרגישים שלמרות שסלחתם, בן/ת הזוג עדין אותו הדבר ולא משפר/ת את היחס כלפיכם, הזמינו ייעוץ אישי ממוקד.

תאומים

אהבה ויחסים

מצב הכוכבים השנה יחייב אתכם לנקוט במשנה זהירות לגבי קשרים ישנים רומנטיים או בקשרים חברתיים משפחתיים ובעצם לגבי כל קשת מגוון היחסים. במידה ולא, ייתכנו פרידות חוזרות או פרידה אחת קשה וכואבת. מאי ויוני יהיו טובים חברתית ואישית. רגעי מחשבה מעמיקה שנוגעת לכספים ייקחו אתכם לחשוב מחדש על האינטרס שמאחורי הנושאים הרגשיים. למרות מה שאומרים עליכם כבני מזל שאתם לא אוהבים לשנות בן/בת זוג, אך מקריבים מדיי וזה מה שמונע ממכם לשלוט באור האהבה ובריגושיה. לפנויים: רגעים יפים שהחלו בשליש האחרון של 2021 יהיו בסכנה באביב הקרוב.

כסף, עבודה וקריירה

מי שהחזיק את כספו בהשקעה בבורסה במשך כל תקופת הקורונה של 2021 ועד היום, ירוויח מהשקעתו גם השנה. המורים הפרטיים נפגעו קשות, אלה שקשורים להדרכה כמורי נהיגה, מורי דרך או מורים פרטיים. בסך הכול מי שהתמזל מזלו מצא דרך להתקיים גם בתקופה קשה זו. 2022 תסמן התקדמות בנושאים של הסבה או של שינוי מעניין וטוב בתחום העבודה הנוכחית או החדשה. יחסים מפתיעים וחדשים יקדמו אתכם בסולם הערכי וילוו אתכם בדרך להתייצבות כלכלית. ביצעתם שינוי מגורים? בעצם לא הייתה לכם ברירה. האומנים חוו עד כה קיפאון מכאיב אבל שנת 2022 בכללותה תהיה טובה יותר מבחינתם.  

תחזית לשבוע הקרוב

לא לעזוב מקום עבודה לפני שמצאתם אחרת. לא להיכנע למצבי הרוח המשתנים של בן/בת הזוג.  לשוחרי התעסוקה: הפיטורים האחרונים ממשיכים להשפיע לרעה על מצב רוחכם. טיפ: אסור לכם לפחד לחזור למסלול העבודה. רעננו את קורות החיים ושילחו אותם ראשונים. אל תפחדו מפני אדם, אלא מהשמיים.

סרטן

אהבה ויחסים

משהו בנקודת המפגש או המעבר או הנסיגה של כוכב האהבה ונוס גרם לשרטון עד סכנה לפרידה באזור דצמבר 2021. השנה יסתבר לכם שהשד לא היה נורא מפני שייתכן מאוד שבתחילת האביב תקבלו סימן מן העבר או מבן/בת הזוג ותיתכן חזרה מחודשת. מצד שני, ייתכן שעברתם לקשר אחר באותה תקופה. התקופה שמאמצע פברואר ועד ליולי תסמן את ההצלחה שמתחדשת ושמתהווה בשטח זה. בעקרון לא לשכוח שאתם קשורים למשפחה (רובכם) ולא ממהרים להתמסד, אלא אם עוזרים לכם למצוא /בן/בת זוג או כתוצאה מלחץ סביבתי ממושך.

כסף, עבודה וקריירה

שנה של חישובי ולקחי האתמול שנלמדו על ידכם בדרך הקשה. חוסר המזל יעזוב אתכם עד לאמצע 2022. השקעות מוקדמות או זכיות בירושות או מכל צד ועניין אחר יביאו אתכם לחשוב איך להניע את כספכם – קצת הלאה ובביטחון. בהשוואה לשנת 2021 שהייתה טובה לכם מבחינת קריירה, עבודה וכספים, השנה תחול תקופה טובה יותר מבחינת התחלות חדשות בכמה תחומים. לכן החשיבות לספר לכם על אזור מרץ-מאי 2022 שתהיה טובה ובה תחליטו לשנות משהו מתבנית תחום הקריירה או למעבר למקום עבודה אחר עם תנאים טובים יותר. הסקרנות והלימודים תמיד עניינו אתכם ובמידה זו או אחרת אתם תמיד לומדים ומנסים לצבור ידע גם דרך למידה עצמית. למרות החשש, תוכלו לצלוח את 2022 טוב יותר מאשר רובכם תדמיינו.

תחזית לשבוע הקרוב

אתם לא יודעים איך להחזיר את ליבו של בן/בת הזוג אליכם. סלחו לילד/ה. אל תחרצו משפט על ספינה שעודנה נבנית במספנה. סודות עבר רגשיים נחשפים. התרכזו בתחומי הבית ומאחורי אנשים אמינים. לפניכם הזדמנות חדשה בתחום הקריירה, רק שאתם לא רואים אותה. התחושה היא שאתם פוטנציאל מבוזבז.

אריה

אהבה ויחסים

כוכב שבתאי  עתיד להשפיע על המחשבה ועל הצורך בעשיית הסדר. כוכב זה אומנם יוצר תסכול ובעיות בתחום הזוגיות, אך עם יכולת ביטוי ואופי חזק וטוב. השפעתו השלילית תהפוך למשהו כמו להתחלה חדשה ביחסים. האביב יהיה מפתיע וטוב לרובכם בנוגע ליחסים חדשים או מחודשים. התנהגות האריה המכובדת וההגינות הבסיסית שלכם תמשיך לגרום לכם לאבד נתחים גדולים מתשומת הלב. המשפחה תתמוך בכם. תרגישו את הפספוס בתחום הלימודים או שחלקכם באמת ינסה ללמוד ולהשקיע. כוכב האהבה נכנס אל בית הזוגיות ולכן בשיא הקיץ ועד בערך סוף השנה תרגישו טוב. גם ריענון יחסים צפוי לרובכם בשליש האחרון של 2022. זה אומר מצב של מציאת בן/בת זוג או של חיזוק קשרים ישנים או חזרות מחודשות צפויות לפקוד אתכם בשנה האזרחית החדשה.

כסף, עבודה וקריירה

חיפושים עצמיים בכל המובנים יאפיינו את רוב חדשי 2022. שינויים פתאומיים יפקדו אתכם, כמו עייפות החומר מחמת פרישה או גיל מתקדם. מה שיקרה הוא שמי שהכינו את עצמם לכך ימצאו את עצמם בטוחים יותר בנקודת ההמשך. הצעירים ימצאו את עצמם במצב טוב יותר מאשר בשיא תקופת הקורונה. שינוי בזווית הראייה לגבי ההישארות במסגרת הזוגיות יילקח בחשבון. רבים מכם לא ירצו לפרק מערכת בגלל התלות בבן/ת הזוג. הצעירים בגופם ובנפשם רוצים עסק משל עצמם. חלק יגשימו שאיפה זו וחלק יקבלו קידום במקום העבודה ב-2022, שם ייתכנו שינויים מנהליים שיגבירו את הסיכויים לכך. כספים יזרמו מהשקעות קודמות ומעבודה קשה.

תחזית לשבוע הקרוב

געגועים למישהו שאיבדתם בעבר עולים שוב על הפרק. מקור בלתי צפוי עשוי להוציא אתכם מהמערבולות הרגשיות. לפנויים: התרכזו באינטרנט בהקשר החיפושים אחר אהבה ונתינה. זכרו: ההתמדה היא אם ההצלחה. געגועים לבן/בת משפחה שנפטר/ה תוקפים מחדש. טיפ: חכו בסבלנות כי ישתלם לכם לחכות לאיתותים מצד בן/בת הזוג שיפתיע.

בתולה

אהבה ויחסים

הסיכוי להמתקת נושא הזוגיות יבוא דרך כוכב צדק מינואר עד מאי. עליכם למתן את הבדיקה בציציות של כל דבר ועניין בעיקר לא בקשרים הרגשיים שבינו לבינה או המשפחתיים. הזדמנויות רבות לסגור על קשרים לטווח הארוך או למיסודם. היחסים עם הסביבה הקרובה יהיו כפי שהיו עם מגמה לעלייה בסולם ההבנה ברוב ימות השנה. תמשיכו לחפש את קרבת הילדים ולדאוג לאחד ההורים או בתוך המשפחה. מערכת היחסים עם הסביבה התעסוקתית תהיה טובה, אבל לא תמיד תקבלו כפי שמגיע וכמידתכם. רק באזור אוקטובר 2022 תקבלו חלק גדול מהיחס שלו אתם מצפים.

כסף, עבודה וקריירה

פברואר ומרץ יהיו מיטיבים מבחינות רבות וגם באזור מאי יורגש שיפור גדול. בסך הכול התחומים יישארו יציבים עד לשיפור משמעותי כאמור לקראת סוף שנת 2022. טיפ חשוב: אתם צריכים להיזהר שלא לעזוב מקום עבודה מבלי שמצאתם עבודה אחרת במקומה. אתם צפויים ליהנות מהיכולת ליצור קשרים חדשים ולתפעל אותם לטובתכם האישית. הצלחה ממאי – חוזי קנייה, מכירה או שיפוץ של נכס. חיסכון וצבירת נכסים יגיעו לידי ביטוי. עסקים והזמנות יקודמו. עד למאי יהיו שיפורים אך ידמה לכם שאתם צועדים במקום עד לאוקטובר ונובמבר שיהיו טובים לכל מטרה וזה כולל שיפוץ, קניית דירה, השכרה או מעבר דירה.

תחזית לשבוע הקרוב

הרגשות מתעוררים כלפי בן/בת זוג מהעבר. הקפידו השבוע לתרום לאחרים, זה עשוי לגרום לסיפוק אישי. מריבות ישנות על הפרק. אינכם רואים דברים באור הנכון. הפחדים בנושא העבודה יתקפו מחדש. לא לגלות לאנשים זרים כלום כי למי שפיו סגור לא נכנס כל זבוב. זה הזמן להזמין ייעוץ אישי.

מאזניים

אהבה ויחסים

עד לאביב בטוח תמסדו קשרים או שתחזקו את הקשרים הרומנטיים תוך עשיית סדר בבלגן בתחום הנישואים והמגורים המשותפים. ממש בשליש האחרון הקרוב של השנה – אזור אחרי החגים – תהיה לכם תקופה מעולה לחזק ערכים חשובים אלה – האהבה, הנישואין והיחסים עם הסביבה הקרובה והרחוקה. נסיגת ונוס בתחילת השנה תגרום לעצירה כלשהי אבל מאי יהיה שוב מעולה. לאחר מכן שוב מבחנים שאתם צריכים לעבור. תרגישו שאתם תחת ביקורת של בן/בת הזוג או עם של אלה שאיתם אתם ביחסים קרובים מכל צורה ומגזר. השליש האחרון של 2022 ימזל אתכם ברצינות מצד אלה שלא הבינו את הראש שלכם בנקודות ובתקופות הרגישות ביותר.

כסף, עבודה וקריירה

אתם צפויים לשינויים בתחומי תעסוקה או לזכות בנגיעה אחרת בתחום זה מצד הממונים. השליש הקרוב של השנה יהיה מלא בציפיות שחלקן יתגשמו לרובכם בתחום זה. בדצמבר האחרון 2021 חשתם בנגיעתו הברוכה של כוכב השפע צדק שתרם לכם למזל, להצלחה או להטבה בתחום הכספים או העבודה. ביולי ובאוגוסט שוב די טוב. בהמשך השנה השותפויות שלכם יהיו פוריות ולחלקכם אפילו יגיעו עד לאזורים שמעבר לים, משמע: עבודה, כסף קריירה או לימודים/הרחבת אופקים ותחומי ידע.  

תחזית לשבוע הקרוב

למרות שאתם יודעים אלף דברים, שאלו השבוע את האדם שיודע רק דבר אחד. הזדמנות לשמוע ממישהו שחשבתם ששכח אתכם אי שם בעבר. הרווקים ירגישו כתקועים ולא ימצאו את שביל הזהב אל לב האהוב/ה. אתם ממשיכים לקבל אהבה ממי שממנו אתם מתרחקים. לעומת זאת, בן/בת הזוג הרצוי/ה מתרחק/ת.

עקרב

אהבה ויחסים

השנה יהיו לכם הזדמנויות שאולי תאמצו לקשרים ולחזרות מחודשות. מינואר ועד מאי התרגשויות ותנועה חזקה של יחסים מכל סוג ועניין. רבים מכם יתחברו לעצמם. טעמם האישי לרוב יהיה שייך ליחסים מאוד ישנים טובים ונוסטלגיים. ייתכן שתעזרו לאחרים או למשפחה להגיע לדירה, הרחבה או לשיפוץ או למשהו המתקרב לכך, כמו למשל שטח ומימושו. רק קשרים חזקים ישרדו את התקופה שבין יוני לאוגוסט. שימו לב לתמרור אדום זה. כאמור, יהיו לכם יכולות לתקן את עכבות האתמול, רק השאלה אם כבוגרים תתחברו לשינויים המוצעים לכם על ידי אדון גורל. כמובן שהצעירים ירצו להתמסד ורבים מהם יוכלו השנה לממש את חלומם זה.

כסף, עבודה וקריירה

יציאה מהקושי התעסוקתי והתקדמות בתחילת 2022. השראה לנושא זה תקבלו בין ינואר למאי ולרבים מכם ייפתחו שערי חסד. אגב, זה יימשך פחות או יותר עד 2023. המעזים והאמיצים יצליחו לנצל זאת לטובתם. אלה שנולדו לקראת סוף המזל יזכו לשנה טובה הרבה יותר מיתר בני המזל. תיהנו מכניסת כספים בעיקר באזור האביב והחורף. אנשים שחייבים לכם כסף ידחו אתכם בהלוך ושוב. עצה: תנסו שלא להרוס את היציבות שאליה הגעתם במהלך התקופה האחרונה.

תחזית לשבוע הקרוב

גורם חתרני ינסה לערער את אמינותכם. אל תחששו ממתחרים, כי העץ בעל העלים הרבים ביותר לא בהכרח יפיק מיץ פירות. המאמצים לקבל העלאה או למצוא עבודה אחרת נכשלים. הרגשות תקועים בבן/בת הזוג בגלל בעיות אגו המוכרים לכם היטב. אתם כרגיל במיטבכם חיצונית וערכית אך לא יודעים לתמרן לכיוון ההצלחה.

קשת

אהבה ויחסים

ינואר ופברואר יבואו לטובה בגיזרת ההתחלות או לחיזוק קשרים. התעסקותכם תתמקד בזוגיות ובמה שקשור אליה במישרין או בעקיפין. באזור אפריל וחודש מאי והלאה תגלו שיש לכם אנרגיות לתת כמו גם לצפות שתקבלו בחזרה יחס ואהבה. זה עשוי להימשך עד לתחילת אביב 2023 וזו כמו הבטחה לרוב המצפים להתחלות חדשות ולחיזוק קשרים ישנים. חלק מכם ייפרד מלהגשים את תחום היצירה והבילויים למועדים אחרים, כולל את המחשבה להביא ילד נוסף. בסך הכול תהיו מאוד רגישים לצד השני וקבלו אהבה בחזרה. מחשבות על העבר יפקדו אתכם מעת לעת וזה נוגע לכל סוג של אהבה.  

כסף, עבודה וקריירה

תחילת 2022 תעניק לכם אנרגיות כולל רצון לבצע סדר נוסף לענייני כספים, רכישות, מכירות, סידורים והשקעה. רצון מוגבר ליצור משהו משלכם והשראה שתבוא לפני כן, תמקם אתכם במקום טוב יותר במסלול ההגשמה. לא הכול יהיה מושלם, אך תמצאו את עצמכם כמו מסודרים או כמסתדרים במקום טוב באמצע. פקחו עיניים לגבי שותפים בשליש האחרון של 2022 או שימו קץ לדברים שלא סגורים בתחום העבודה כדי שלא תהיו חלילה מנוצלים.

תחזית לשבוע הקרוב

הרגשות מופנים לעבר הנקשר לאדם שאתם לא מסוגלים לשכוח. השקיעו מחשבה באיך להחזיר את רגשות בן/בת הזוג לקדמותם. נושא העבודה תקין אבל דורש כוחות נפש. למדו שאתם צריכים רק להתחיל לטוות ואלוהים כבר ישלח לכם את החוט. אירוע מתקרב. הפנויים מתמודדים עם עיקשות בן/בת הזוג.

גדי

אהבה ויחסים

צפו להפתעות שרובן חיוביות בשטח החברויות מן העבר וכאלה שנוצרו בעבר הקרוב עד לחדשות או מתחדשות. המצב הכוכבי שהחל כבר מצביע על סכנת פרידה שכבר אולי החלה וזה לפחות עד לשלהי חורף 2022. אם תרצו למנוע זאת, עליכם להשקיע משהו שלא רציתם קודם לשנות כלפי בן/בת הזוג וכלפי שותפים בכל מגזר אחר. כוכב השינויים והמקוריות אוראנוס ישפיע על מחשבה לניתוק יחסים או למצוא יותר את המשותף ביחסים ישנים כמו גם חדשים. לא בהכרח שיהיו לכם פרידות, אבל ייתכנו כאמור דחפים לשינוי, שחלקם יתרום לכיוון החיובי והטוב. לאורך כל השנה יהיו לכם מחשבות על אהבות שונות מהעבר.

כסף, עבודה וקריירה

הכול הולך אצלכם לאט, אבל משתלב טוב עם אופייכם הרציני והמעשי שמבטא אסטרטגיה חכמה של לאט ובטוח. יש לכם שנה טובה שתימשך לרוב ברציפות לבניית משהו טוב ממה שנותר מהמשברים שחוויתם לפני כשבע-שמונה שנים. דחף למשהו המתקשר למגורי קבע או שינוי מגורים למענכם או למען אחד מבני המשפחה. לגילאי 40 ומעלה: רצוי שיהיה בכם הצורך לשמור על בריאותכם, משקלכם ועל רגיעתכם השכלית. האקשן הגדול בתחום זה יגיע באזור אמצע שנת 2022 וימקם אתכם במקום טוב בתחום הקריירה. כל השנה תחכו לתשובה כלשהי הקשורה לפרויקט או למשהו שידובר עליו בהקשרכם. ייתכן שהתשובה תהיה חיובית, תוך פשרה שלגביה תתלבטו. 

תחזית לשבוע הקרוב

השבוע יגלו יותר הבנה לצרכים שלכם אם רק תגלו יותר אסרטיביות. הבודדים יחפשו להתרגש במסגרות חוץ משפחתיות בגלל הקצרים האחרונים. זכרו זאת: אימא מבינה את מה שהילד/ה לא אומר/ת. אתם עומדים בתשלומים. נושא המגורים שוב יעלה. תקבעו ייעוץ אישי בנוגע להחזרת אהבה לקדמותה ולעוד כמה שאלות.

דלי

אהבה ויחסים

השנה הבאה תביא לכם לשינויים. היו מוכנים לכך מבחינה רגשית. זה אומר שהחל מן האביב 2022 תרגישו ותקבלו גם אנרגיות הדוחפות אתכם למקסם את האפשרויות הרומנטיות. אי אפשר לנקוב בדיוק את התקופה, אבל זה יקרה החל מתחילת האביב ועד לאזור יוני. לצעירים בגופם וברוחם יופיעו הזדמנויות להיכרויות חדשות ולמפגשים מרגשים ומחודשים. זה יבוא להם בהפתעה. שנה בה תצברו קשרים חדשים מבטיחים בעלי רמה שיעניקו לכם יד או עצה טובה להמשך הדרך. זה יימשך עד לאביב שנת 2023 לפחות. השנה תסגרו על מערכות יחסים שחלקם הגדול מבוסס על עזרה הדדית או בשל אינטרסים של אחרים כלפיכם.

כסף, עבודה וקריירה

שנה של צמצום חובות ושל צבירת כספים ממקורות כאלה ואחרים. אם לא הספקתם למכור נכס חשוב, תוכלו השנה להגשים זאת. מקרים של כמעט קנייה או מכירה של נכס חשוב הכניסו אתכם תחילה ללחץ, אבל מהר תגלו שכל עכבה לטובה. באזור מאי תזכו לקידום/עבודה חדשה או לשיפור מעמדכם בעבודה הנוכחית. חלק מכם כבר חש את הצורך בלרכוש מקצוע או בלהצטרף ללימודי תעודה ותואר. 2022 היא השנה המעניקה לכם צ'אנס לנוע לכיוון זה. גם השנה לא יצאו חיי הנדודים מהמחשבה אל הפועל. חלומות מכל סוג מן העבר שנשארו תקועים לכם בראש, יידחו שוב לשנה אחרת אי שם בעתיד. כספים ימלאו אתכם בהנאה, אך הגיע הזמן שלא להמר על הרווחים שבאו אליכם ממקורות נוחים.

תחזית לשבוע הקרוב

התקדמות בתחומים שונים ובעיקר ברומן חדש או מחודש. אל תשכחו למלא הבטחות, כי ההבטחה היא ענן ורק הפעולה היא גשם ברכה. בעבודה אתם עלולים להיות לחוצים מדיי. יש לכם דמיון בלהבליט את קסמכם האישי. הפנויים נתקלים בקשיים לפתוח פרק ב'. הזמינו ייעוץ אישי ברוב התחומים ובמיוחד בנושאים הרגשיים.

דגים

אהבה ויחסים

בדרך כלל אתם מאוד מתאכזבים, בעיקר מיחסים משונים שנתקעים לכם במוח, בלב ובנשמה. מצד שני אתם מתאהבים טוטאלית עד כדי שלוקח לכם המון זמן לקום מהריסות האהבה. בשנה הבאה אתם מנסים ומצליחים יותר ללמוד מהלקחים של שנים קודמות ולהפגין את עוצמת ניסיונכם זה. נפטון באישיותכם יחזק אותה בהדרגתיות במשך כשש שנים. כספים יגיעו השנה ויאזנו את הכול. יהיו לכם רגעים בהם תקבלו סיוע, יד ולחי לנשיקה לצד הצעות מקבילות לעניין היכרויות. הצורך להחליט יהיה כאן מכריע, שכן הפחדים שלכם להתנסות יהיה רב יותר מאשר בשנים קודמות. תופתעו למצוא את אלה שפגעו בכם פגועים ואפילו כמו רוצים לחזור אליכם.

כסף, עבודה וקריירה

עם תחילת 2022 תחושו במשב מרענן של רצון לעשות דברים טובים שנדחו על ידכם די הרבה זמן. תכניות להתקדם על ידי הכשרה, לימודים או בעמידה על שלכם במקומות עבודה, כולל פתרון בעיות חברתיות בתחומי העבודה. הצלחה בלוותר על הנאות ישנות בתמורה ליכולת להעניק לבן/ת הזוג וגם לילדים. מצבים מדאיגים קשורים לבן/בת משפחה שעדיין לא מצאו כיוון. כוכב ונוס יגרום לכם בקיץ להצליח בתחומי כספים או לפחות ילמד אתכם להחזיק בהם זמן רב יותר. השנה תרגישו כמוגנים ולומדים מגורם חשוב את סודות ההצלחה ואולי גם הרוחניות. התכנון לטיול או לנסיעה קצרה או ארוכה יכולה להתגשם לרובכם בשלהי קיץ 2022. הכול יהיה תלוי בתנאים חיצוניים ובתוך המשפחה.

תחזית לשבוע הקרוב

השבוע כדאי לנצל את ההזדמנויות שבתחומי הרגש, התעסוקה, הלימודים, המגורים והמכירות. הנושא הכלכלי על הפרק. היערכות לקראת אירוע שמתקרב. לא לבטוח באף אחד, שנאמר: בטח באללה, אך אל תשכח לקשור את הגמל. אתם עדיין קצת חוששים מן העתיד הכלכלי, אבל התחום הרוחני והרומנטי משפיעים לטובה על כלל התחומים.