הורוסקופ לימים שבין 11-17 בפברואר

מתוך: pixabay
מתוך: pixabay
לבני איזה מזל צפוי שבוע עמוס בעבודה, בבית, במשפחה ובחברת ידידים קרובים

טלה

השבוע אתם משקיעים מאמצים כדי לנרמל יחסים. ראוי לזכור שאין די בלכוון אל המטרה, אלא שעליכם להשתדל מספיק כדי לפגוע בה. הצלחה גדולה צפויה לפעום בחייכם במישורים תעסוקתיים. עליכם לזכור שהצלחה אינה פירושה צעד גדול בעתיד, אלא צעד קטן עכשיו. הודעה כתובה תגיע אליכם ותשמח אתכם מאוד. בריאות אדם קרוב תשתפר. כספים יגיעו.

שור

למרות הקורונה השוררת בחוץ, אתם יעילים בעבודה אך לחוצים בבית. הידיעה הטובה בדבר קידום קרוב תשפר את מצב הרוח. צפו לאויבים סמויים במישורי העבודה והכספים. לבעלי חלומות שקצת נעצרים: תתעודדו, אף פעם לא קורה שהשמיים נוטעים בכם משאלה מבלי לתת לכם את המפתח להגשימה. המשיכו ותזכו לאות חיובי. אתם מחכים לתשובות.

תאומים

השבוע עמוס בעבודה, בבית, במשפחה ובחברת ידידים קרובים. אתם שמורים מפני הקורונה ולא מושפעים מהפאניקה הכללית. לעצמאיים: יש לכם יותר לקוחות במקצוע שלכם. אתם פעילים בשטח האומנות וזזים על פי קצב המנגינה. הפתעות חיוביות כלכליות עומדות להתגשם לכם עוד השבוע. השגרה היא זו ההורגת לכם את הנאות הזמן והרגע.

סרטן

הקורונה לא פוגעת בכם. אנשים קרובים מתייחסים אליכם פתאום הרבה יותר טוב. אתם על סף מציאת משהו הקשור לתחום הקריירה ולכספים. השקעות ישנות יתגלו כטובות וכמועילות. אל תיתנו שני דברים – עצה או מלח – אלא אם כן אתם מתבקשים לכך. מצב רוחכם מתנדנד, בעיקר בשל הנטל הכלכלי והערכי. הרעב להישגים מתעורר.

אריה

ההקשבה לנשמה ולנפש עשויה לעזור לכם להתמודד עם דאגות. לפנויים: אתם מתלבטים בין שני קשרים המנוגדים באופיים זה מזה. שימו לב שלא להסס יותר מדיי כי ציפור אחת ביד טובה משתיים על העץ. זה הזמן לפנות לייעוץ אישי דווקא בתחום הזוגיות והאהבה. הדגש יהיה על הגעגוע ליחס שקיבלתם בעבר מבן/בת הזוג.

בתולה

הנושא הרומנטי תקוע באותו מקום. אתם מאוד חשדנים לגבי בן/בת הזוג מפני שאינכם מקבלים תשומת לב ופרגון. הרגיעו את עצמכם – זה המפתח השבוע להצלחה מפתיעה. זכרו: ים שקט מעולם לא גרם לגלים גבוהים ומאיימים. לעובדים: הקידום יגיע. ייתכן שימצאו כאלה ביניכם שלא מצאו עבודה, אז השבוע הם ימצאו קצה חוט.

מאזניים

השבוע לא יהיה אכפת לכם מתחום הכספים והעבודה ותתמקדו בתחומים הקשורים למשפחה ולטיפוחה. בעבודה אתם עשויים לקבל רמז לגבי קידום מהיר. אם כן, זה הזמן המתאים ביותר לעסוק בנושאים רוחניים על מנת להגיע לרגיעה שכלית ולמודעות עצמית בנוגע לבעיות. שמרו על בריאותכם בימים אלה. כספים המגיעים לכם יגיעו בזמן הנכון.

עקרב

השבוע תיקלעו לאי הבנות על בסיס דעות קדומות ובשל חוסר אמון. פשוט תרגישו ששוב אתם נכנסים למעגל שיחזור שוב על עצמו. תתרגלו לאנשים המאכזבים בימים אלה. בעקבות זאת אתם מגלים שהבטחות שניתנו בימי סערה נשכחות בימים שלווים. רמזים נסתרים אודות דמות כלשהי יגיעו לאוזניכם בסוף השבוע. שמרו על הבריאות מקהל רב.

קשת

השבוע מאופיין בהחלטות אישיות. חלונות נפתחים. מקווה שקיבלתם את האתגר החדש בתחום התעסוקה ושלא היססתם יתר על המידה. במידה ולא, תזכו לקידום תוך זמן לא רב. סביבת העבודה ממשיכה לנסות להיכנס לכם לפרטים הסודיים ולעצור אתכם מלהתקדם. פנו אל הגורם, התעמתו והזכירו לו את הדיבר האחת עשרה: "התעסק בענייניך". זה הזמן לייעוץ אישי.

גדי

אתם רוצים לעשות סדר בבלגן ולא מזהים את החוסמים אתכם מלהתקדם, אך יודעים שהם שם. לנשואים או לפנויים: סימני התקרבות ראשוניים מכיוון בן/בת הזוג יעוררו תקוות חדשות. פנו לייעוץ כדי לפתור בעיות התרגשות לקראת עניינים משפחתיים ובעיקר בגזרת הילדים. מישהו ימשיך ויעזור לכם בחיי היום יום לפתור בעיות ולתמוך מבחינה רגשית.

דלי

שבוע של שפע אור ואהבה. במידה ותתאמצו להגיע לפשרות עם כל העולם ואחותו, תהיו יכולים לסמוך על שינויים שיתקבלו בברכה. אתם מתגעגעים לקרבה ומתנחמים בזיכרונות העבר. מי שיש לו אם לעולם אינו בוכה. מי שאין לו, נותר בכאבו כל החיים. הזדמנויות חדשות וטובות בתחומים הקשורים לכספים, עבודה, משפטים וסכסוכים רגשיים.

דגים

אהבתכם תחשוף פניה. בקריירה אתם מתקרבים לקצה הקרחון הרע. החלטות לעזוב עבודה יידחו מחדש. אתם רגישים בימים אלה כשמתבדחים על חשבונכם. מומלץ שלא לקחת ללב, כי בהלצה טמונה הרבה אמת על המתלוצצים עצמם. זה הזמן להזמין ייעוץ אישי רציני ומכוון מטרה. ידמה לכם בימים אלה שירדתם בהכנסות. אם כן, זה רק באופן זמני.