הורוסקופ לימים 9-15 באפריל

מתוך: pixabay
מתוך: pixabay
בין פסח לעצמאות: מה מצפה לבני המזלות השונים?

מוגש על ידי האסטרולוג אודי ברגר

טלה

תחושה של אופטימיות. יש לכם סיבה טובה, שכן הצעדים האחרונים בכיוון שלום בית היו נכונים בבסיסם. אתם מקבלים כוח ואומץ לקום מן ההריסות. מצד שני החומה שבניתם סביב הלב עומדת לקרוס – הלבטים והמחסומים האחרונים קשורים לילדים. קשיים ביחס לאנשים שלא מצליחים לסלוח לכם מבלי לבדוק אם אולי אתם חפים מפשע.

שור

אווירת האביב יוצרת בכם רצון לתת ולשמוח בחיק במשפחה. הודעה או תשובה חיובית תרומם את רוחכם. קשר לעברכם כובל את לבכם – קשר שאבד לכם בעבר. מדובר באהבה שלא פקדתם אותה מזה זמן רב או ביחסים עכשוויים. בכל מגזרי החיים גישתכם הליבראלית תשפר את הקשרים עם מערכות יחסים חשובות.

תאומים

אווירת האביב על פריחותיו וריחותיו ממלאה אתכם בתקווה חדשה. זה הזמן לצאת לבילויים ולחפש את אלה שהשארתם כמו ב'ממתינה' מאחור. מומלץ להתמסר לעבודות הבית ולסידורים של הרגע האחרון. השיחות בזמן הפנוי ייתנו לכם כיוון עתידי בנוגע לזוגיות ולפשרות שיורידו מכם את הפחד מלהתקרב. אל תתנו לעצמכם לשקוע שוב במרה השחורה.

סרטן

אווירת האביב תופסת אתכם בשרוולי הדמיון היצירתי. הדאגות לבני משפחה קרובים וענייני כספים או ירושות מעסיקים אתכם בימים שלאחר חג הפסח. הפתעות מהירות מכיוון בלתי צפוי יביאו אתכם להחלטות בתחום הרומנטי. רכילות זולה תרגיז אתכם בימים הבאים. יש מצב שתגשרו בין יריבים.   צלצלו לייעוץ אישי להצלה בנושאים הרגישים.

אריה

אווירת האביב על כל פריחותיו ממלאת אתכם בתקווה. אתם מלאים בהתרגשות לקשר משפחתי מחודש ומתהווה. התרכזו במה שמשרת את לבכם ולא את מה שדיכא אתכם עד לא מזמן. הצעה לפיוס הדרגתי מומלצת בחום. מישהו הקשור לעבודה הנוכחית או הקודמת ייצור קשר במפתיע ויבשר על תגמול קרוב.

בתולה

אווירת האביב המדליקה נוטעת בכם רצון לחיות את הרגע. מפגש קרוב ומבטיח מרגש אתכם כבר מעכשיו. הסביבה הקרוב תפרגן ותוציא מכם את החיובי. זה הזמן לשיקום מערכות רגשיות שהוזנחו. שתפו את הילדים באירועי הזמן והשעה כולל גם בכספים עתידיים המגיעים להם. גורמים שכביכול אוהבים מנסים להוריד לכם את הביטחון.

מאזניים

אווירת האביב סוחפת לשמחת חיים מחודשת. הביעו כנות. מומלץ לאמץ את השמחה כדרך קבע. מישהו/י החפץ/ה בליבכם מנסה לשמור קשר בכל הכוח האפשרי. למרות שבסך הכול עליתם על המסלול הנכון להצלחה, עדיין תרגישו את הדאגה במישורים האישיים, הרומנטיים והחברתיים. מומלץ לפנות לייעוץ אישי בנוגע לעתידכם ובקשר לכל הנושאים הכואבים לכם באמת.

עקרב

כישורי המנהיגות והניהול של רוב בני מזל עקרב באים לידי ביטוי. אתם מצליחים להניע אנשים לעשות את מה שדרוש. צפויה פריצת דרך והתקדמות לעבר מטרה שאתם נלחמים עליה כבר זמן רב. נושא הכספים יקבל תנופה מחודשת ומשנית בקרוב. לחוששים ממחשבים: זה הזמן ללמוד את סודות המחשב מהצעירים יותר.

קשת

השבוע אתם מתנדנדים בין אופטימיות ולבין פסימיות. למועסקים: הרגשה של פספוס נוראי במידה ולא יצאתם לחופשה. תמצאו בשטח התעסוקה משהו שיקרוץ לכם, אך גם דורש מחשבה שנייה. תרגישו קצת לבד לאחר החופשה האחרונה, אך ביום שלישי כבר הכול יחזור לקדמותו. לפנויים: לא להתייאש, בסוף השבוע תחזרו לעצמכם.

גדי

בשבוע שלאחר החג אתם מאוד סובלניים ונינוחים. לפנויים: משהו בתחום הרומנטי עשוי להתפתח באופן החיובי. הפתעות נעימות הקשורות לבני המין השני בסוף השבוע ובראשון. לבלתי מועסקים: מומלץ שלא להתחפר ולקוות לתשובות ביחס לקריירה. צאו ועשו הכול כדי להיכלל במעגל התעסוקה. עדיין יש להישמר מפני הקורונה. זה הזמן לחפש עצה וייעוץ מקצועי.

דלי

השבוע אתם מקבלים פתאום אומץ להודות בפני עצמכם שקלטתם מזמן שלבן/ת הזוג הייתה מטרה תמידית לכופף אתכם להתנהג ממש כמו התסריט בבית ההורים משם בא/ה. הפתעות טובות מאנשים שעזבתם אותם בעבר שיגלו סימן שאכפת להם מעצם הפרידה. סידורים שיעשו את החיים נוחים יותר יושלמו עד לחמישי הבא.

דגים

השבוע אתם עסוקים בלדאוג לנושא הכספים ומצליחים בכך החל מתחילת השבוע. תשובות להן אתם מחכים יקבעו את גורלכם בתחום התעסוקה. מצבים אופטימיים עוזרים לכם לחייך מבעד לדמעות. הדאגה למישהו מבוגר מבני המשפחה תופסת לכם זמן יקר אך אתם עושים זאת בשמחה רבה. זה הזמן לייעוץ אישי ממוקד פתרונות ומטרה.