חדש בקניון 'הדר': 'קוק אנד בייק'

קניון 'הדר' מתחדש עם רשת 'קוק אנד בייק' שפותחת סניף דגל בקניון 'הדר' בירושלים * הסניף ייפתח בהשקעה הנאמדת בכ-500 אלף שקלים

רשת המולטי ברנד 'קוק אנד בייק' (Cook & Bake), המתמחה בתחום הבישול והאפייה, פותחת סניף דגל בקניון 'הדר' בירושלים בהשקעה הנאמדת בכחצי מיליון שקלים. הסניף החדש משתרע על שטח של 100 מ"ר, ממוקם בקומת הכניסה של הקניון ומציע מגוון רחב ועשיר של מותגים בינלאומיים מובילים ואיכותיים בתחום האפייה והבישול לבית.

לירון אלקיים, מנכ"לית קניון 'הדר': "המטרה היא להמשיך ולהרחיב את תמהיל החנויות עם מבחר ומגוון של מותגים מובילים מקומיים ובינלאומיים. כמו כן, נמשיך לפתוח חנויות דגל חווייתיות בקטגוריות שונות וזאת כחלק מאסטרטגיית הקניון, על מנת להעשיר את חוויית הקניות והבילוי של קהל לקוחותינו".   

מיטל נחום, מנהלת השיווק של רשת cook and bake: "כחלק מתהליך ההתרחבות של הרשת, הצבנו לנו כמטרה להנגיש את הסניפים שלנו לקהל הרחב ולהוות פתרון לחובבי הבישול והאפייה. ירושלים היא עיר שחובה להיות בה כרשת ואנו שמחים על הכניסה לקניון 'הדר' בירושלים".    

רשת Cook and Bake מונה תשעה סניפים ברחבי הארץ הרשת ומספקת את הטרנדים החמים ביותר בענף שהולך וגדל ומאפשר לכל אחד מאיתנו להפוך לשף ביתי. החנות הראשונה נפתחה בשנת 1984 ב'דיזנגוף סנטר' שבמהרה הפכה לחנות המובילה לכלי בישול ואפייה. מאז גדל העסק בהתמדה וכיום החנויות מציעות מותגי בישול ואפייה בינלאומיים וחוויית לקוח אחרת עם צוות מקצועי המציע ידע, מיומנות ושירות.

הסניף ממוקם בקומת הכניסה של הקניון.

אתר הקניון: www.hadar-mall.co.il.