חדש: טיפולי דיקור סיני ביישוב

בשורה ללקוחות 'כללית' במבשרת ציון והסביבה: בקרוב יינתנו טיפולי דיקור סיני במרפאת 'לב מבשרת' של 'כללית'

לקוחות 'כללית', תושבי מבשרת ציון, פותחים את השנה החדשה תשפ"ב עם בשורה של ממש ודרך נוספת לטפל בעצמם בלי הצורך לנסוע לירושלים או לכל עיר אחרת. כעת, מציעה 'כללית רפואה משלימה' שלוחה חדשה עם טיפולי דיקור סיני שתפעל בתוך מרפאת 'לב מבשרת' ברחוב החושן 44 ביישוב. הפעילות נפתחת החודש, אוקטובר 2021.

דיקור סיני הוא השיטה המובילה מבין טיפולי הרפואה הסינית, הכוללים גם טווינא ושיאצו. הטיפולים נחשבים עתיקים, אך פופולאריים מאוד גם בימינו ויכולים לסייע בטיפול במגוון כאבים כרוניים ואקוטיים – בגב, בצוואר, במפרקים ובכאבים נוספים. לכל שיטת טיפול דרך נוספת לטפל במגוון מצבים בריאותיים – מבעיות שינה, דרך בעיות עיכול, התמודדות עם חרדות וסטרס ועד לבעיות פוריות ועוד. כל הטיפולים ב'כללית רפואה משלימה' מתחילים בפגישה עם רופא MD שמתאים את תוכנית הטיפולים באופן אישי לכל מטופל ומטופלת. ההתאמה שלו מתבססת על הניסיון הקליני הרב יחד עם המחקרים בתחום שהצטברו עם השנים.

ד"ר מוטי לוי, הרופא הראשי של 'כללית רפואה משלימה': "אנו שמחים להרחיב את פעילותנו למקומות נוספים ברחבי הארץ ואת שיתוף הפעולה עם מרפאות 'כללית'. המרפאה במבשרת ציון מצטרפת למרפאות נוספות שלנו ברחבי הארץ, זאת לאור הביקוש העולה מקהל המטופלים והעלייה במודעות לטיפולים משלימים בקשת רחבה של גילאים – החל מתינוקות וילדים, דרך מתבגרים ומבוגרים ועד לבני הגיל השלישי. השאיפה שלנו היא להעניק את מגוון הטיפולים הרחב ביותר למטופלים שלנו וכמה שיותר קרוב לבית".

לפרטים ולזימון תור: 02-5333161.