חופש קסום לילדים

תוכנית עשירה לילדים ב'מרכז הבמה' גני תקווה במהלך חודש אוגוסט

'מרכז הבמה' בגני תקווה, המקיים בכל ימות השנה פעילויות מגוונות לילדים, יקדיש את חודש אוגוסט להצגות ילדים שבמרכזן יעמדו הדמויות והסיפורים שילדים וגם הוריהם אוהבים לאהוב. כמו כן, תתקיים סדנת קיץ שבה ילמדו הילדים את סודות התיאטרון ואומנויות הבמה: כניסה לדמויות, עולם המסכות, עיצוב בספוג, ליצנות, עולם הפנטומימה, תיאטרון רחוב, עיצוב תלבושות ואביזרים למחזמר, עבודה בדמיון מודרך, שיעורי תנועה וריקוד, לימוד מושגים מעולם התיאטרון, ללמוד איך נגשים ולומדים סצנות, סיטואציות ודיאלוגים, משחק מול מצלמה, סדנת הכנת פעמונים ופיתוח קול, צפייה, ניתוח הצגות והפקת סיום חגיגית 'היה היה פעם' – מופע משולב של סיפורי ילדות שכולנו מכירים. הסדנה, בניהולו של בר לוי, מיועדת לילדי כיתות א'-ו' (מחולק לפי קבוצות גיל) ותתקיים בין התאריכים 24.7-4.8.

'כספיון', על פי ספרו של פאול קור: כספיון, דג הכסף הקטן, שוחה אל הים הפתוח כדי למצוא את הוריו של לוויתן תינוק שהלך לאיבוד. חבריו יזהירו אותו מן הסכנות, אבל הוא נחוש בדעתו לעזור לחבר. במסעו הוא פוגש בשלל יצורי ים ועובר הרפתקאות רבות. האם יצליח כספיון במשימה? האם ייתכן שדג קטן אחד יהפוך לגיבור יצורי הים? ההצגה 'כספיון' מבוססת כולה על סודות התיאטרון 'השחור'. מחזה ופזמונים: איילה קורקוס. בימוי: אבי מלכה. משתתפים: איתי תורג'מן, סנדרו פיקרשוילי, נוי לחיאני, שגיא גרנביץ, ליאת לטוביץ, אופיר אמסלם ועמית נחושתן. מיועד לגילאי 3-8. 9.8, 17:30.

'איה פלוטו' – 'נתי הגעתי הופעתי': הצגה חדשה בעיבוד ובימוי של שיראל חכשורי אשרוב, שכולה חגיגה של צבעים, שירים וריקודים וסיפור מרתק ומצחיק עם חוויות מרגשות שתמיד נזכור. 13.8, 11:00.

'סבתא בישלה דייסה': הצגה מוזיקלית עם מיטב שירי הילדות של כל הזמנים והפעלה לקטנים ולגדולים. סיפורו של יהונתן הקטן שיוצא לבלות סופשבוע אצל סבתא שרה ('שיר שמח'). יהונתן שייך לדור שלא מכיר משחקים ומבלה את מרבית הזמן מול מסכים. כשנגמרת הבטרייה באייפד, מציץ יהונתן בארון 'האסור' של סבתא ופוגש את שמחה, בובה מיוחדת שהיא קואוצ'רית לאושר ולשמחה. שמחה לוקחת את יהונתן לטיול מופלא בגינת המשחקים של סבתא שבה ייחשף לשלל המשחקים  ושירי ההפעלה והמשחק שכל ההורים והילדים מכירים. 16.8, 17:30.

'רציתי שתדע': שירי עוזי חיטמן בהצגה מוזיקלית לילדים.בחופשת הקיץ מגיע עידו השובב לבקר את סבא יהודה בקיבוץ, שם הוא פוגש את דודו המבולבל, עדנה הפרה שאוהבת לשיר ולרקוד ועוד הרבה חברים טובים ומגניבים. את כל הדברים המרתקים שקורים לו שם, שוזר עידו בחריזהנהדרת ביומן שסבא נתן לו במתנה.מחזה ובימוי: יפה גבאי. לחנים: עוזי חיטמן. משתתפים: יפה גבאי, עדי וייס, שרון ונצובסקי, מיכל לוינטון ויניב בספורד. 20.8, 11:30.

מטוסי על נוחתים בישראל: הם טסו, הצילו ופגשו ילדים מסביב לעולם ובפעם הראשונה מגיעים מטוסי על לפגוש את ילדי ישראל. ג'ט, דיזי, דוני, מירה, ג'ימבו, סקיי ועוד חברים אהובים ומוכרים יוצאים להרפתקה מוזיקלית צבעונית וסוחפת שמבוססת על סדרת הטלוויזיה המצליחה מערוץ 'הופ!'.במרכז ההצגה גילי, ילד ישראלי שובב ומשעשע, חובב המצאות וטכנולוגיה, שממציא את 'רובוט הריקודים והשפות העולמי'. מטוסי על מגיעים למסור לגילי משלוח ומאוד נהנים מנופי ים סוף ומשמורת האלמוגים היפיפייה, אך הכול משתבש כשהרובוט העולמי מאבד שליטה ומעמיד את שמורת הטבע בסכנה. זה בדיוק הזמן לכוח טורבו ולמטוסי על. 23.8, 17:30.

'דירה להשכיר': עיבוד מוזיקלי ומרהיב לסיפורה הידוע של לאה גולדברג.סיפור על דיירי מגדל המבקשים למצוא דייר חדש לבניין במקום מר עכבר שעזב. לבניין מגיעים דיירים שונים: נמלה, ארנבת, חזיר, זמיר ויונה. מי ישכור את הדירה?הצגה על יחסי שכנות טובה, עזרה לזולת וחברות אמת, שזורה דמויות ססגוניות, מרתקת ומפתיעה. מחזה ובימוי: רונן גולדפרב. לחנים וניהול מוזיקלי: ליאת פרלוב מאירי. 28.8, 11:30.

'הקוסם מארץ עוץ': מחזמר על פי סיפורו של פראנק באום.זה סיפור קורותיה של דורותי וטוטו הכלב האהוב שלה. במסע לארץ עוץ, פוגשת דורותי את הדמויות המופלאות: הדחליל חסר השכל,איש הפח שמחפש לב, האריה חסר האומץ, הפיה הטובה וכמובן את הקוסם הגדול מארץ עוץ. המחזמר מלווה בשירים רבים שהמפורסם ביניהם הוא "אי שם מעבר לקשת". מיועד לגילאי 3-10. 30.8, 17:30.

היכל התרבות 'מרכז הבמה', רח' הכרמל 20, גני תקווה.

למידע נוסף ולרכישת כרטיסים: 03-7375777, www.habama.smarticket.co.il.