זוועה בקו 155: תקיפה חמורה של נהג

נוסע תקף נהג אוטובוס בירושלים. שבר מחיצת הנהג ופצע את הנהג איגוד ועדי התחבורה בכוח לעובדים: תקיפת נהגים בסוף השבוע הפכה לשגרה. שוקלים השבתת קווי החברה בבירה

נהג אוטובוס של חברת "אלקטרה אפיקים תחבורה" (לשעבר אגד תעבורה) בקו 155 בין ירושלים למבשרת ציון, הותקף אמש בשעה 23:00. נוסע צעק על הנהג על כך שאינו עומד בתחנה הייעודית לאוטובוס, קלל את הנהג והשליך על הנהג קורקינט. מעוצמת הזריקה נשברה מחיצת הנהג. הנהג פונה לביהי"ח עם חתך עמוק בידו. תלונה הוגשה במשטרה.

תמר אוחנה ראש ענף תחבורה בכוח לעובדים המאגד את עובדי אלקטרה אפיקים:" תקיפת נהגים בסופי שבוע, הפכה לריטואל קבוע. לא ייתכן שנהגים בחמישי ושישי יחששו לחייהם. נעדכן במהלך היום על תגובת האיגוד, לרבות השבתת הקווים בירושלים".

ביום ראשון (24.10.21) אמורים וועדי התחבורה הציבורית להפגש עם שרת התחבורה מיכאלי.
" האלימות כלפי הנהגים היא רק סמפטום לזלזול כלפי נהגי האוטובוס." אומרים באיגוד ועדי התחבורה בכוח לעובדים." אנו מקווים להוריד את השרה לקרקע המציאות ולהבין, כי אין תחבורה ציבורית ללא נהגים. גיוסים והכשרות לא יועילו כאשר נהגים בורחים מהענף בשל תנאי העסקה רעועים וסכנת חיים.

כזכור הכריז האיגוד על סכסוך עבודה בחברות סופרבוס , אלקטרה- אפיקים ודן בדרום ויוכל בשבוע הבא להשבית את כלל האוטובוסים בחברות.

לצפייה בסרטון: לחצו כאן