הקניון עם הכדורסל

קניון 'הראל' הפך לאחד מהספונסרים הרשמיים של מועדון הכדורסל הפועל ירושלים ביישוב

מאז שאנו זוכרים את קניון 'הראל', תמיד הוא פעל מתוך מחשבה על הקהילה. זה מתחיל בבסיס, בשירותים השונים שריכז הקניון למען נוחות התושבים, דרך פעילויות שונות לאורך השנים: הצגות ילדים, פעילויות משפחתיות, הרצאות, ימי התרמה ושיתופי פעולה עם בעלי עסקים קטנים תושבי מבשרת ועוד.

כחלק ממדיניות זו, גילו קניון 'הראל' ומחלקת הנוער של הפועל ירושלים בכדורסל הפועלת ביישוב, כי יש להם הרבה במשותף כשזה נוגע לערכי הקהילה ולקידום הנוער ושניהם מתכוונים לשים דגש על תרומה ערכית ומקצועית לספורטאים הצעירים. כך הפך קניון 'הראל' לאחד מהספונסרים הרשמיים של מועדון הכדורסל המקומי.

זה המקום לציין, כי מחלקת הנוער של הפועל ירושלים מונה כ-300 שחקנים – החל מכיתה א' (קט סל ב') ועד כיתה י"ב (נוער). זו המחלקה הגדולה והאיכותית ביותר באזור ב-20 השנים האחרונות. הקבוצות השונות של המחלקה מגיעות מידי שנה להישגים – הן ברמה המחוזית והן ברמה הארצית. מחלקת הנוער מנוהלת על ידי תושבים מהיישוב: יו"ר המחלקה יובל קורן שתורם המון משאבים לטובת הכדורסל המקומי; והמנהל המקצועי איתן בן אליעזר אשר משמש גם כרכז שכבה בחטיבת 'היובל'.

מקניון 'הראל' נמסר: "גם בימי הקורונה שבהם הורגש הריחוק, המשיך קניון 'הראל' לפעול להעלאת מורל התושבים. בימים אלה, מתוך אמונה עמוקה כי הנוער של היום הוא העתיד שלנו, הפך קניון 'הראל' לאחד מהספונסרים הרשמיים של מועדון הכדורסל הפועל ירושלים הפועל ביישוב. אנו מברכים על הצעד ומאחלים הצלחה רבה בשיתוף הפעולה החדש. רק ביחד ננצח".