הורוסקופ לימים 6-12 במאי

מתוך pixabay
מתוך pixabay
לבני איזה מזל מומלץ שלא להתייעץ השבוע עם כל אחד?

טלה

רצונכם לשינוי בתחום הקריירה ייתקל בקשיים. הרחיקו מדרככם מסיתים שליליים שמתחזים לדורשי טובתכם. גורם כלכלי מהתל בכם מזה זמן רב. מומלץ לבדוק חוזה או הצעה לפני שתיגשו לחתום. אתם מתגעגעים למגע האהבה – בקרוב תפנית. זכרו שיותר קשה מעצב היום, הוא זיכרון שמחת העבר שהסתיימה. השלימו עם זה, כי אלה החיים.

שור

תקבלו הצעה שנקשרת לרכוש ולעסקים. רצוי שתבחנו את הצד הרגשי ואת מגמות החייםהאחרות בעיניים פקוחות. אנשים מפרשים אתכם בצורה שגויה ולא יודעים שעדינות ואדיבות אינן סימנים של חולשה וייאוש, אלא ביטויים של כוח ושל החלטיות. הזדמנות פז בקרוב להכיר אנשים שיכולים לקדם אתכם במישורים שונים. הדברים הטובים יותר יקרו בתחום הכספים.

תאומים

לא להתייעץ השבוע עם כל אחד. גיליתם כבר מזמן שאם מגלים סודות לרוח, אינכםיכולים להאשים אותה על שגילתה הכול לעצים. האופק הרומנטי ייפתח לרווחה בפני אלה שמשכימים למוצאו בכל האמצעים הדרושים, כולל דרך האינטרנט ובעזרת הסביבה הקרובה. אל תעשו צעדים חדשים בשום תחום, לרבות פתיחת עסק, תיק גירושין או קנייתדירה.

סרטן

השבוע תיתקלו בבוס שמחלק את האנשים לשתי קבוצות: מכשירים ואויבים. אתם רציניים ואנרגטיים בקשר לעסק או לעבודה כלשהי. טיפ חשוב: רומנטיקה תמצאו דרך חברים נאמנים וגם דרך האינטרנט. מומלץ להתקרב לגורמים אשר מסוגלים להעלות אתכם בדרגה. לפנויים: הרפתקה רומנטית עומדת בפתח. זה הזמן לחשוב על ייעוץ אישי בכל התחומים הכואבים.

אריה

שבוע די מוצלח בהקשרים רגשיים, למרות שהכוכבים לא הכי מפרגנים. תנו לאחרים לדבר. זה שהם מדברים הרבה זה לא אומר שהם חכמים יותר מכם. מגיע לכם הרבה בתחום הבין זוגי והשבוע זה מטריד אתכם יותר מכל. רגשות כלפי דמות מן העבר מציפים אתכם מחדש. שפרו את קורות החיים במישור התעסוקתי.

בתולה

אתם באנרגיות אדירות שאינן באות לכלל סיפוק בתחום האהבה. שמרו על איפוק והגבילו את עזרתכם מפני גורמים שעלולים לנצל את תמימותכם. התעסקו יותר בפתרון בעיות מבית מאשר בבעיות של אחרים. היו פתוחים יותר לביקורת בונה על מנת לדעת היכן אתם טועים במישורי האהבה והקריירה. הזמנה לאירוע משמח תגיע בקרוב.

מאזניים

אתם מחפשים ריגושים חדשים ונתקפים בשיגעון זמני של לעזוב בן /בת הזוג כשאפשר אולי עוד לנסות ולתקן, נדמה שזה קשה אבל זה עוד אפשרי, רק צריכים לדעת איך. בגזרה התעסוקתית עליכם להתמודד עם שינויי טעם ולהתפשר. זכרו: חשיבות האדם לא נמדדת במה שהוא משיג אלא במה שהוא שואף להשיג.

עקרב

השבוע עוצרים אתכם או חוסמים אתכם מלהתקדם למרות שאתם מנדבים את ליבכם. למדו שנדיבות זה לתת יותר משאתה מסוגל ונתינה צריכה להיות לפי מידה. זו עובדה שמשפיעה על רוב התחומים שבחייכם לשלילה. למשל, פתאום יש אנשים שמפריעים לכם במישור העבודה או במישורים הרגשיים. מומלץ לחזור אל הספורט ולגזרה הנכונה והבריאה.

קשת

השבוע אתם רגועים יותר בשל תחושה כמעט מיסטית חיובית שלא מרפה בנוגע לקשר עם דמות מן העבר שעדיין לא יצא/ה לכם מהראש. ייתכנו מגעים או שיחות סלון בנוגע לבן/בת משפחה הזקוק/ה לעזרה די דחופה בנושאים אישיים וכלכליים. רגעים יפים בחוג המשפחתי ימחקו אכזבות מהצד הכלכלי.  חלון הזדמנויות במישור הרומנטי ובנישואין.

גדי

מהלכים מעוררי תקווה בנוגע לקשר שחשבתם שנגמר. שימרו על חברים ישנים וטובים שסתם חשבתם שהם היו רעים אליכם. זה הזמן לחדש את הקשר איתם. השמיעו קול ביחס לחוסר הצדק במשפחה בנוגע לירושה או לכספים שנגזלו או שמגיעים לכם. הכירו בכך שנולדתם עם גנים של מלכים ושל בני עבדים.

דלי

הכוכבים גורמים לכם לנהוג בפזרנות מיותרת. עליכם להיות קשובים לדעות הזולת בהקשרים מקצועיים, רגשיים ועסקיים. אל תכפו דעתכם על אחרים, כי השבוע זה עלול לפגוע בכם בחזרה. במישורי העבודה והקריירה אתם תותחים, למרות שרכשתם את השכלתכם דרך למידה עצמית. הפתעה ששמורה לאמצע השבוע הבא: מישהו ינסה לעזור לכם לפלס דרך במישור התעסוקתי.

דגים

המשיכו להיות חייכנים במקום העבודה כי זה עשוי להשתלם בקרוב. היזהרו מכאלה שמוכנים לתת לכם מכיסם כדי לקחת בתמורה מליבכם. בתחום זה כדאי שתשחררו את הכבלים מהפשוט ומהקונבנציונאלי ושתתנו לדמיון לנסוק, כי רק כך תוכלו לחדש ולהתחדש. מעורבות גבוהה מדיי מצד אויבים נסתרים תכה ביכולתכם לשקם את התחום החברתי.